Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony o wartości zamówienia poniżej 206.000 euro na dostawę aparatury medycznej i sprzętu medycznego dla Szpitala.

Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. Świętej Rodziny SPZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 02-544 Warszawa, ul. Madalińskiego 25
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 4502284
  • Data zamieszczenia: 2009-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. Świętej Rodziny SPZOZ
    ul. Madalińskiego 25 25
    02-544 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 4502284
    REGON: 01204574300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmadalinskiego.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony o wartości zamówienia poniżej 206.000 euro na dostawę aparatury medycznej i sprzętu medycznego dla Szpitala.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie do aparatury medycznej i sprzętu medycznego dla Szpitala im. Św. Rodziny. Zamówienie jest podzielone na 3 części: Część 1 zamówienia: Dostawa kardiomonitorów - 3 szt. Część 2 zamówienia: Dostawa aparatu do rozmrażania osocza. Część 3 zamówienia: Dostawa mat grzewczych na stoły operacyjne - 2 szt. Właściwości techniczno - użytkowe urządzeń są podane w Załącznikach nr 2-1 - 2-3 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części zamówienia. Zamawiający wymaga zaoferowania wszystkich towarów objętych częścią zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331951004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego zamówienia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli ofertę składają wykonawcy występujący wspólnie, to warunki 1 - 3 muszą spełniać łącznie wszyscy wykonawcy występujący wspólnie, a warunek 4 każdy z wykonawców występujących wspólnie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, jakich żąda zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły spełnia - nie spełnia. Złożenie nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania, jak również brak oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków albo złożenie dokumentów zawierających błędy, spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26. ust. 3. ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawca zobowiązany jest do złożenia razem z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzonego według wzoru podanego w Załączniku nr 3, oraz następujących dokumentów: 1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast wymienionych dokumentów składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. Pełnomocnictwa do podpisania oferty, jeżeli jest ona podpisana przez osobę lub osoby nie wymienione w dokumencie określającym status prawny wykonawcy. 3. Dokumentu, w którym wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli ofertę składają wykonawcy występujący wspólnie. Jeżeli ofertę składają wykonawcy występujący wspólnie, to do oferty dołączają dokumenty wymienione w p. 1. dotyczące każdego z wykonawców występujących wspólnie. Wykonawca składa też następujące dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia: 4. Formularz oferty sporządzony według wzoru podanego w Załączniku nr 1. 5. Formularze właściwości techniczno - użytkowych sporządzone według wzorów podanych w Załącznikach nr 2-1 - 2-3. Wykonawca składa formularze dotyczące tylko tych części zamówienia, na które składa ofertę. 6. Zestawienia asortymentowo - cenowe towarów oferowanych w ramach części zamówienia, sporządzone przez wykonawcę w sposób przez niego przyjęty, oddzielnie dla każdej części zamówienia, zawierające: - imię i nazwisko lub nazwę i adres wykonawcy, - wskazanie części zamówienia, - nazwy oferowanych towarów i ich ceny netto i brutto oraz łączną wartość netto i brutto wszystkich towarów składających się na część zamówienia, wpisaną jako cena oferty w formularzu oferty. 7. Dla towarów będących wyrobami medycznymi dokumenty potwierdzających wpisanie lub zgłoszenie oferowanych towarów do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania. 8. Dla towarów będących wyrobami medycznymi klasy I i IIa zamawiający dopuszcza złożenie, zamiast dokumentów wymienionych w p. 4., certyfikatów znaku CE dla oferowanych towarów i oświadczenia wykonawcy, sporządzonego przez wykonawcę w sposób przez niego przyjęty, zawierającego: - imię i nazwisko lub nazwę i adres wykonawcy, - nazwy oferowanych towarów i dla wyrobów medycznych ich klasę (I lub IIa) oraz wskazanie części zamówienia, w ramach której są oferowane, - tekst oświadczenia, że Towary te nie podlegają obowiązkowi zgłoszenia do rejestru, gdyż są wyrobami medycznymi klasy I i IIa, a ich pierwsze wprowadzenie do obrotu lub do używania już nastąpiło w innym niż Polska kraju członkowskim UE lub EFTA. 9. Dla towarów nie będących wyrobami medycznymi certyfikatów znaku CE dla oferowanych towarów i oświadczenia wykonawcy, sporządzonego przez wykonawcę w sposób przez niego przyjęty, zawierającego: - imię i nazwisko lub nazwę i adres wykonawcy, - nazwy oferowanych towarów oraz wskazanie części zamówienia, w ramach której są oferowane, - tekst oświadczenia, że Towary te nie są wyrobami medycznymi. Wszystkie dokumenty sporządzane przez wykonawcę muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli wykonawcy, wymienionych w dokumencie określającym status prawny wykonawcy lub w pełnomocnictwie, i opieczętowane imiennymi pieczątkami tych osób. Wymaganie to nie dotyczy prospektów reklamowych lub innych tego typu materiałów firmowych producenta lub dystrybutora. Wszystkie pozostałe dokumenty należy przedstawić w oryginałach lub kopiach poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby podpisujące ofertę. Wymaganie to nie dotyczy prospektów reklamowych lub innych tego typu materiałów firmowych producenta lub dystrybutora. Do wszystkich dokumentów sporządzonych w językach obcych należy dołączyć tłumaczenie na język polski, podpisane przez osobę lub osoby podpisujące ofertę. Wymaganie to nie dotyczy prospektów reklamowych lub innych tego typu materiałów firmowych producenta lub dystrybutora. Brak któregokolwiek z wymaganych dokumentów lub złożenie dokumentów w niewłaściwej formie (np. kopie nie poświadczone za zgodność z oryginałem, brak podpisu osoby uprawnionej, brak tłumaczenia dokumentu obcojęzycznego, itp.) spowoduje odrzucenie oferty z zastrzeżeniem art. 26. ust. 3. ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmadalinskiego.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach