Przetargi.pl
przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 30.000 EURO na zakup i dostarczenie aparatury medycznej nr sprawy: K.C.O./PN 29 2016

Katowickie Centrum Onkologii ogłasza przetarg

  • Adres: 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2514533 , fax. 32 2514533
  • Data zamieszczenia: 2016-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Katowickie Centrum Onkologii
    ul. Raciborska 26 26
    40-074 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 2514533, fax. 32 2514533
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kco.katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 30.000 EURO na zakup i dostarczenie aparatury medycznej nr sprawy: K.C.O./PN 29 2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie aparatury medycznej Aparat do znieczulenia ogólnego - Pakiet nr 1, Stanowisko intensywnej terapii - Pakiet nr 2, z podziałem na Część A - respirator Część B - łóżko do intensywnej opieki medycznej Część C - stanowisko infuzyjne Część D - stanowisko centralnego monitorowania Ssaki medyczne - Pakiet nr 3, Pompy infuzyjne - Pakiet nr 4, Kardiomonitory - Pakiet nr 5, Aparaty EKG - Pakiet nr 6, Defibrylatory automatyczne - Pakiet nr 7, zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ - Oferta Cenowa. Zamówienie obejmuje również: 1. transport sprzętu do miejsca przeznaczenia, 2. montaż , instalację i uruchomienie, 3. szkolenie personelu w ilości 5 osób w zakresie obsługi i praktycznego wykorzystania sprzętu, po uprzednim pisemnym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym zakończone podpisaniem Protokołu szkolenia , 4. przekazanie do użytkowania wraz z wszystkimi wymaganymi pomiarami, atestami, certyfikatami, 5. okres gwarancji - 24 miesiące, 6. serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, w ramach którego Wykonawca zapewnia w cenie oferty sprawność sprzętu, w tym: a. przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta, b. naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe za wyjątkiem sytuacji, kiedy awaria spowodowana jest nieprawidłową eksploatacją sprzętu, c. wszystkie naprawy, przeglądy, konserwacje wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania, d. przedłużenie gwarancji o czas niesprawności sprzętu, w przypadku napraw gwarancyjnych, e. łączna niesprawność sprzętu w przypadku awarii nie przekroczy 15 dni roboczych w okresach 12 miesięcznych z wyłączeniem dni, kiedy zapewniono sprawność sprzętu poprzez zapewnienie równorzędnego sprzętu zastępczego, niesprawność to brak sprawności sprzętu uniemożliwiająca wykonywanie wszystkich procedur z jego użyciem powyżej 5 godzin w ciągu dnia f. czas reakcji serwisu rozumiany jako przystąpienie do działań naprawczych max. 24 godziny od zgłoszenia awarii faksem dotyczy dni roboczych. 7. dostawę fabrycznie nowego, nieużywanego sprzętu, z rokiem produkcji 2016 8. zapewnienie dostępności serwisu i części przez okres min. 8 lat po zakończeniu okresu gwarancji. Dopuszcza się waloryzację ceny o wskaźnik inflacji, w okresach 12 miesięcznych licząc od dnia wykonywania serwisu pogwarancyjnego pierwsza waloryzacja po upływie 12 miesięcy wykonywania serwisu pogwarancyjnego. Termin realizacji zamówienia 48 miesięcy od daty zawarcia umowy, w tym: termin realizacji zamówienia w zakresie transportu sprzętu do miejsca dostawy, montażu, instalacji i uruchomienia, szkolenia personelu dla 5 osób w zakresie obsługi i praktycznego wykorzystania sprzętu po uprzednim pisemnym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym, zakończony podpisaniem Protokołu szkolenia, całość zadania zakończona podpisaniem przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy Protokołu bezusterkowego odbioru sprzętu - do 30 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. Miejsce dostarczenia Katowickie Centrum Onkologii: ul. Raciborska 27 ( Pawilon Operacyjny, Oddział Ginekologiczno - Położniczy) ul. Józefowska 119 ( Oddział Onkologiczny ) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne Pakiety, a w przypadku Pakietu nr 2 dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części A,B,C,D.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331721007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 900,00 zł w Pakiecie nr 1 3 600,00 zł w Pakiecie nr 2 część A 1 500,00 zł w Pakiecie nr 2 część B 900,00 zł w Pakiecie nr 2 część C 1 650,00 zł w Pakiecie nr 2 część D 1 350,00 zł w Pakiecie nr 3 660,00 zł w Pakiecie nr 4 810,00 zł w Pakiecie nr 5 480,00 zł w Pakiecie nr 6 405,00 zł w Pakiecie nr 7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Cena brutto za 23 miesiące serwisu pogwarancyjnego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kco.katowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach