Gmina Świekatowo, Referat Budownictwa ogłasza przetarg
- Adres: 86-182 Świekatowo, ul. Dworcowa 20A
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3322012 , fax. 052 3322012
- Data zamieszczenia: 2009-12-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Świekatowo, Referat Budownictwa
ul. Dworcowa 20A 20A
86-182 Świekatowo, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3322012, fax. 052 3322012
REGON: 09235107300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZETARG NIEOGRANICZONY O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ POWYŻEJ 14 000 EURO NA DOSTAWĘ ŻUŻLA W ILOŚCI 2500 TON NA PRZEBUDOWĘ DRÓG GMINNYCH. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
DOSTAWA ŻUŻLA W ILOŚCI 2500 TON - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 271900003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1)złożą ważną i odpowiednią ofertę, 2)Oferta ważna musi spełniać następujące warunki: a)dostawca nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art.24 ustawy o zamówieniach publicznych oraz musi spełniać warunki zawarte w art. 22 ustawy o zamówieniach publicznych oraz warunki dodatkowe określone w warunkach zamówienia, b)pisemna oferta winna być podpisana i złożona w terminie wyznaczonym przez zamawiającego, 1)Oferent składający ofertę powinien: a)w zakresie sytuacji finansowej: mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi w wysokości, co najmniej: niezbędnymi do rozpoczęcia zadania, b)w zakresie potencjału technicznego: posiadać lub mieć zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, leasing lub inny sposób) do co najmniej niżej podanych w pełni sprawnych jednostek sprzętu, pojazdów lub innego wyposażenia technicznego: c)dostawca musi posiadać zezwolenie (decyzję właściwego starosty) na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów. Opis sposobu obliczenia ceny: 1.Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT . 2.Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia. 3.Cena może być tylko jedna; nie dopuszcza się wariantowości cen. 4.Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (związania). 5.Inne wymagania odnośnie obliczenia ceny: dopuszcza się wycenę niektórych pozycji robót wg kalkulacji własnej. Nie dopuszcza się stosowania rabatów (upustów).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W odniesieniu do żużla - Decyzja właściwego starosty na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip33.lo.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną