Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego ogłasza przetarg
- Adres: 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. , fax. 032 2514533
- Data zamieszczenia: 2014-04-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26 26
40-074 Katowice, woj. śląskie, fax. 032 2514533 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.net.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14.000 EURO na dostawę zakup i dostarczenie analizatora równowagi kwasowo - zasadowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zakup i dostarczenie analizatora równowagi kwasowo - zasadowe w ilości 1 szt. wraz z : transportem i wniesieniem sprzętu do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej, montażem, instalacją, uruchomieniem, ntegracją analizatora do laboratoryjnej sieci informatycznej e lab firmy ECLIPSE 36 miesięcznym okresem gwarancji na sprzęt, szkoleniem personelu 5 osób w zakresie obsługi sprzętu, po uprzednim, pisemnym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym, materiałami eksploatacyjnymi obejmującymi 36 miesięczny okres realizacji stanowiącymi Załącznik nr 1B do SIWZ Zaoferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, z rokiem produkcji 2014r. Wymagane parametry techniczne sprzętu zostały określone szczegółowo w Załączniku nr 1A do SIWZ. I. Wykonawca zapewnia: 1. W ramach gwarancji, w cenie oferty: a. przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta, b. naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe za wyjątkiem sytuacji, kiedy awaria spowodowana jest nieprawidłową eksploatacją sprzętu, c. wszystkie naprawy, przeglądy, konserwacje wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania, d. przedłużenie gwarancji o czas niesprawności sprzętu, w przypadku napraw gwarancyjnych, e. łączna niesprawność sprzętu w przypadku awarii nie przekroczy 30 dni roboczych w okresach 12 miesięcznych z wyłączeniem dni, kiedy zapewniono sprawność sprzętu poprzez zapewnienie równorzędnego sprzętu zastępczego. f. w przypadku braku sprawności sprzętu, trwającej powyżej 40 dni roboczych w okresach 12 miesięcznych, wymianę sprzętu na nowy o co najmniej takich samych parametrach i okresie gwarancji jak sprzęt pierwotnie dostarczony. g. czas reakcji serwisu rozumiany jako przystąpienie do działań naprawczych w siedzibie Zamawiającego max. 48 godzin od zgłoszenia awarii faksem dotyczy dni roboczych. 2. Serwis pogwarancyjny na okres 1 roku po zakończeniu gwarancji, na warunkach udzielonej gwarancji, tj. a. przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta, b. naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe za wyjątkiem sytuacji, kiedy awaria spowodowana jest nieprawidłową eksploatacją sprzętu, c. wszystkie naprawy, przeglądy, konserwacje wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania, d. łączna niesprawność sprzętu w przypadku awarii nie przekroczy 30 dni roboczych w okresie 12 miesięcy z wyłączeniem dni, kiedy zapewniono sprawność sprzętu poprzez zapewnienie równorzędnego sprzętu zastępczego, e. czas reakcji serwisu rozumiany jako przystąpienie do działań naprawczych w siedzibie Zamawiającego max. 48 godzin od zgłoszenia awarii faksem dotyczy dni roboczych. w cenie zgodnej ze złożoną Ofertą Wykonawcy. Dopuszcza się waloryzację ceny o wskaźnik inflacji, w okresach 12 miesięcznych licząc od dnia obowiązywania umowy serwisowej (pierwsza waloryzacja po upływie 12 miesięcy obowiązywania umowy serwisowej) 3. Zapewnienie dostępności części i serwisu przez okres min. 10 lat po zakończeniu okresu gwarancji. 4. Zapewnienie kontynuowania umowy serwisowej na dotychczasowych zasadach, jeżeli Wykonawca będzie jedynym na terenie Polski autoryzowanym serwisantem zakupionego przez Zamawiającego w 2014r. analizatora równowagi kwasowo - zasadowej stanowiącego przedmiot zamówienia w postępowaniu nr Szp. Leszcz.PN 28 2014r. lub w przypadku, w którym Wykonawca nie będzie jedynym podmiotem uprawnionym do realizacji serwisu pogwarancyjnego, a oferty innych Wykonawców będą droższe o ponad 10% od ceny wynikającej z oferty wybranego Wykonawcy to Wykonawca zapewnia kontynuację umowy z uwzględnieniem waloryzacji ceny o wskaźnik inflacji w okresach 12 miesięcznych licząc od dnia obowiązywania umowy serwisowej. Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy, w tym do 60 dni od zawarcia umowy w zakresie transportu i wniesienia sprzętu do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej, montażu, instalacji, uruchomienia, a także integracji analizatora do laboratoryjnej sieci informatycznej e lab firmy ECLIPSE, szkolenia personelu w zakresie obsługi sprzętu z wystawieniem Protokołu szkolenia, całość zadania zakończona podpisaniem Protokołu końcowego do upływu okresu gwarancji wg Załącznika Nr 5 do SIWZ. przez 36 miesięcy od daty zawarcia umowy w zakresie dostawy materiałów eksploatacyjnych wg Załącznika Nr 5A do SIWZ przez 12 miesięcy od daty upływu gwarancji w zakresie serwisu pogwarancyjnego wg Załącznika Nr 5B do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 384340006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości: 1 000,00 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Koszt materiałów eksploatacyjnych do analizatora przez okres 36 miesięcy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA I URUCHOMIENIE URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH I LABORATORYJNYCH DLA JEDNOSTEK SUM W KATOWICACH - RZP/PN/74/16
Dodano: 2016-07-01 - Postępowanie o udzielenie zamówienia na dostawę odczynników i drobnego sprzętu do laboratorium wraz z dzierżawą analizatorów immunodiagnostycznego, hematologicznego i immunoserologicznego. dla potrzeb SPZOZ Szpitala Kolejowego w Wilkowicach - Bystrej
Dodano: 2016-06-17 - Dzierżawa analizatorów mikrobiologicznych wraz z dostawą testów oraz dostawa krążków/testów do bakteriologii dla potrzeb laboratorium SPZOZ w Lublińcu. Znak sprawy ZP/03B/16
Dodano: 2016-04-12 - Dzierżawa analizatora parametrów krytycznych oraz dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych
Dodano: 2016-03-24 - Dzierżawa analizatora wraz z dostawą odczynników do immunochemii, do laboratorium SPZOZ w Lublińcu. Znak sprawy ZP/03A/16
Dodano: 2016-02-26 - Dzierżawa analizatorów oraz dostawa odczynników do laboratorium SPZOZ w Lublińcu. Znak sprawy ZP/03/16
Dodano: 2016-02-04 - Dostawa aparatu mierzącego powierzchnię i porowatość
DZP.381.156.2015.DW
Dodano: 2015-11-13 - Zakup wraz z dostawą 2 urządzeń ETD służących do wykrywania śladowych ilości materiałów wybuchowych i narkotyków
Dodano: 2015-04-24 - Dzierżawa analizatora oraz dostawa odczynników do laboratorium SPZOZ w Lublińcu, Znak sprawy ZP/54/14
Dodano: 2014-11-26 - Dzierżawa analizatora oraz dostawa odczynników do laboratorium SPZOZ w Lublińcu. Znak sprawy ZP/35a/14
Dodano: 2014-08-12