Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony pn. Świadczenie usługi w zakresie sprawowania opieki nad uczniami podczas wyjazdów na spotkania akademickie/uzupełniające formy wsparcia/ wydarzenia rozwijające kompetencje społeczne dla uczniów szczególnie uzdolnionych w związku z realizacją projektu „Zdolni z Pomorza – powiat kwidzyński” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.

Starostwo Powiatowe w Kwidzynie ogłasza przetarg

  • Adres: 82-500 Kwidzyn, Kościuszki
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 556465000 , fax. 556465002
  • Data zamieszczenia: 2019-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Kwidzynie
    Kościuszki 29 B
    82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie
    tel. 556465000, fax. 556465002
    REGON: 17081802000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony pn. Świadczenie usługi w zakresie sprawowania opieki nad uczniami podczas wyjazdów na spotkania akademickie/uzupełniające formy wsparcia/ wydarzenia rozwijające kompetencje społeczne dla uczniów szczególnie uzdolnionych w związku z realizacją projektu „Zdolni z Pomorza – powiat kwidzyński” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie sprawowania opieki nad uczniami podczas wyjazdów na spotkania akademickie/uzupełniające formy wsparcia/ wydarzenia rozwijające kompetencje społeczne, dla uczniów szczególnie uzdolnionych: od miejsca wyjazdu publicznym środkiem lokomocji (miasto Kwidzyn) do miejsca spotkania akademickiego/uzupełniającej formy wsparcia (województwo Pomorskie)/ wydarzenia rozwijającego kompetencje społeczne (do 150 km w jedną stronę od miejsca zbiórki – miasto Kwidzyn), opieka obejmuje czas uczestnictwa w spotkaniu akademickim/uzupełniającej formie wsparcia/wydarzeniu rozwijającym kompetencje społeczne, i powrót z miejsca spotkania akademickiego/uzupełniającej formy wsparcia/ wydarzenia rozwijającego kompetencje społeczne, do miejsca wyjazdu publicznym środkiem lokomocji (miasto Kwidzyn). W przypadku wyjazdu transportem zorganizowanym świadczenie usługi opieki obejmuje czas, od miejsca zbiórki wyjazdu (miasto Kwidzyn), poprzez czas trwania spotkania akademickiego/uzupełniającej formy wsparcia (obszar województwa pomorskiego)/wydarzenia rozwijającego kompetencje społeczne (do 150 km w jedną stronę od miejsca zbiórki – miasto Kwidzyn), do miejsca powrotu (miasto Kwidzyn). 2. Zamówienie zostało podzielona na trzy części: Część 1: Świadczenie usługi w zakresie sprawowania opieki nad uczniami podczas wyjazdów na spotkania akademickie dla uczniów szczególnie uzdolnionych zrealizowane w ilości 13 wyjazdów (w tym 8 wyjazdów w roku 2019, oraz 5 wyjazdów w roku 2020) odbywających się w soboty, w przedziale czasowym od dnia podpisania umowy, do dnia 30.05.2020 r. Część 2: Świadczenie usługi w zakresie sprawowania opieki nad uczniami podczas wyjazdów na spotkania akademickie dla uczniów szczególnie uzdolnionych zrealizowane w ilości 14 wyjazdów (w tym 9 wyjazdów w roku 2019, oraz 5 wyjazdów w roku 2020), odbywających się w soboty, w przedziale czasowym od dnia podpisania umowy, do dnia 15.05.2020 r. Część 3:, Świadczenie usługi w zakresie sprawowania opieki nad uczniami podczas spotkań/wyjazdów na uzupełniające formy wsparcia/wydarzenia rozwijające kompetencje społeczne, dla uczniów szczególnie uzdolnionych zrealizowane w ilości 9 spotkań (w tym 6 spotkań/wyjazdów w roku 2019, oraz 3 spotkania/wyjazdy w roku 2020) odbywających się w dowolny dzień tygodnia (poza godzinami zajęć lekcyjnych), w przedziale czasowym w okresie, od dnia podpisania umowy do dnia 15.05.2020 r. 3. Część 1 i Część 2 może być realizowane w tym samym czasie w różnym miejscu, stąd Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert na obie części przez Wykonawcę wykonującego osobiście przedmiot zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert przez Wykonawcę wykonującego osobiście przedmiot zamówienia, na Część 1 i 3 lub Część 2 4. Opieka będzie zlecana w zależności od potrzeb, z minimum 2 dniowym wyprzedzeniem. 5. W wyjątkowych przypadkach (gdy informacja o spotkaniu akademickim/uzupełniającej formie wsparcia/wydarzeniu rozwijającym kompetencje społeczne, wpłynie w czasie krótszym niż 2 dni przed spotkaniem), termin wskazany w pkt. 4 może ulec skróceniu do 1 dnia. 6. Przewidywana maksymalna ilość świadczonych usług wynosi dla; Części 1: 156 godzin, podzielonych na 13 wyjazdów, dla całej części, zlecane sukcesywnie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego ( w tym 8 w roku 2019 – 96 h, oraz 5 w roku 2020 – 60 h), w przedziale czasowym od dnia podpisania umowy, do dnia 30.05.2020. Części 2: 168 godzin, podzielonych na 14 wyjazdów, dla całej części, zlecane sukcesywnie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego ( w tym 9 w roku 2019 – 108 h, oraz 5 w roku 2020 – 60 h), w przedziale czasowym od dnia podpisania umowy, do dnia 15.05.2020. Części 3: 81 godzin, podzielonych na 9 wyjazdów/spotkań, dla całej części, zlecane sukcesywnie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego (w tym 6 w roku 2019, oraz 3 w roku 2020), w przedziale czasowym od dnia podpisania umowy, do dnia 15.05.2020 r., 7. Maksymalna liczba uczestników podczas jednego wyjazdu w ramach realizacji jednej części jest taka sama dla wszystkich trzech części i wynosi – 15 osób. 8. W ramach realizacji części 1 i/lub 2 i/lub 3 Wykonawca na czas realizacji zamówienia będzie dysponował jedną osobą dla realizacji każdej części (Wykonawca będący osobą fizyczną może wskazać sam siebie jako opiekuna w jednej części tj część 1 lub część 2 oraz może być jednocześnie realizatorem Części 1 i 3 lub Części 2 i 3 ) oraz zapewni: a) bezpieczeństwo i opiekę uczestnikom spotkań akademickich/uzupełniających form wsparcia/ wydarzeń rozwijających kompetencje społeczne, we wskazanych przez zamawiającego terminach, godzinach i miejscu, 9. W ramach realizacji części 1 i/lub 2, i/lub 3 Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia następującej dokumentacji: a) Sporządzenie raportu zawierającego ilość godzin opieki po każdym spotkaniu akademickim/ uzupełniającej formie wsparcia/ wydarzeniu rozwijającym kompetencje społeczne, zawierającego godzinę wyjazdu, czas trwania spotkania/wydarzenia, godzinę przyjazdu do miasta Kwidzyn. b) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania listy obecności, oddzielnej dla każdego spotkania akademickiego/uzupełniającej formie wsparcia, wydarzenia rozwijającego kompetencje społeczne, zawierającej termin, miejsce, temat spotkania, wydarzenia, imię i nazwisko uczestników, potwierdzenie uczestnictwa wskazanych osób w spotkaniu, wydarzeniu. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania listy obecności w terminie nie później niż 2 dni robocze od dnia zakończenia spotkania, wydarzenia do siedziby Zamawiającego. c) Wykonawca zobowiązany jest w terminie do 5 dni roboczych, liczonych od dnia wydarzenia, do sporządzenia notatki opisującej temat spotkania, jego przebieg, podejmowaną tematykę, działania wykonywane przez uczestników w jego trakcie, wraz z minimum 3 zdjęciami wykonanymi podczas spotkania, dla każdego spotkania akademickiego/uzupełniającej formy wsparcia/ wydarzenia rozwijającego kompetencje społeczne. Notatka wraz ze zdjęciami każdorazowo może zostać upubliczniona przez Zamawiającego na stronach internetowych dedykowanych realizacji projektu. Decyzje o upublicznieniu notatki, każdorazowo podejmuje Zamawiający. d) Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do samodzielnego potwierdzenia u organizatora spotkania akademickiego/uzupełniającej formy wsparcia, daty i miejsca odbywania się spotkania. W sytuacji odwołania spotkania przez organizatora, wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia o tym fakcie wszystkich zdeklarowanych uczestników spotkania oraz Zamawiającego. e) Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia za sprawowanie opieki w przypadku odwołania spotkania przez organizatora najpóźniej do godziny 20.00 w dniu poprzedzającym spotkanie. 10. Zamawiający wypłaci wynagrodzenie w częściach według zrealizowanych – wykonanych godzin opieki za każdy miesiąc kalendarzowy, w którym była realizowana usługa, proporcjonalnie do liczby przepracowanych godzin w tym miesiącu. 11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części zamówienia określa – Załącznik nr 1 do SIWZ 12. Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych co do jakości i surowców użytych do ich wykonania do materiałów i urządzeń podanych w dokumentacji projektowej pod warunkiem ich zatwierdzenia przez Zamawiającego. 13. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. 14. Gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia (w tym również w projekcie budowlanym) występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo. 15. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z załącznikami), przy opisie zastosowanych materiałów, wyrobów lub innych elementów związanych z wykonaniem przedmiotowego zamówienia wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przyjmuje się, że mogą być zastosowane materiały równoważne. Wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia ma charakter jedynie przykładowy i użyty jest w celu określenia standardów jakościowych i klasy, wymaganych w odniesieniu do stosowanych materiałów. W przypadku, gdy powoływane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy. 16. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy pzp, nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.). 16.1. Zamawiający odstępuje od określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, albowiem wykonanie tych czynności nie polega na wykonywaniu pracy (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp). Zgodnie z art. 22 § 1 Kodeksu Pracy przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. W świetle tego przepisu stosunek pracy występuje o ile spełnione są łącznie przesłanki w nim wymienione. Czynności, w zakresie realizacji zamówienia, które mają być wykonywane przez pracowników Wykonawcy/Podwykonawcy nie polegają na wykonywaniu pracy zgodnie z art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, z uwagi na brak spełniania jednej z przesłanek stosunku pracy, określonych w tym przepisie, tj. dotyczącej wykonywania pracy pod kierownictwem pracodawcy, oraz tylko częściowemu spełnianiu kolejnych przesłanek dotyczących miejsca i czasu wyznaczonego przez pracodawcę. Osoby zatrudnione będą świadczyć usługę opieki nad młodzieżą szkolną podczas wyjazdu. Osoby te będą realizowały zajęcia poza siedzibą pracodawcy (na terenie województwa pomorskiego) i będą miały swobodę w zakresie wykonywania obowiązków, w przedmiocie wyboru sposobu oraz częściowo dokładnego czasu i miejsca wykonania zadania. Ponadto realizacja usługi odbywać się będzie okresowo (spotkania odbywające się, w przedziale czasowym od dnia podpisania umowy, do dnia 30.05.2020 r.) i z tego też względu nie znajduje uzasadnienia zatrudnianie personelu przez okres realizacji usługi na podstawie umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . Oferta składa się z: 1) Formularza Ofertowego (wzór formularza ofertowego określony został w Załączniku nr 3 do SIWZ); 2) Oryginału pełnomocnictwa udzielonego osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika z dokumentów rejestrowych. 3) Oświadczenie wstępne, zgodnie z art. 25a ust. 1, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – Załącznik nr 4 do SIWZ 4) Zobowiązanie Podmiotu Trzeciego (jeżeli dotyczy) –Załącznik nr 5 do SIWZ, 5) Podwykonawcy (jeżeli dotyczy) – Załącznik nr 7 do SIWZ, 1. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania przed podpisaniem umowy dokumentów potwierdzających kwalifikacje i uprawnienia osób zdolnych do wykonania zmówienia , które zostały wskazane w wykazie osób określonym w rozdziale V ust. 1 pkt 2 ) lit. c) SIWZ w zakresie odpowiadającym poszczególnym częściom zamówienia. 3. Wykonawca zostanie wezwany o dopełnienie formalności, o których mowa wyżej oraz uzgodnienie ostatecznej treści umowy w oparciu o wzór umowy załączony do SIWZ Załącznik- nr 2 do SIWZ , a także uzgodnienie innych kwestii koniecznych do sprawnego jej zawarcia. Podpisanie umowy z wybranym Wykonawcą nastąpi zgodnie z art. 94 ustawy Pzp. Umowa zostanie podpisana w siedzibie Zamawiającego. 4. Brak przedłożenia wyżej wymienionych dokumentów stanowi podstawę do uznania, iż Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach