Przetargi.pl
przetarg nieograniczony poniżej 200.000 euro na zaprojektowanie identyfikacji wizualnej oraz przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej promującej festiwal Gdynia Design Days 2012.

Gdyńskie Centrum Innowacji Jednostka Budżetowa ogłasza przetarg

  • Adres: 81-451 Gdynia, Al. Zwycięstwa 96/98
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 58 735 11 25 , fax. +48 58 735 11 26
  • Data zamieszczenia: 2012-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gdyńskie Centrum Innowacji Jednostka Budżetowa
    Al. Zwycięstwa 96/98 96/98
    81-451 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. +48 58 735 11 25, fax. +48 58 735 11 26
    REGON: 19311273000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppnt.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przetarg nieograniczony poniżej 200.000 euro na zaprojektowanie identyfikacji wizualnej oraz przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej promującej festiwal Gdynia Design Days 2012.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie identyfikacji wizualnej oraz opracowanie i realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej festiwalu Gdynia Design Days 2012. Główne założenia, które należy uwzględnić w ofercie: spójność wszystkich elementów oraz nowatorskie podejście. Kampania informacyjno-promocyjna ma pozycjonować festiwal Gdynia Design Days jako międzynarodowe wydarzenie z bogatą ofertą merytoryczną w zakresie szeroko rozumianego designu. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: 2.1. Identyfikacja wizualna Opracowanie innowacyjnej i możliwie ponadczasowej identyfikacji wizualnej festiwalu Gdynia Design Days 2012. Przez identyfikację wizualną rozumie się przygotowanie i realizację spójnej koncepcji graficznej zawierającej: 1. key visual- wiodący motyw graficzny, 2. jednolitą czcionkę, 3. layout- interfejs strony internetowej, który zostanie wykorzystany przy realizacji materiałów promocyjnych i informacyjnych, szaty graficznej do istniejącego kodu strony www, materiałów służących do promocji w mediach i przestrzeni miejskiej, oznakowania miejsc, w których odbywać się będą wydarzenia i pozostałych punktów programu festiwalu Gdynia Design Days 2012. W identyfikacji wizualnej musi zostać zawarte dotychczasowe logo wydarzenia. Wykonawca zaproponuje Key Visual (wiodący motyw graficzny) festiwalu Gdynia Design Days na rok 2012. Identyfikacja wizualna może nawiązywać do motywu przewodniego miasteczka kontenerowego - stanowiącego centrum festiwalowe, który przedstawiać będzie proces projektowy składający się z trzech etapów: kreacji, produkcji i produktu. 2.2. Kampania informacyjno-promocyjna Kampania informacyjno-promocyjna ma być zgodna z celami wydarzenia oraz skierowana do grupy docelowej określonej przez Zamawiającego. Kampania swoim zasięgiem obejmie Trójmiasto i okolice, jak również inne duże miasta w Polsce. Czas trwania kampanii: maj-lipiec 2012. Szczegółowy zakres kampanii informacyjno-promocyjnej: 1. Opracowanie szczegółowej strategii informacyjno-promocyjnej wraz z harmonogramem działań. 2. Opracowanie szczegółowego media planu. Media plan ma zawierać listę poszczególnych mediów wraz z proponowanym harmonogramem publikacji reklam oraz ich formatu. Media plan ma precyzyjnie określić nośniki wybrane do kampanii, formaty reklam (długości spotów, wymiary reklam prasowych), terminy emisji, miejsca zamieszczenia reklam, koszty (z uwzględnieniem rabatów i prowizji), terminy dostarczenia materiałów do mediów, parametry kampanii (GRP, zasięg, częstotliwość, koszty dotarcia). 3.Opraco wanie hasła promocyjnego dla festiwalu Gdynia Design Days 2012 oraz opracowanie nazwy miejsca, w którym odbywać się będą główne wydarzenia (nazwa robocza: miasteczko kontenerowe). 4.Przygotowanie projektu, produkcja i emisja,ekspozycja,rozpowszechnienie poszczególnych materiałów promocyjnych spójnych z identyfikacją wizualną. Zamawiający wymaga, by w materiały promocyjne zawierały: -mapkę lokalizującą wszelkie wydarzenia organizowane w ramach festiwalu wraz z programem, min. 5 000 szt.; -zaproszenie na festiwal w wersji elektronicznej i drukowanej, min. 2 000 szt.; -zaproszenia na Galę otwierającą festiwal oraz wernisaże 2 wystaw (w sumie 3 wersje, po 1000 sztuk); -plakaty w pociągach SKM, min. 200 sztuk; -płócienne torby, min. 2000 sztuk; -plakaty B1 i B2, min 200 sztuk; -billboardy i citylighty min. 40 nośników; ;ogłoszenia prasowe - reklama prasowa (funkcja zapowiadająca GDD i zapowiadająca konkretne wydarzenia w trakcie trwania imprezy), min. 6 szt., w tym 2 szt. w magazynach poświęconych designowi; -wkładkę do gazety codziennej, będącą jednocześnie gazetką imprezy, min.50 tys. szt.; -niskobudżetowy gadżet identyfikujący festiwal dla masowego odbiorcy (w tym dzieci), min.30 tys. szt.; -pocztówki promujące festiwal, min.5 000 szt.; -flagi na słupy, m.in. na ul. Świętojańskiej w Gdyni, min. 30 sztuk; -wizualizację komputerową (wygaszacz ekranu); -aplikację,zakładkę powitalną na portalu facebook; -inne nośniki, które wykonawca uzna za zasadne. 5. Zorganizowanie Media relations -relacji z mediami, polegające na: -Prowadzeniu biura prasowego; -Stworzeniu listy dziennikarzy, do których wysyłane będą komunikaty. Lista ta powinna zawierać min. 200 pozycji dziennikarzy zajmujących się tematyką designu, kultury, sztuki, jak również reprezentantów mediów ogólnopolskich i regionalnych; -Przygotowaniu i dystrybucji materiałów prasowych, w tym wysyłce co najmniej 4 informacji prasowych; -Pozyskaniu min. 5 patronatów medialnych (rozpoznawalne media branżowe, lokalne, ogólnopolskie); -Kompleksowej organizacji i przeprowadzeniu min. 2 konferencji prasowych, w tym jednej otwierającej festiwal w formie śniadania prasowego. 6. Zorganizowanie reklamy radiowej tj: -Wyprodukowanie i emisję dynamicznego spotu radiowego zapraszającego do udziału w festiwalu oraz przedstawiającego program wydarzenia; -Długość spotu nie mniej niż 30 sek., Emisja co najmniej w 2 stacjach regionalnych, nadających na terenie województwa pomorskiego. Można uwzględnić stacje ogólnopolskie; -Dwie wersje spotu: pierwsza nadawana ma być przed wydarzeniem, druga - w trakcie wydarzenia; -Zaplanowanie kampanii w co najmniej 2 stacjach radiowych, które swoim zasięgiem obejmują teren województwa pomorskiego. Dobór stacji należy zaplanować w taki sposób, aby uzyskać zasięg pokrywający teren całego województwa (minimum 90%), wybór stacji o największej słuchalności (na podstawie aktualnych badań,statystyk); -Przedział czasu emisji spotów radiowych to pasmo 07:00-09:00 oraz pasmo 15:00-18:00 w każdej wybranej stacji; -Minimum 50 emisji spotów. 7.Zorganizowanie relacji foto tj.: -Przygotowanie z festiwalu min. 500 zdjęć o rozdzielczości 300 dpi; -Wykonawca ma poddać zdjęcia obróbce graficznej; -Wykonawca ma przekazać Zamawiającemu materiał zdjęciowy na nośniku CD; -Zdjęcia maja zostać uporządkowane w taki sposób, aby Zamawiający mógł z łatwością zidentyfikować poszczególne punkty programu; -W materiale zdjęciowym muszą znaleźć się relacje ze wszystkich wydarzeń zawartych w programie Gdynia Design Days 2012. 8. Zorganizowanie relacji video tj.: -Kompleksowa realizacja jednego dłuższego, profesjonalnego materiału filmowego z całego wydarzenia oraz krótkich materiałów filmowych poświęconych każdemu z wydarzeń zapisanych w programie festiwalu. Wykonawca zaproponuje scenariusz filmu lub sposób realizacji filmów w taki sposób aby nadać im spójny charakter. Materiał filmowy ma zawierać zdjęcia ze wszystkich wydarzeń festiwalu, relacje uczestników, wywiady itp. W materiale filmowym należy uwzględnić identyfikację osób (podpis na ekranie); -Zamawiający wymaga realizacji materiału filmowego w formacie: avi oraz formacie umożliwiającym zamieszczenie relacji video w Internecie (np. FB, Youtube.com. www.gdyniadesigndays.eu); -Długość filmu dotyczącego całego festiwalu ma wynosić ok. 5 min.; -Długość poszczególnych filmów dokumentujących każde wydarzenie zapisane w programie ma wynosić ok. 3 min.; -Wykonawca ma zaproponować ścieżkę dźwiękową materiału filmowego; -Montaż: 1 wersja łącząca wszystkie wydarzenia, krótkie filmiki z każdego wydarzenia osobno; 9.Stworzenie filmu promocyjnego-animacji Gdynia Design Days 2012. Przygotowanie 30 sek. filmu-animacji promującej Gdynia Design Days 2012 służącej do zamieszczenia na stronie www.gdyniadesigndays.eu, na portalu Youtube i innych nośnikach multimedialnych (telewizory) podczas festiwalu. 10.Administracja strony www.gdyniadesigndays.eu w terminie maj-lipiec 2012, polegająca na: -Zaprojektowaniu szaty graficznej strony www do istniejącego kodu strony zgodnie z identyfikacją wizualną festiwalu; -Przygotowaniu i wprowadzeniu treści w porozumieniu z Zamawiającym, zgodnej ze strategią informacyjno-promocyjną oraz harmonogramem działań; -Aktualizacji treści w czasie trwania festiwalu. 11.Działania związane z internetem, polegające na: -Prowadzeniu aktywnych działań promocyjnych w Internecie. Zamawiający preferuje nieintruzyjne formy reklamy w Internecie: -Utworzeniu konta Gdynia Design Days 2012 na portalu Youtube oraz zamieszczenie wszystkich materiałów filmowych z wydarzenia. Każdy zamieszczony materiał filmowy powinien zawierać spójną nazwę, opis, tagi; -Administrowaniu kanału Youtube do momentu zakończenia kampanii informacyjno-promocyjnej. Wykonawca przekaże dane dostępu do kanału Zleceniodawcy. Nazwa kanału powinna być spójna z wydarzeniem (np. GdyniaDesignDays). Nie wyklucza się dodatkowej aktywności Zamawiającego przy zamieszczaniu materiałów dodatkowych, nie uwzględnionych w kampanii informacyjno-promocyjnej (np. filmy z wcześniejszych edycji); -Wszystkie formy reklamy muszą być podlinkowane do strony internetowej Zamawiającego: www.gdyniadesigndays.eu; -Emisji w serwisach,sekcjach,witrynach istniejących portali - co najmniej 8 serwisów,sekcji,witryn. Należy wybrać takie serwisy,sekcje,witryny, które generują największą ilość odsłon, geotargetowanie na województwo pomorskie, przed przygotowaniem projektów reklamy internetowej Wykonawca musi wziąć pod uwagę rozwiązania techniczne oraz parametry, które umożliwią Zamawiającemu pełne wykorzystanie reklamy internetowej; -Projekty graficzne reklamy internetowej muszą być spójne z pozostałymi nośnikami wykorzystywanymi w kampanii informacyjno - promocyjnej. Ponadto projekty reklamy internetowej muszą być przygotowane w taki sposób, by możliwa była zmiana jej rozmiaru bez utraty jakości oraz czytelności przekazu: 12 Przeprowadzenie kampanii w przestrzeni miejskiej - outdoor. Kampania odnosi się do dwóch przedziałów czasowych: przed rozpoczęciem festiwalu oraz w trakcie trwania festiwalu; Kampania polega na zakupie mediów wraz z nośnikami; - Zaproponowaniu rodzajów nośników wraz z ich lokalizacją i najkorzystniejszą liczbą nośników dla danej lokalizacji, z założeniem, że np. billboardy będą umieszczone przy-blisko głównych ciągów komunikacyjnych (np. centrum miasta, drogi dojazdowe,wylotowe, mosty, obwodnice), główne ulice i skrzyżowania w miastach, itp. Zaproponowane lokalizacje powinny częściowo uwzględniać strategiczne miejsca poza Trójmiastem, w największych miastach Polski; - Zapewnienie pełnej obsługi kampanii, w tym zakup nośników, projekt, przygotowanie do produkcji, druk plakatów, wyklejenie, ekspozycja, montaż i demontaż nośników outdoorowych, dostosowanie layoutu reklamy do wybranego przez Wykonawcę formatu nośnika, przeprowadzanie stałej kontroli jakości wyeksponowanych nośników outdorowych. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia ekspozycji na nośnikach, Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania ponownej ekspozycji na własny koszt; - Kampania outdorowa ma być spójna wizerunkowo z pozostałymi działaniami promocyjnymi odbywającymi się w mediach oraz z całą identyfikacją wizualną imprezy. Realizacja kampanii obejmuje: projekt, przygotowanie do produkcji, produkcję, zakup nośników; 13. Oznakowanie przestrzeni miejskiej i miasteczka kontenerowego. Większość wydarzeń składających się na program festiwalu odbywa się w różnych lokalizacjach miasta, m.in. w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym, Muzeum Miasta Gdyni, Klubie Marynarki Wojennej , Informacji Miejskiej. Wszystkie miejsca, w których odbywają się wydarzenia wpisane do programu festiwalu muszą być oznaczone w taki sposób, aby uczestnicy festiwalu nie mieli problemu z trafieniem oraz prawidłową identyfikacją poszczególnych miejsc. Zamawiający wymaga by były to drogowskazy i tablice informacyjne. Centralnym punktem festiwalu jest miasteczko kontenerowe, w którym odbywają się warsztaty, prelekcje, panel biznesowy. Miasteczko zostanie zlokalizowane na Skwerze Kościuszki w Gdyni. W celu przyciągnięcia jak największej liczby odbiorców do miasteczka kontenerowego należy zaproponować system naprowadzający, który pokieruje uczestników z centrum miasta oraz pozostałych lokalizacji, w których odbywają się wydarzenia festiwalowe. Elementy dodatkowe: - Wykonawca może zaproponować dodatkowe elementy wzbogacające kampanię informacyjno-promocyjną, nie wymienione w pkt 1-13, które w kreatywny, innowacyjny lub niecodzienny sposób wykraczają poza klasyczne działania promocyjne. - Dodatkowe elementy będą podlegać ocenie ofert. -Zaproponowane elementy dodatkowe powinny być spójne z linią kreatywną kampanii oraz efektywne kosztowo. - Nieuwzględnienie elementów dodatkowych w ofercie nie spowoduje jej odrzucenia, ale wpłynie na ogólną ilość punktów przyznaną za nowatorskie podejście.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793400009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Kryterium innowacyjność i atrakcyjność identyfikacji wizualnej
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gdynia.pl/bip/BIPInfo/4756_.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach