Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 206 tys. EURO na realizację działań promocyjno-informacyjnych i wykonanie materiałów na potrzeby realizacji projektu INNOpomorze - Kampania promująca przedsiębiorczość, innowacyjność i kreatywność na Pomorzu, finansowanego z Działania 8.2.2. POKL.

Samorząd Województwa Pomorskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 80-810 Gdańsk, ul. Okopowa 21/27
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3261555 , fax. 058 3261556
  • Data zamieszczenia: 2009-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samorząd Województwa Pomorskiego
    ul. Okopowa 21/27 21/27
    80-810 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3261555, fax. 058 3261556
    REGON: 19168644300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.woj-pomorskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 206 tys. EURO na realizację działań promocyjno-informacyjnych i wykonanie materiałów na potrzeby realizacji projektu INNOpomorze - Kampania promująca przedsiębiorczość, innowacyjność i kreatywność na Pomorzu, finansowanego z Działania 8.2.2. POKL.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Szczegółowy zakres zadań Wykonawcy Zadaniem Wykonawcy jest realizacja działań promocyjno-informacyjnych i wykonanie materiałów na potrzeby realizacji projektu INNOpomorze - Kampania promująca przedsiębiorczość, innowacyjność i kreatywność na Pomorzu, finansowanego z podziałania 8.2.2. POKL. Przygotowane projekty, scenariusze i wykonane materiały będą uwzględniały innowacyjny charakter przedsięwzięcia, uwzględniały czynnik innowacyjny zarówno w projektach, jak i używanych materiałach. Wykonawca będzie zobowiązany do uwzględnienia i stosowania, na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia, Wytycznych, dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 4 lutego 2009r., Ministerstwa Rozwoju Regionalnego oraz Planu Komunikacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 z dnia 4 lutego 2009 r., Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, dotyczących w szczególności prawidłowego oznakowania materiałów, powstających w wyniku realizacji projektów, finansowanych ze środków PO KL. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca, w związku z przygotowywaną międzynarodową konferencją INNO3city (A) oraz uruchomieniem serwisu internetowego (B) wykona: Etap I -- projekty, scenariusze i wykonanie - do 11 grudnia 2009 r. A. Na potrzeby konferencji INNO3city, organizowanej w Polskiej Filharmonii Bałtyckiej im. Fryderyka Chopina w Gdańsku, przy ul. Ołowianka 1, w dniach 14 - 15 grudnia 2009 roku: 1. Projekty, przygotowanie do wydruku i wykonanie-wydruk: 1.1. program konferencji, 1 kartka A3 składana do A4 (w sumie 4 strony), opracowanie merytoryczne dostarczone przez Zamawiającego, kreda 250 g, lakier dyspersyjny 1-1, kolory 4-4, nakład 1000 szt., dostarczone do siedziby Zamawiającego bądź miejsca konferencji, 1.2. informacje praktyczne, opracowanie merytoryczne dostarczone przez Zamawiającego 4 - 6 stron, format B5, kolor 4-4, okładka kreda mat 250 g, lakier 1-1, środek kreda mat, 150 g, nakład 1000 szt., dostarczone do siedziby Zamawiającego bądź miejsca konferencji, 1.3. notatniki, format A4, sztywne plecki, okładka kreda 300 g, kolory okładki 4-0, środki offset 80g, w kratkę, kolory 2-2, 50 kartek z perforacją, grzbiet sztywny ze spiralą metalową, spirala na dłuższym boku, perforacja wzdłuż spirali, w odległości do 1 cm od otworów, nakład 1000 szt., dostarczone do siedziby Zamawiającego bądź miejsca konferencji, 1.4. długopisy, plastikowe, mechanizm automatyczny, wciskany, tworzywo nietransparentne, wkład niebieski, z cienką końcówką, sitodruk lub tampodruk kolorowy, odporny na ścieranie 1000 szt., dostarczone do siedziby Zamawiającego bądź miejsca konferencji, 1.5. teczki na materiały promocyjne, mieszczące materiały promocyjne o formacie A4 i grubości 1 cm, teczka o niestandardowym wykrojniku, kolor 4-0, ok. 50% lakier UV, 1000 szt., zamknięcie teczki gumka na bokach lub rogach bądź inne wskazane przez Wykonawcę i zaakceptowane przez Zamawiającego zamknięcie, dobrane do kolorystyki teczki, dostarczone do siedziby Zamawiającego bądź miejsca konferencji, 1.6. plakaty, (format B2, kolor 4-0, 400 szt., 250g kreda mat), 1.7. ulotki, (format A4 gięty na 3, kolor 4-4, 600 szt., 180g kreda mat), 1.8. broszury, (8 stron łącznie z okładką, format B5 po złożeniu, kolor 4-4, 600 szt., okładka 250g, środek 150g kreda mat), Etap II - realizacja zatwierdzonych przez Zamawiającego projektów i scenariuszy - do dnia 21 grudnia 2009 roku A. Na potrzeby konferencji INNO3city: 1. Projekt, ekspozycja i emisja: 1.1. billboardów, 20 szt., po 1 szt. w każdej stolicy powiatu w województwie pomorskim, format 5,04m x 2,38m lub równoważny, przy czym w przypadku udokumentowania przez Wykonawcę ograniczeń zastosowania określonych w SIWZ formatów w danej miejscowości, dopuszcza się możliwość zmiany lokalizacji billboardu, jednak w żadnej z miejscowości nie można umieścić więcej niż 3 szt. Billboardy powinny zostać zlokalizowane w ścisłych centrach stolic powiatów w województwie pomorskim, okres ekspozycji wynosi około 2 tygodnie w okresie do 21 grudnia 2009 roku. Mapa lokalizacji billboardów wraz ze zdjęciami poszczególnych billboardów, na tle otoczenia musi zostać zaakceptowana na piśmie przez Zamawiającego, akceptacja jest warunkiem dokonania płatności za usługę. 1.2. emisja ogłoszenia w prasie, min. 10 modułów na stronach redakcyjnych oraz insertu A4 składany do A5 (4 strony), nakład min. 20 000, o zasięgu województwa pomorskiego, opublikowane w okresie do 21 grudnia 2009 roku, Treść merytoryczna (bez projektu graficznego) ogłoszenia i insertu zostanie opracowana przez Zamawiającego 1.3. emisja spotów radiowych, około dwutygodniowa kampania w 3 stacjach o zasięgu min. województwa pomorskiego, min. 4 spoty dzienne, emisja w godzinach 7:00-9:00 i 15:00-17:00, każdy 30 sekundowy, emitowany w sposób ciągły przez około 2 tygodnie w okresie do 21 grudnia 2009 roku. 1.4. Przygotowanie i organizacja oprawy artystycznej, w dniu 14 grudnia 2009 r., w tym: 1.4.1. ok. 15 minut ciągłego występu o charakterze innowacyjnym wpisującego się w tematyką Konferencji w godzinach przedpołudniowych, 5 - 8 wykonawców łącznie na scenie Sali głównej Filharmonii na rozpoczęcie Konferencji, po rejestracji gości, przed wykładem inauguracyjnym, który odbędzie się w Sali głównej Filharmonii. Parametry i wyposażenie sceny dostępne są na stronie internetowej Filharmonii www.filharmonia.gda.pl. Dodatkowo Zamawiający przewiduje ustawienie na scenie mównicy dla osoby prelegenta i umieszczenie materiałów promocyjnych (min. rollupy - ok. 10 szt.). 1.4.2. ok. 1,5h koncert, zespół w składzie 3-8 wykonawców, muzyka klasyczna, grana na żywo, bez przerwy, podczas uroczystej kolacji, w godz. pomiędzy 19:00-21:00. Uroczysta kolacja przewidziana jest na 200 osób i odbędzie się w Salach Filharmonii Bałtyckiej, Jazzowej i Dębowej. 2. Obsługa techniczna konferencji, w dniach od 14-15 grudnia 2009r.w tym: 2.1.dostarczenie i montaż rzutnika multimedialnego o mocy 10000-12000 ansi lumenów, 3 telewizorów LCD, około 50-60 cali lub 3 plazm o wielkości około 50-60 cali, na co najmniej 1,5 godz. przed rozpoczęciem konferencji, 2.2 zabezpieczenie wraz z zapewnieniem niezbędnej obsługi technicznej w/w sprzętu w czasie trwania konferencji, 2.3. rozmontowanie ww sprzętu po zakończeniu konferencji, najpóźniej do godz. 24:00, w dniu 15 grudnia 2009 r. 2.5. odpowiedzialność materialną za ww sprzęt ponosi Wykonawca. B. Na potrzeby reklamy serwisu internetowego www.INNOpomorze.pl: 1. Zawieszenie 4 aktywnych bannerów, na 4 różnych portalach o tematyce gospodarczej (3 portale) i technologicznej (1 portal) każdy banner na okres min. 1 tygodnia w danym portalu, w okresie do 21 grudnia 2009 r., 2. Zamieszczenie 4 ogłoszeń, dotyczących uruchomienia serwisu internetowego, min. 5 modułów na stronach redakcyjnych dla jednego ogłoszenia, min. 2 tytuły prasowe, oba o zasięgu województwa pomorskiego, opublikowane w okresie do 21 grudnia 2009 r., minimum 1 w poniedziałek. 3. Przygotowanie do druku i druk, dostarczonych przez Zamawiającego, projektów: 3.1 plakatów, (format B2, kolor 4-0, 200 szt. łącznie-100 szt. plakatów jednego wzoru projektowego oraz 100 szt. plakatów drugiego wzoru projektowego, 200g), 3.2 ulotek, (format A4 gięty na 3, kolor 4-4, 3000 szt., 180g), 3.3 broszur, (4 strony łącznie z okładką, format B5 po złożeniu, kolor 4-4, 500 szt., okładka 250g, środek 150g, kreda mat, zszyte w 2 miejscach). 4.Wykonanie przedmiotu zamówienia zostanie szczegółowo opisane przez Wykonawcę w raporcie końcowym, przekazanym: Zamawiającemu w terminie 2 dni od daty wykonania zamówienia: a. w formie pisemnej - 3 egzemplarze, b. w formie elektronicznej na płycie CD-DVD - 1 egzemplarz. 5. Wykonawca zobowiązany jest do prezentacji Zamawiającemu roboczych wersji prac do konsultacji. 6. Zamawiający może zgłaszać uwagi i zastrzeżenia do treści dokumentów, o których mowa w pkt 5 w terminie 5 dni roboczych od daty ich otrzymania. 7. Wykonawca uwzględni uwagi i zastrzeżenia, o których mowa w pkt 6 i w terminie 3 dni roboczych przedstawi Zamawiającemu poprawioną wersję dokumentów-projektów. 8. W przypadku braku zastrzeżeń ze strony Zamawiającego do wykonanych prac, przyjęcie prac nastąpi poprzez podpisanie protokołu zdawczo-odbiorczego przez obie strony. 9. Zamawiający, w ciągu 14 dni od dostarczenia dzieła, jest zobowiązany je zaakceptować lub wskazać, jakie zgłasza zastrzeżenia oraz określić termin, w którym oczekuje poprawienia i uzupełnienia dzieła. 10.Osobami, upoważnionymi do podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego zadań, o których mowa w § 1 SIWZ jest Dyrektor Departamentu Rozwoju Gospodarczego Województwa Pomorskiego i z-ca Dyrektora Departamentu Rozwoju Gospodarczego Województwa Pomorskiego. Każda z wymienionych osób jest upoważniona do samodzielnego podpisania protokołu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793400009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w szczególności: a) zatrudniali w okresie ostatnich trzech lat na umowę o pracę, (licząc od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w okresie od rozpoczęcia działalności - co najmniej 3 pracowników, b) dysponują, lub będą dysponować, osobami, zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, spełniającymi co najmniej następujące wymagania: Lider zespołu, posiadający następujące kwalifikacje: - wykształcenie wyższe, - co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego, - w tym 2 lata doświadczenia w obszarze marketingu, - udział w przygotowaniu bądź realizacji co najmniej 3 kampanii marketingowych-promocyjnych. Specjalista ds. Public Relations PR, posiadający następujące kwalifikacje: - wykształcenie wyższe, - co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w branży public relations, - w tym 2 lata doświadczenia w zakresie opracowywania materiałów promocyjnych - udział w przygotowaniu lub realizacji co najmniej 3 kampanii marketingowych- promocyjnych. Grafik posiadający następujące kwalifikacje: - wykształcenie wyższe plastyczne, - co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w zawodzie grafika. Przy czym w informacji opisującej doświadczenie prosimy o precyzyjne opisanie doświadczenia ww. osób, zgodne z opisem w SIWZ. c) zorganizowali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 3 kampanie promocyjne o łącznej wartości nie mniejszej niż 300 000 zł brutto, przy czym poprzez zorganizowanie rozumie się takie działania, jak m.in.: zaprojektowanie i produkcję materiałów promocyjnych, realizację kampanii w mediach. d) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50.000 PLN. W przypadku wygaśnięcia ważności polisy w trakcie realizacji zamówienia Wykonawcy są zobowiązani do jej przedłużenia na okres obejmujący realizację zadania. W tym celu dostarczą na 14 dni przed wygaśnięciem ubezpieczenia nową polisę, obejmującą okres pozostały do zakończenia trwania umowy. (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia warunek dotyczący potencjału kadrowego oraz kwalifikacji i doświadczenia spełniają łącznie) 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń, przedłożonych przez wykonawcę wraz z ofertą i wyszczególnionych w § 5, na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia. 3. W przypadku wykonawców występujących wspólnie warunek określony w ust. 1 pkt 2), musi spełnić każdy z wykonawców (dokumenty wskazane w § 5 ust. 1 pkt 2) SIWZ składa każdy z wykonawców występujących wspólnie we własnym imieniu), warunki wskazane w ust. 1 pkt 1) lit. a, b, c, d, mogą być spełnione łącznie. Oświadczenie, o którym mowa w § 5 ust. 1 pkt 1), składa każdy z wykonawców w zakresie, który go dotyczy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) informacja na temat liczby zatrudnionych pracowników, sporządzona według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 4) wykaz ekspertów spełniających wymagania określone w § 4 punkcie 1.1), lit. b), sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. 5) wykaz zorganizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 3 kampanii promocyjnych o łącznej wartości nie mniejszej niż 300 000 zł brutto, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia, przy czym poprzez zorganizowanie kampanii rozumie się takie działania, jak m.in.: zaprojektowanie i produkcję materiałów promocyjnych, realizację kampanii w mediach, 6) aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50 000 PLN . 7) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 3. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu będą składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 4. Dokumenty składane przez wykonawców zagranicznych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w § 5 ust. 1 pkt. 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5. Dokumenty, o których mowa w ust. 4, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Do aktualności tego dokumentu mają odpowiednie zastosowanie zapisy ust. 5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.woj-pomorskie.pl/pl/bip/umwp w zakładce zamówienia publiczne i ogłoszenia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach