Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 221 000 euro na modernizację systemu audiowizualnego PPNT Gdynia obejmująca dostawę urządzeń audiowizualnych wraz z ich montażem, konfiguracją i uruchomieniem

Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia ogłasza przetarg

  • Adres: 81-451 Gdynia, Al. Zwycięstwa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 58 698 21 50 , fax. +48 58 698 21 65
  • Data zamieszczenia: 2019-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia
    Al. Zwycięstwa
    81-451 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. +48 58 698 21 50, fax. +48 58 698 21 65
    REGON: 19311273000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppnt.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 221 000 euro na modernizację systemu audiowizualnego PPNT Gdynia obejmująca dostawę urządzeń audiowizualnych wraz z ich montażem, konfiguracją i uruchomieniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja systemu audiowizualnego PPNT Gdynia obejmująca dostawę urządzeń audiowizualnych wraz z ich montażem, konfiguracją i uruchomieniem. 2. Przedmiotowa modernizacja ma być wykonana w obiektach przy al. Zwycięstwa 96/98: 1) Budynek nr II: a) Sala Lazurowa, b) Sala Piaskowa, c) Sala Koralowa, d) Sala Morska, 2) Budynek nr III: a) Sala D, b) Sala E, c) Sala F i H, d) Sala G, e) Sala C, f) Sala kinowa. 3. Okres gwarancji na realizowany przedmiot zamówienia wynosi minimum 36 m-cy od daty jego odbioru. 4. Czas reakcji na zgłoszenie awarii/uszkodzenia nie może przekroczyć 72 godzin. 5. Wykonawca zapewni do realizacji umowy osoby z aktualnymi i odpowiednimi uprawnieniami SEP, a także certyfikatem Crestron wystawionym przez Crestron Technical Institute. 6. Wykonawca dostarczy pełen kod źródłowy opracowanego oprogramowania w formie elektronicznej dla poszczególnych sal wraz z dokumentacją kodu źródłowego w formie elektronicznej i plikami przed kompilacyjnymi, tak aby w przyszłości możliwa była dalsza modernizacja systemu. 7. W okresie pierwszych trzech miesięcy, liczonych od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia, Wykonawca zapewni programistę z certyfikatem Crestron, który w terminie do 3 dni roboczych od zgłoszenia drogą pisemną lub elektroniczną, zobowiązany będzie do wykonania poprawek systemu sterowania, zgodnie z zaleceniami asysty technicznej Centrum Konferencyjnego PPNT Gdynia (łączna liczba możliwych, bezpłatnych interwencji – do 6). Na Wykonawcy ciąży obowiązek potwierdzenia drogą pisemną lub elektroniczną otrzymania zgłoszenia. Potwierdzenie powinno nastąpić niezwłocznie, jednak nie później niż w następnym dniu roboczym. Brak potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku wykonania poprawki w umownym terminie. Za rozpoczęcie 3 dniowego terminu uznaje się pierwszy dzień roboczy, następujący po dokonaniu zgłoszenia przez Zamawiającego. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do przeszkolenia 3 osób wskazanych przez Zamawiającego, w zakresie obsługi systemu AV po modernizacji w Sali Morskiej. 9. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania materiałów, urządzeń i sprzętu w 1 gatunku (najwyższej jakości), fabrycznie nowych, nieużywanych, wolnych od wad prawnych i fizycznych, nadających się do użytku zgodnie z przeznaczeniem, w oryginalnych opakowaniach Wykonawcy lub producenta, o udokumentowanym pochodzeniu, wyprodukowanych nie wcześniej niż 12 miesięcy przed terminem dostawy i montażu, z wyłączeniem projektorów, dla których wymagany rok produkcji to 2019. Wszystkie stosowane materiały, urządzenia i sprzęt muszą posiadać niezbędne, wymagane przepisami prawa certyfikaty, atesty, dopuszczenia do użytkowania, instrukcje obsługi, wynikające z ich charakterystyki oraz spełniać wymagania niezbędne dla oznaczenia ich właściwym symbolem CE. 10. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wszelkie oprogramowanie, aplikacje informatyczne, które są niezbędne do prawidłowego działania przedmiotu umowy oraz zapewnić Zamawiającemu odpowiednią niewyłączną, bezpłatną, bezterminową licencję, upoważniającą do korzystania z oprogramowania i innych aplikacji informatycznych w zakresie niezbędnym do funkcjonowania przedmiotu umowy. 11. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji na terenie wykonania przedmiotu zamówienia. 12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje oraz Wymagania zamawiającego w zakresie sposobu jego realizacji zawarte zostały w dokumentacji przetargowej, w szczególności w załączniku nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32321200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo (złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza), w przypadku gdy formularz oferty lub załączone do niego dokumenty są podpisane przez osobę, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty lub ofertę składają podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Przedmiotowe oświadczenie stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach