Przetargi.pl
przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14.000 EURO na zakup i dostarczenie łóżek do intensywnej opieki medycznej, ssaków chirurgicznych, optyki Hopkinsa

Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. , fax. 032 2514533
  • Data zamieszczenia: 2013-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
    ul. Raciborska 26 26
    40-074 Katowice, woj. śląskie, fax. 032 2514533
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14.000 EURO na zakup i dostarczenie łóżek do intensywnej opieki medycznej, ssaków chirurgicznych, optyki Hopkinsa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostarczenie:łóżek do intensywnej opieki medycznej - Pakiet nr 1 ssaków chirurgicznych - Pakiet nr 2 optyki Hopkinsa śred. 2,9 mm i śred. 4 mm - Pakiet nr 3, zwanych w dalszej treści sprzętem zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ - Oferta Cenowa. Zamówienie obejmuje również: 1. transport sprzętu do miejsca przeznaczenia 2. montaż , instalację i uruchomienie, 3. szkolenie personelu w ilości 5 osób w zakresie obsługi i praktycznego wykorzystania sprzętu, po uprzednim pisemnym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym zakończone podpisaniem Protokołu szkolenia , 4. przekazanie do użytkowania wraz z wszystkimi wymaganymi atestami, certyfikatami, 5. okres gwarancji - 24 miesiące, 6. serwis gwarancyjny, w ramach którego Wykonawca zapewnia w cenie oferty: a) przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta, b) naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe za wyjątkiem sytuacji, kiedy awaria spowodowana jest nieprawidłową eksploatacją sprzętu, c) wszystkie naprawy, przeglądy, konserwacje wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania, d) przedłużenie gwarancji o czas niesprawności sprzętu, w przypadku napraw gwarancyjnych, e) łączna niesprawność sprzętu ( w przypadku awarii ) nie przekroczy 15 dni roboczych w okresach 12 miesięcznych z wyłączeniem dni, kiedy zapewniono sprawność sprzętu poprzez zapewnienie równorzędnego sprzętu zastępczego, niesprawność to brak sprawności sprzętu uniemożliwiające jego użytkowanie powyżej 5 godzin w ciągu dnia ( oddział łóżkowy - 24 godzinny system pracy ) f) czas reakcji serwisu rozumiany jako przystąpienie do działań naprawczych max. 48 godzin od zgłoszenia awarii faksem (dotyczy dni roboczych). Czas usunięcia usterki do 3 dni roboczych. 7. dostawę fabrycznie nowego, nieużywanego sprzętu, z rokiem produkcji od 2013 r. 8. zapewnienie dostępności serwisu i części przez okres min. 10 lat po zakończeniu okresu gwarancji 9. serwis pogwarancyjny na okres 2 lat po zakończeniu gwarancji, na warunkach udzielonej gwarancji, tj.: a) przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta, b) naprawa i wymiana części na fabrycznie nowe za wyjątkiem sytuacji, kiedy awaria spowodowana jest nieprawidłową eksploatacją sprzętu, c) wszystkie naprawy, przeglądy, konserwacje wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania, d) łączna niesprawność sprzętu ( w przypadku awarii) nie przekroczy 15 dni roboczych w okresach 12 miesięcznych z wyłączeniem dni, kiedy zapewniono sprawność sprzętu poprzez zapewnienie równorzędnego sprzętu zastępczego, niesprawność to brak sprawności sprzętu uniemożliwiające jego użytkowanie powyżej 5 godzin w ciągu dnia ( oddział łóżkowy - 24 godzinny system pracy ) e) czas reakcji serwisu rozumiany jako przystąpienie do działań naprawczych max. 48 godzin od zgłoszenia awarii faksem (dotyczy dni roboczych). Czas usunięcia usterki do 3 dni roboczych. w cenie zgodnej ze złożoną Ofertą Wykonawcy, powiększonej o średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ( inflacja), waloryzacja po upływie 12 miesięcy obowiązywania umowy na serwis pogwarancyjny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331921209
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 26 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości: 1 500,00 zł w Pakiecie nr 1, 240,00 zł w Pakiecie nr 2, 530,00 zł w Pakiecie nr 3

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Cena brutto za 2 letni serwis pogwarancyjny
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach