Wojskowy Dom Wypoczynkowy Międzyzdroje ogłasza przetarg
- Adres: 72-500 Międzyzdroje, Promenada Gwiazd 3
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 3280781 , fax. 091 3246812
- Data zamieszczenia: 2009-10-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojskowy Dom Wypoczynkowy Międzyzdroje
Promenada Gwiazd 3 3
72-500 Międzyzdroje, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 3280781, fax. 091 3246812
REGON: 81055151700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyzdoje.wdw.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: ogólne usługi wczasowo-turystyczne
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art.11 ust.8 Prawa zamówień publicznych na dostawę środków czystości - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków czystości do Wojskowego Domu Wypoczynkowego w Międzyzdrojach w asortymencie i ilościach wykazanych i określonych wg załącznika nr 2 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 398000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: V. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia , lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 1.3 znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.4 nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt.1.1 do 1.4, 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych 3 . Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli : 3.1 jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści SIWZ, 3.2 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 3.3 zawierająca rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.4 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 3.5 zawiera błędy w obliczaniu ceny, 3.6 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawianie omyłki, o której mowa w art.87 ust. 2 pkt.3 Prawa zamówień publicznych, 3.7 jest nie ważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metoda warunku granicznego- spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1 formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, załącznik nr 1 A.2 formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, załącznik nr 2 A.3 oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 i art. 24 Prawo zamówień publicznych, załącznik nr 3 A.4 wzór umowy podpisany, załącznik nr 4. B. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (w formie czytelnej kserokopii). Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzających za zgodność przez Wykonawcę lub osobę/ osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzyzdroje.wdw.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy środków czystości
Dodano: 2016-07-27 - ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓW DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI.
Dodano: 2016-07-25 - Sukcesywne dostawy środków czystościowych i asortymentu do sprzątania dla Uniwersytetu Szczecińskiego.
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa środków do utrzymania czystości, artykułów gospodarstwa domowego i środków BHP dla Oddziału ZUS w Szczecinie
Dodano: 2016-02-18 - PN - 39/15- dostawa artykułów higienicznych w postaci produktów chemii profesjonalnej
Dodano: 2015-12-03 - Sukcesywne dostawy środków czystościowych i asortymentu do sprzątania dla Uniwersytetu Szczecińskiego
Dodano: 2015-07-02 - Dostawa artykułów do utrzymania czystości i środków BHP dla Oddziałów ZUS w Koszalinie i Zielonej Górze
Dodano: 2015-07-01 - Dostawa artykułów do utrzymania czystości
Dodano: 2015-06-24 - Dostawę środków czystościowych i asortymentu do sprzątania do Uniwersytetu Szczecińskiego
Dodano: 2014-06-12 - Sukcesywna dostawa środków czystości na potrzeby Szpitala w Barlinku w celu utrzymania higieny i czystości pomieszczeń.
Dodano: 2014-04-25