Przetargi.pl
PRZETARG NIEOGRANICZONY O WARTOŚCI PONIŻEJ 206.000 EURO NA DOSTAWY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - 09/2009.

I Szpital Miejski im. dr E. Sonnenberga ogłasza przetarg

  • Adres: 92-003 Łódź, ul. Pieniny 30
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6793067 , fax. 042 6793067
  • Data zamieszczenia: 2009-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: I Szpital Miejski im. dr E. Sonnenberga
    ul. Pieniny 30 30
    92-003 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6793067, fax. 042 6793067
    REGON: 47081583800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sonnenberg.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZETARG NIEOGRANICZONY O WARTOŚCI PONIŻEJ 206.000 EURO NA DOSTAWY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - 09/2009.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych. 2. Szczegółowy wykaz i opis asortymentu objętego niniejszym zamówieniem wraz z szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 12 miesięcy, przedstawia Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Zakres zamówienia: Zamówienie zostało podzielone na 11 części (pakietów) - Załącznik nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331410000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia w następujących kwotach dla poszczególnych pakietów: Pakiet nr 1: 160,00 zł Pakiet nr 2: 296,00 zł Pakiet nr 3: 489,00 zł Pakiet nr 4: 377,00 zł Pakiet nr 5: 285,00 zł Pakiet nr 6: 435,00 zł Pakiet nr 7: 40,00 zł Pakiet nr 8: 118,00 zł Pakiet nr 9: 351,00 zł Pakiet nr10: 94,00 zł Pakiet nr11: 21,00 zł RAZEM: 2 666,00 zł słownie: dwa tysiące sześćset sześćdziesiąt sześć złotych i 00/100 groszy. 2. Ostateczny termin wniesienia wadium upływa dnia 18.11.2009 r. o godz. 10 00 Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) w pieniądzu - przelewem na konto szpitala: GETIN Bank S.A. w Katowicach II Oddział w Łodzi Nr 74 1560 0013 2026 0000 1049 0002 do dnia 18.11.2009 r. godz. 10 00 z zaznaczeniem WADIUM - przetarg nieograniczony na dostawy materiałów opatrunkowych, nr sprawy 09/2009, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarantowane na okres minimum 30 dni licząc od ostatecznego terminu składania ofert, c) gwarancjach bankowych - gwarantowane na okres minimum 30 dni licząc od ostatecznego terminu składania ofert, d) gwarancjach ubezpieczeniowych - gwarantowane na okres minimum 30 dni licząc od ostatecznego terminu składania ofert, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) Uwaga: Zamawiający nie dopuszcza wniesienia wadium w formie innej niż jedna z wyżej wymienionych. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie dokładną informację odnośnie zwrotu wadium tj. adres banku, numer konta itp. 3. Zamawiający zgodnie z art. 46 ustawy z dnia 29. 01. 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). : a) zwraca wadium; b) żąda ponownego wniesienia wadium; c) zatrzymuje wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Tekst jednolity - Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późń. zm.), tj.: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wyrażą zgodę na wszystkie warunki określone w SIWZ oraz zaakceptują dołączony do niej Wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Złożą ofertę w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin składania ofert. OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW Sposobem dokonania oceny spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu przez Wykonawców jest przeprowadzana przez Zamawiającego ocena formalna załączonych do oferty wykazu oświadczeń i/lub dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony/e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 i pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ; e) Wzór umowy (parafowany) stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Pozostałe dokumenty: a) Załącznik nr 1 - Formularz OFERTA; b) Załącznik nr 2 - Formularz cenowy, także na dyskietce lub płycie CD - załączony do oferty; c) Dokument potwierdzający wniesienie wadium, jeżeli wniesione zostaje w formie innej niż pieniądz, oryginał dokumentu należy wpiąć do oferty. d) Zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r. (Dz. U. Nr 93, poz. 896, z późn. zm.), Zamawiający wymaga następujących dokumentów, potwierdzających dopuszczenie oferowanych materiałów opatrunkowych o obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i Unii Europejskiej: kserokopia deklaracji zgodności, kserokopia certyfikatu CE oraz kserokopia wpisu/zgłoszenia do rejestru wyrobów medycznych, z zaznaczeniem, których pozycji dotyczą. e) Opisy techniczne, instrukcje użytkowania materiałów opatrunkowych (powinny zawierać informacje umożliwiające dokonanie weryfikacji przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Załączniku nr 2 do SIWZ). f) Wykaz próbek - Zamawiający wymaga dołączenia do oferty przetargowej próbek poszczególnych, zaoferowanych materiałów opatrunkowych, w ilości po 1 op. do każdej pozycji w oferowanym pakiecie, które jednoznacznie potwierdzą zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego - Załącznik nr 2 do SIWZ. Próbki winny być bezpłatne, bezzwrotne, w oryginalnych opakowaniach. 3. Wszystkie oświadczenia i/lub dokumenty wymagane przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ, powinny być dostarczone w oryginale lub jako poświadczona za zgodność z oryginałem kopia. Poświadczenia dokonuje osoba upoważniona do podpisywania oferty w imieniu firmy. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w dziale VII. pkt. 1 ppkt. a,b,c - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa dziale VII. pkt 5. ppkt. 1-3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sonnenberg.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach