Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony pn. Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie kwidzyńskim – modernizacja obiektów szkolnych wraz z wyposażeniem – budynek Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 przy ul. Słowiańskiej 17 w Kwidzynie

Starostwo Powiatowe w Kwidzynie ogłasza przetarg

  • Adres: 82-500 Kwidzyn, Kościuszki
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 556465000 , fax. 556465002
  • Data zamieszczenia: 2017-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Kwidzynie
    Kościuszki 29 B
    82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie
    tel. 556465000, fax. 556465002
    REGON: 170818020
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony pn. Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie kwidzyńskim – modernizacja obiektów szkolnych wraz z wyposażeniem – budynek Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 przy ul. Słowiańskiej 17 w Kwidzynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Kwidzynie przy ul. Słowiańskiej 17 wpisanym do rejestru zabytków. Prace konserwatorskie należy wykonać zgodnie z wymogami ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Pozwolenie Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie prac w budynku dawnego Pałacu Regencji wpisanego do rejestru zabytków, na podstawie Projektu budowlano – konserwatorskiego). Z uwagi na obiekt szkolny roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z załączonym harmonogramem rzeczowo-finansowym robót uzgodnionym z użytkownikiem obiektu. Krótka charakterystyka przedmiotu zamówienia: A: Budynek główny: 1. remont korytarzy i schodów, w tym konserwacja i odtworzenie wystroju, sztukaterii, detalu 2. remont stolarki drzwiowej wewnętrznej 3. remont klas i pomieszczeń użytkowych, w tym konserwacja i odtworzenie wystroju, sztukaterii, detalu 4. wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, 5. wymiana opraw oświetleniowych pomieszczeń i korytarzy, wykonanie oświetlenia ewakuacyjnego, 6. wymiana i modernizacja instalacji teletechnicznych, 7. remont i przebudowa pomieszczeń piwnicznych, 8. wykonanie hydrantów wewnętrznych, 9. dostosowanie obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych. Charakterystyczne parametry techniczne budynku nr A : • kubatura 7760 m3 • powierzchnia użytkowa 1974 m2 • powierzchnia zabudowy 695,7 m2 B: Budynek dydaktyczny z łącznikiem: 1. remont korytarzy i schodów, w tym konserwacja i odtworzenie wystroju, sztukaterii, detalu 2. remont stolarki drzwiowej wewnętrznej 3. remont klas i pomieszczeń użytkowych, w tym konserwacja i odtworzenie wystroju, sztukaterii, detalu 4. wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, 5. wymiana opraw oświetleniowych pomieszczeń i korytarzy, wykonanie oświetlenia ewakuacyjnego, 6. wymiana i modernizacja instalacji teletechnicznych, 7. wykonanie hydrantów wewnętrznych, 8. dostosowanie obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych. Charakterystyczne parametry techniczne budynku nr B : • kubatura 2763 m3 • powierzchnia użytkowa 996 m2 • powierzchnia zabudowy 415 m2 Roboty budowlane należy prowadzić w oparciu o dokumentację projektową i zgodnie ze STWiORB Tytuł opracowania Autor opracowania Data sporządzenia 1 Projekt budowlany „Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie kwidzyńskim – modernizacja obiektów szkolnych wraz z wyposażeniem” – modernizacja budynku ZSP nr 1 w Kwidzynie przy ul. Słowiańskiej 17 STUDIO PROJEKTOWE ALTRIS Jarosław Mysior, 82-500 Kwidzyn, ul Tczewska 17 Maj 2016 2 Projekt budowlany instalacje sanitarne „Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie kwidzyńskim – modernizacja obiektów szkolnych wraz z wyposażeniem” – modernizacja budynku ZSP nr 1 w Kwidzynie przy ul. Słowiańskiej 17 STUDIO PROJEKTOWE ALTRIS Jarosław Mysior, 82-500 Kwidzyn, ul Tczewska 17 Maj 2016 3 Projekt budowlany instalacje elektryczne „Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie kwidzyńskim – modernizacja obiektów szkolnych wraz z wyposażeniem” – modernizacja budynku ZSP nr 1 w Kwidzynie przy ul. Słowiańskiej 17 USŁUGI PROJEKTOWE inż. Janina Wrzesińska, ul. Piechoty 9/III/10, 82-300 Elbląg Maj 2016 4 Projekt budowlany instalacje teletechniczne „Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie kwidzyńskim – modernizacja obiektów szkolnych wraz z wyposażeniem” – modernizacja budynku ZSP nr 1 w Kwidzynie przy ul. Słowiańskiej 17 USŁUGI PROJEKTOWE inż. Janina Wrzesińska, ul. Piechoty 9/III/10, 82-300 Elbląg Maj 2016 5 Program konserwatorski do remontu wnętrz gmachu dawnego gimnazjum królewskiego obecnie Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Kwidzynie Mgr Eliza Marcjanik – Żak Toruń Czerwiec 2016 Ogólny opis obiektu Obiekt składa się z 2 budynków A i B połączonych łącznikiem. Budynek A jest obiektem trzykondygnacyjnym, podpiwniczonym z poddaszem nieużytkowym. Ściany z cegły pełnej, stropy drewniane. Dach dwuspadowy o konstrukcji drewnianej kryty blachą. Budynek B dwukondygnacyjny podpiwniczony z poddaszem nieużytkowym. Ściany z cegły pełnej, stropy drewniane. Dach czterospadowy o konstrukcji drewnianej kryty blachą. Rok budowy kompleksu - 1936-37. Otoczenie w sąsiedztwie od: - północy - zabudowa wielorodzinna, obiekty usługowe, - zachodu - park miejski, - południa - zabudowa wielorodzinna obiekty usługowe, - wschodu - zabudowa wielorodzinna, obiekty usługowe. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zakres robót) określa Dokumentacja Projektowa – Załącznik nr 1 do SIWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – Załącznik nr 2 do SIWZ 3.Zamawiający informuje, że załączone przedmiary robót należy traktować jedynie pomocniczo, wyliczona cena ofertowa jest bowiem ceną ryczałtową i nie będzie zmieniana ze względu na ewentualne różnice pomiędzy przedmiarem, dokumentacją a robotami wykonanymi w rzeczywistości. 4.Zamawiający zastrzega, aby zastosowane do budowy materiały posiadały ważne aprobaty techniczne certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne. 5.Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych co do jakości i surowców użytych do ich wykonania do materiałów i urządzeń podanych w dokumentacji projektowej pod warunkiem ich zatwierdzenia przez Zamawiającego. 6.Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. 7.Gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia (w tym również w projekcie budowlanym) występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo. 8.Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z załącznikami), przy opisie zastosowanych materiałów, wyrobów lub innych elementów związanych z wykonaniem przedmiotowego zamówienia wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przyjmuje się, że mogą być zastosowane materiały równoważne. Wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia ma charakter jedynie przykładowy i użyty jest w celu określenia standardów jakościowych i klasy, wymaganych w odniesieniu do stosowanych materiałów. W przypadku, gdy powoływane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy. 9. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.). 1)Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia:- rozebranie, układanie ścianek działowych, - uzupełnienie lub zamurowanie otworów w ścianach, - mocowanie siatki tynkarskiej, - tynkowanie, wykańczanie powierzchni i malowanie, rozbiórka i montaż schodów o ,konstrukcji drewnianej, - rozbiórka stropów ceramicznych i drewnianych, wykopy, - wykonywanie ław fundamentowych, - wykonywanie słupów żelbetowych, belek, wieńców i podciągów, - przygotowanie i montaż zbrojenia, montaż windy wraz z zasilaniem, rozbiórka i układanie posadzek drewnianych, cementowych, - z płytek ceramicznych i z tworzyw sztucznych, wykonywanie izolacji przeciwwilgociowych i przeciwwodnych, - cieplnych i przeciwdźwiękowych, renowacja stolarki drzwiowej, - renowacja sztukaterii, układanie przewodów wentylacyjnych, - montaż wentylatorów, montaż rozdzielni elektrycznych, układanie przewodów – - elektrycznych, montaż opraw oświetleniowych, gniazd, wyłączników i innego osprzętu, -pomiary skuteczności zerowania, układanie okablowania strukturalnego, - instalacja i testowanie urządzeń, demontaż i montaż armatury sanitarnej, -demontaż i montaż rurociągów wodnych i kanalizacyjnych, montaż urządzeń do podgrzewania wody, - montaż instalacji hydrantowej. 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, przy zachowaniu anonimizacji, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy, 4 ) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości ustanowionej w karach umownych. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1 czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych, 00/100) przed upływem terminu składania ofert, 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w PBS w Kwidzynie nr rachunku 38-8300-0009-0013-5294-2000-0050, z dopiskiem na przelewie: „Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie kwidzyńskim – modernizacja obiektów szkolnych wraz z wyposażeniem” – budynek ZSP nr 1 w Kwidzynie” Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa wyżej, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 3. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 4. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 5. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 6. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach