Zarząd Dróg Powiatowych w Lidzbarku Warmińskim ogłasza przetarg
- Adres: 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. Wyszyńskiego 20
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 767 00 10 , fax. 089 767 00 10
- Data zamieszczenia: 2009-04-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Lidzbarku Warmińskim
ul. Wyszyńskiego 20 20
11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 767 00 10, fax. 089 767 00 10
REGON: 17092187000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Zarząd Dróg Powiatowych w Lidzbarku Warmińskim zwany dalej Zamawiającym zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441131006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada warunkom zawartym w ustawie Prawo zamówień publicznych i spełnia wymagania określone w niniejszej SIWZ. Wszystkie załączniki do niniejszej SIWZ stanowią jej integralną część. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. 2. W postępowaniu nie mogą brać udziału, a w przypadku złożenia oferty zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy 2.1. wykonawcy, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania; 2.2. wykonawcy, w stosunku do których otwarto likwidacje lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidacje majątku upadłego; 2.3. wykonawcy, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2.4. osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 2.5. spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 2.6. spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 2.7. spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 2.8. osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 2.9. podmioty zbiorowe, wobec których sad orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 2.10. wykonawcy, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy 3. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawców, którzy: 3.1. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt. 2 lub art. 67 ust. 1 pkt. 1 i 2 ustawy; 3.2. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 3.3. nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy; 4. Zamawiający zawiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt. 3 ustawy. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Wymagania w/w. mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia. 5. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy; 2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. posiadają w sprzedaży w/w materiały budowlane, które w każdej chwili będą mogli dostarczyć do Zamawiającego. 6. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt. 7 SIWZ, dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: 1. Formularz oferty - załącznik nr 1 SIWZ 2. Oświadczenie - załącznik nr 2 SIWZ 3. Istotne postanowienia do umowy - projekt umowy - załącznik nr 3 SIWZ 4.Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny, potwierdzający, że zakres działalności wykonawcy odpowiada profilowi zamówienia, tj. w przypadku: spółek prawa handlowego, przedsiębiorstw, spółdzielni i innych podmiotów zarejestrowanych - odpis z rejestru sądowego (KRS); spółek cywilnych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej (dotyczy każdego ze wspólników będących przedsiębiorcami oraz umowę spółki cywilnej); osób fizycznych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej. 5.Dokument potwierdzający, iż oferowany materiał spełnia wymogi określone w punkcie 3.3. SIWZ - opis przedmiotu Zamówienia (tj. atest lub deklarację zgodności z PN). W przypadku przedłożenia deklaracji zgodności dokument ten musi zawierać: - nazwę i adres producenta wyrobu, - nazwę wyrobu, - klasyfikację wyrobu, - przeznaczenie i zakres stosowania wyrobu, - dokumenty odniesienia, - deklarowane cechy techniczne, właściwości użytkowe wyrobu - nazwę wykonawcy badań oraz numer raportu z tych badań. Do deklaracji zgodności należy dołączyć kopię sprawozdania z badań przeprowadzonych przez akredytowaną jednostkę. 6.Dokument potwierdzający prawo osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu firmy jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów (pełnomocnictwo). 7.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie wykonawcy przed właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego albo przed notariuszem kraju, w którym dana osoba ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa wyżej powinny być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_lidzbarski/280/Zarzad_Drog_Powiatowych/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa wraz z rozładunkiem materiałów do realizacji zadania pn.: Budowa chodników i zakup materiałów do budowy chodników, z podziałem na części (2): 1.Zakup i dostawa wraz z rozładunkiem materiałów, do budowy chodnika w ciągu DW nr 527 w msc. Łączno - prefabrykatów betonowych; 2.Zakup i dostawa wraz z rozładunkiem materiałów do budowy chodnika w ciągu DW nr 527 w msc. Łączno.
Dodano: 2016-07-21 - Zakup materiałów na potrzeby budowy chodników na terenie Powiatu Szczycieńskiego (msc. Wielbark i Zabiele)
Dodano: 2016-04-15 - Sukcesywna dostawa materiałów chodnikowych
Dodano: 2016-04-14 - ZDP.7.252.18.2016 - DOSTAWA BETONOWYCH ELEMENTÓW DROGOWYCH NA PLAC WSKAZANY PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO
Dodano: 2016-04-08 - Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem drogowych prefabrykatów betonowych do : Zadanie Nr 1 : budowy chodnika w msc. Ełdyty Wielkie w ciągu dr. woj. nr 593; Zadanie Nr 2 : rozbudowy drogi woj. nr 593 w zakresie budowy chodnika zlokalizowanego w msc. Dobre Miasto ul. Jeziorańska na odc. od km 23+888 do km 24+130.
Dodano: 2015-11-19 - Dostawa wraz z rozładunkiem drogowych prefabrykatów betonowych do realizacji zadań pn. : Zadanie Nr 1 : budowa chodnika w msc. NAPIWODA w ciągu dr. woj. nr 545; Zadanie Nr 2 : remont chodnika w msc. WIELBARK w ciągu drogi woj. nr 508.
Dodano: 2015-10-23 - Dostawa wraz z rozładunkiem drogowych prefabrykatów betonowych do realizacji zadania pn. : budowa chodników wraz z zakupem materiałów.
Dodano: 2015-07-24 - ZDP.7.252.37.2015 - DOSTAWA BETONOWYCH ELEMENTÓW DROGOWYCH NA PLAC WSKAZANY PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO
Dodano: 2015-07-08 - zakup wraz z dostawą i rozładunkiem materiałów budowlanych niezbędnych do remontu chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 508 w msc. WIELBARK w lok od km 21+965 do km 22+583
Dodano: 2015-06-12 - Zakup materiałów na potrzeby przebudowy chodników na terenie Powiatu Szczycieńskiego
Dodano: 2015-04-09