Przetargi.pl
przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14.000 EURO na dostawę zakup i dostarczenie analizatora równowagi kwasowo - zasadowej

Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. , fax. 032 2514533
  • Data zamieszczenia: 2014-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
    ul. Raciborska 26 26
    40-074 Katowice, woj. śląskie, fax. 032 2514533
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14.000 EURO na dostawę zakup i dostarczenie analizatora równowagi kwasowo - zasadowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa zakup i dostarczenie analizatora równowagi kwasowo - zasadowe w ilości 1 szt. wraz z : transportem i wniesieniem sprzętu do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej, montażem, instalacją, uruchomieniem, ntegracją analizatora do laboratoryjnej sieci informatycznej e lab firmy ECLIPSE 36 miesięcznym okresem gwarancji na sprzęt, szkoleniem personelu 5 osób w zakresie obsługi sprzętu, po uprzednim, pisemnym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym, materiałami eksploatacyjnymi obejmującymi 36 miesięczny okres realizacji stanowiącymi Załącznik nr 1B do SIWZ Zaoferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, z rokiem produkcji 2014r. Wymagane parametry techniczne sprzętu zostały określone szczegółowo w Załączniku nr 1A do SIWZ. I. Wykonawca zapewnia: 1. W ramach gwarancji, w cenie oferty: a. przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta, b. naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe za wyjątkiem sytuacji, kiedy awaria spowodowana jest nieprawidłową eksploatacją sprzętu, c. wszystkie naprawy, przeglądy, konserwacje wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania, d. przedłużenie gwarancji o czas niesprawności sprzętu, w przypadku napraw gwarancyjnych, e. łączna niesprawność sprzętu w przypadku awarii nie przekroczy 30 dni roboczych w okresach 12 miesięcznych z wyłączeniem dni, kiedy zapewniono sprawność sprzętu poprzez zapewnienie równorzędnego sprzętu zastępczego. f. w przypadku braku sprawności sprzętu, trwającej powyżej 40 dni roboczych w okresach 12 miesięcznych, wymianę sprzętu na nowy o co najmniej takich samych parametrach i okresie gwarancji jak sprzęt pierwotnie dostarczony. g. czas reakcji serwisu rozumiany jako przystąpienie do działań naprawczych w siedzibie Zamawiającego max. 48 godzin od zgłoszenia awarii faksem dotyczy dni roboczych. 2. Serwis pogwarancyjny na okres 1 roku po zakończeniu gwarancji, na warunkach udzielonej gwarancji, tj. a. przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta, b. naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe za wyjątkiem sytuacji, kiedy awaria spowodowana jest nieprawidłową eksploatacją sprzętu, c. wszystkie naprawy, przeglądy, konserwacje wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania, d. łączna niesprawność sprzętu w przypadku awarii nie przekroczy 30 dni roboczych w okresie 12 miesięcy z wyłączeniem dni, kiedy zapewniono sprawność sprzętu poprzez zapewnienie równorzędnego sprzętu zastępczego, e. czas reakcji serwisu rozumiany jako przystąpienie do działań naprawczych w siedzibie Zamawiającego max. 48 godzin od zgłoszenia awarii faksem dotyczy dni roboczych. w cenie zgodnej ze złożoną Ofertą Wykonawcy. Dopuszcza się waloryzację ceny o wskaźnik inflacji, w okresach 12 miesięcznych licząc od dnia obowiązywania umowy serwisowej (pierwsza waloryzacja po upływie 12 miesięcy obowiązywania umowy serwisowej) 3. Zapewnienie dostępności części i serwisu przez okres min. 10 lat po zakończeniu okresu gwarancji. 4. Zapewnienie kontynuowania umowy serwisowej na dotychczasowych zasadach, jeżeli Wykonawca będzie jedynym na terenie Polski autoryzowanym serwisantem zakupionego przez Zamawiającego w 2014r. analizatora równowagi kwasowo - zasadowej stanowiącego przedmiot zamówienia w postępowaniu nr Szp. Leszcz.PN 28 2014r. lub w przypadku, w którym Wykonawca nie będzie jedynym podmiotem uprawnionym do realizacji serwisu pogwarancyjnego, a oferty innych Wykonawców będą droższe o ponad 10% od ceny wynikającej z oferty wybranego Wykonawcy to Wykonawca zapewnia kontynuację umowy z uwzględnieniem waloryzacji ceny o wskaźnik inflacji w okresach 12 miesięcznych licząc od dnia obowiązywania umowy serwisowej. Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy, w tym do 60 dni od zawarcia umowy w zakresie transportu i wniesienia sprzętu do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej, montażu, instalacji, uruchomienia, a także integracji analizatora do laboratoryjnej sieci informatycznej e lab firmy ECLIPSE, szkolenia personelu w zakresie obsługi sprzętu z wystawieniem Protokołu szkolenia, całość zadania zakończona podpisaniem Protokołu końcowego do upływu okresu gwarancji wg Załącznika Nr 5 do SIWZ. przez 36 miesięcy od daty zawarcia umowy w zakresie dostawy materiałów eksploatacyjnych wg Załącznika Nr 5A do SIWZ przez 12 miesięcy od daty upływu gwarancji w zakresie serwisu pogwarancyjnego wg Załącznika Nr 5B do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 384340006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości: 1 000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Koszt materiałów eksploatacyjnych do analizatora przez okres 36 miesięcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach