Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Adalberta Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 80-462 Gdańsk, ul. Jana Pawła II 50
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. (058) 556 45 15, 7684281 , fax. (058) 556 36 18, 7614629
- Data zamieszczenia: 2009-04-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Adalberta Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Jana Pawła II 50 50
80-462 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. (058) 556 45 15, 7684281, fax. (058) 556 36 18, 7614629
REGON: 19106669200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.gda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony PN-46/2009/SSAM - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup urządzeń diagnostycznych: 1. zestawu do histeroskopii z torem wizyjnym, 2. kardiotokografu z opcją badania EKG płodu i matki. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331241006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. zobowiążą się do realizacji złożonego zamówienia w ramach zawartej umowy w terminie do 8 tygodni, licząc od dnia zawarcia umowy, Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia -nie- spełnia, -druk ZP-17- w oparciu o informacje zawarte w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu mają dostarczyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i odpowiada profilowi dostaw objętych postępowaniem przetargowym ze wskazaniem osoby bądź osób upoważnionych do wykonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b). pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wpisu do obowiązującego rejestru. c) oświadczenia Wykonawcy zgodnie z art. 22 ust. i z art. 44 1 ustawy Pzp. d) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości , przedmiotu dostawy (zgodnym z niniejszym zamówieniem), dat wykonania i odbiorców oraz załączenia referencji potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. e) informacja z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.gda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż fabrycznie nowych urządzeń diagnostycznych w celu modernizacji Wojskowych Stacji Kontroli Pojazdów wraz z ich uruchomieniem oraz demontażem urządzeń zużytych
Dodano: 2016-06-21 - Dostawa urządzenia do prowadzenia badań audiologicznych dla Politechniki Gdańskiej Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki
Dodano: 2016-01-27 - D10.251.82.D.2015 dostawa Procesora tkankowego, zatapiarki parafinowej, mikrotomu oraz mikroskopu na Oddział Patomorfologii
Dodano: 2015-11-06 - ZP/90/2014 Dostawa sprzętu laboratoryjnego i medycznego ujętego w 7 pakietach dla potrzeb Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego;
Dodano: 2014-08-14 - PRZETARG NIEOGRANICZONY Na dostawę bezkontaktowych urządzeń do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu DLA KWP W GDAŃSKU
Dodano: 2014-07-18 - Zakup innowacyjnego zestawu urządzeń i narzędzi do diagnozowania i naprawy pomp, wtryskiwaczy i pompowtryskiwaczy silników Diesela przez Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Bytowie Spółka Akcyjna.
Dodano: 2013-08-07 - Dostawa zestawu urządzenia diagnostyczno-testowego nr CTM/BZ/ZZ/17/13
Dodano: 2013-02-19 - Dostawa sprzętu medycznego, laboratoryjnego i stomatologicznego ujętego w 4 pakietach dla Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego ZP/169/2012
Dodano: 2012-12-04 - ZP/21/2009 dostawa sprzętu laboratoryjnego i medycznego ujętego w 10 pakietach
Dodano: 2009-11-06 - Zakup analizatora parametrów krytycznych wraz z dostawą odczynników do analizatora
Dodano: 2009-10-05