Przetargi.pl
przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 133 000 EURO art. 10, ust.1 w związku z art. 40, ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r., z późniejszymi zmianami, na zakup i dostawę noża harmonicznego wraz z wymaganym osprzętem, dla potrzeb SCM w Polanicy Zdroju

Specjalistyczne Centrum Medyczne ogłasza przetarg

  • Adres: 57-320 Polanica-Zdrój, ul. Jana Pawła II 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8621101, 8621121 , fax. 074 8621102
  • Data zamieszczenia: 2009-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczne Centrum Medyczne
    ul. Jana Pawła II 2 2
    57-320 Polanica-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8621101, 8621121, fax. 074 8621102
    REGON: 02008917700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.scm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 133 000 EURO art. 10, ust.1 w związku z art. 40, ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r., z późniejszymi zmianami, na zakup i dostawę noża harmonicznego wraz z wymaganym osprzętem, dla potrzeb SCM w Polanicy Zdroju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 133 000 EURO art. 10, ust.1 w związku z art. 40, ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r., z późniejszymi zmianami, na zakup i dostawę noża harmonicznego wraz z wymaganym osprzętem, dla potrzeb SCM w Polanicy Zdroju
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331690000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga złożenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu spełniają Wykonawcy, którzy: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień), Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia, Złożą do prowadzonego postępowania ważną (zawierającą wszystkie wymagane w SIWZ dokumenty) ofertę podpisaną przez osobę do tego uprawnioną (co wynika z KRS lub dołączonego do oferty pełnomocnictwa), nie podlegającą odrzuceniu na podstawie art. 89, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku, z późniejszymi zmianami, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się samodzielnie lub wspólnie. Wykonawcy przystępujący wspólnie do prowadzonego postępowania działają na podstawie art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku, z późniejszymi zmianami. 6.2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać będzie na sprawdzeniu przez Zamawiającego, czy złożona przez Wykonawcę lub Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oferta, zawiera wszystkie wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale VII SIWZ (wynikające z art. 22, 24, 36, ust.4 i art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z uwzględnieniem ustawy z dnia 7 kwietnia 2006 r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać będzie na sprawdzeniu przez Zamawiającego, czy złożona przez Wykonawcę lub Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oferta, zawiera wszystkie wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale VII SIWZ (wynikające z art. 22, 24, 36, ust.4 i art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z uwzględnieniem ustawy z dnia 7 kwietnia 2006 r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane oświadczenia Zamawiający żąda, aby Wykonawcy przystępujący do postępowania złożyli następujące oświadczenia i dokumenty: Oświadczenia w trybie art. 36, ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z z późniejszymi zmianami, załącznik nr 3 Oświadczenia w trybie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami, załącznik nr 4 Oświadczenia w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami, załącznik nr 5. Oświadczenie w trybie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami, załącznik nr 6. 7.2.Wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie wymogów Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający na podstawie art. 26, ust. 2 (ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z uwzględnieniem ustawy z dnia 7 kwietnia 2006 r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych) żąda złożenia dokumentów zgodnych z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów (art. 25, ust. 2) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 19 maja 2006 r., tj., : Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, jeżeli ustawy nie nakładają obowiązku posiadania ww. dokumentów, Wykonawca jest zobowiązany załączyć stosowne oświadczenie Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert aktualnych zaświadczeń właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z zapłatą składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt. 4-8 (ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z uwzględnieniem ustawy z dnia 7 kwietnia 2006 r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt. 9 (ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z uwzględnieniem ustawy z dnia 7 kwietnia 2006 r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 3 dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie Części sprawozdania finansowego określającego obroty oraz zobowiązania i należności, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanej części sprawozdania, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-za ten okres. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7.3.Oświadczenia i dokumenty jakie składa Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1, ust. 1 Rozp. Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Nie był karany w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt. 4-8 (ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z uwzględnieniem ustawy z dnia 7 kwietnia 2006 r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych). Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 7.4.Pozostałe dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia potwierdzające spełnianie wymogów Uzupełniony i podpisany druk pn. Przedmiot zamówienia/formularz asortymentowo-cenowy zał. nr 1 Uzupełniony i podpisany druk pn. formularz oferty załącznik nr 2 Uzupełniony i zaparafowany wzór umowy, załącznik nr 7 Aktualne świadectwa dopuszczenia do obrotu oferowanego przedmiotu zamówienia - Wpis do Rejestru Materiałów Medycznych lub zaświadczenia o zgłoszeniu - deklaracja zgodności CE dla każdego oferowanego asortymentu, zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004r. (Dz.U. nr 93, poz 896 ze zm.); Karta techniczna produktu Katalogi lub broszury lub instrukcje używania artykułów, bądź etykiety wytwórcy artykułów medycznych ( w języku polskim ) które muszą swoją zawartością ( treścią) potwierdzać wszystkie wymogi zamawiającego stawiane poszczególnemu asortymentowi artykułów medycznych, według opisów, charakterystyki, rozmiarów i parametrów podanych odrębnie przy każdej pozycji liczby porządkowej ( załącznik nr 1 do siwz )

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.scm.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną