Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 193 tys. euro na świadczenie usług prawniczych w zakresie egzekucji opłat za korzystanie ze środowiska wpływających na rachunek redystrybucyjny Zarządu Województwa Pomorskiego

Samorząd Województwa Pomorskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 80-810 Gdańsk, ul. Okopowa 21/27
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3261555 , fax. 058 3261556
  • Data zamieszczenia: 2011-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samorząd Województwa Pomorskiego
    ul. Okopowa 21/27 21/27
    80-810 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3261555, fax. 058 3261556
    REGON: 19168644300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.woj-pomorskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 193 tys. euro na świadczenie usług prawniczych w zakresie egzekucji opłat za korzystanie ze środowiska wpływających na rachunek redystrybucyjny Zarządu Województwa Pomorskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług prawniczych w zakresie egzekucji opłat za korzystanie ze środowiska, w szczególności w następującym zakresie: 1. wykonywania, we współdziałaniu z właściwymi pracownikami Departamentu Środowiska, Rolnictwa i Zasobów Naturalnych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Gdańsku czynności wierzyciela opłat za korzystanie ze środowiska w postępowaniach egzekucyjnych prowadzonych w oparciu o wystawione przez Departament tytuły wykonawcze, zmierzających do zastosowania środków egzekucyjnych, w postępowaniu egzekucyjnym w administracji, 2. analizy bazy danych dłużników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego, zwanego dalej Urzędem, z tytułu opłat za korzystanie ze środowiska, w stosunku do których prowadzone są czynności egzekucyjne, pod względem spełniania przez dłużników warunków przedawnienia z art. 70 § 1 Ordynacji podatkowej (tj: Dz. U. 2005 r. Nr 8 poz. 60 ze zm.), 3. prowadzenia elektronicznej i pisemnej bazy podmiotów zalegających z płatnościami z tytułu opłat za korzystanie ze środowiska, w stosunku do których została ogłoszona upadłość, zawierającej informacje o zgłoszonych wierzytelnościach do masy upadłości, 4. weryfikacji bazy danych podmiotów z ogłoszoną upadłością, 5. przygotowania dokumentacji niezbędnej do sporządzenia zgłoszenia wierzytelności do masy upadłości, 6. prowadzenia korespondencji z sądami upadłościowymi i syndykami masy upadłości, 7. bieżącego nadzorowania toczącego się postępowania upadłościowego, 8. prowadzenia bieżącej aktualizacji bazy dłużników Urzędu z tytułu opłat za korzystanie ze środowiska, w stosunku do których zakończono postępowanie upadłościowe prawomocnym orzeczeniem sądu, 9. przygotowywania w wyznaczonym terminie listy podmiotów gospodarczych, wobec których zakończono postępowanie upadłościowe wraz z informacją umieszczoną w Monitorze Sądowym i Gospodarczym, celem wydania przez Departament decyzji umarzających Marszałka, zgodnie z art. 67 d § 3 ustawy Ordynacja podatkowa, 10. bieżącej analizy bazy dłużników Urzędu z tytułu opłat za korzystanie ze środowiska pod kątem zabezpieczenia realizacji płatności stwierdzonej tytułem wykonawczym przez obciążenie nieruchomości dłużnika hipoteką przymusową, 11. prowadzenia czynności zmierzających do ustanowienia w imieniu wierzyciela hipoteki przymusowej, celem zabezpieczenia spłaty należności przez dłużników którym wystawiono tytuły wykonawcze, 12. katalogowania, przechowywania i archiwizowania dokumentacji związanej z prowadzonymi czynnościami, 13. gromadzenia informacji o majątku i źródłach dochodu zobowiązanych, 14. wskazywania poborcom skarbowym i komornikom majątku zobowiązanego, z którego należy prowadzić egzekucję, 15. ustalania następstwa prawnego, 16. pomocy prawnej na potrzeby prowadzonych przez Departament postępowań administracyjnych zmierzających do wymierzenia opłat, obejmującej także postępowania odwoławcze i sądowo administracyjne w tym zakresie, a także nadzór nad postępowaniem egzekucyjnym, 17. pomocy prawnej na potrzeby postępowań administracyjnych prowadzonych w trybie Działu III ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa. (tj: Dz. U. 2005 r. Nr 8 poz. 60 z zm.), 18. przeprowadzenia szkoleń pracowników Departamentu w siedzibie Zamawiającego w zakresie przepisów dotyczących opłat i ich egzekucji, minimum raz na dwa miesiące. Zakres tematyczny szkoleń zostanie ustalony z Wykonawcą, nie później niż 7 dni, od dnia wyznaczenia szkolenia. Pomocy prawnej, o której mowa w pkt 16 i 17 niniejszego załącznika będzie realizowana niezwłocznie tj. w wypadku porad prawnych udzielanych w formie ustnej - w dniu wystąpienia o jej udzielenie, chyba że skomplikowany stan prawny wymaga sporządzenia opinii pisemnej, zaś w wypadku porad prawnych udzielanych w formie pisemnej - w maksymalnym terminie trzech dni roboczych od dnia wystąpienia o jej udzielenie chyba że, ze względu na skomplikowany stan prawny wymagany jest dłuższy termin uzgadniany każdorazowo z przedstawicielem Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zadania w lokalu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Departamencie Środowiska, Rolnictwa i Zasobów Naturalnych Urzędu dwa razy w tygodniu (w czwartek i drugi dzień ruchomy) po 5 godzin dziennie (łącznie 40 godzin w miesiącu) w godzinach pracy Urzędu, w tym co najmniej raz w tygodniu przez osobę posiadającą tytuł zawodowy adwokata lub radcy prawnego. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie płatne miesięcznie, przelewem w terminie 14 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego na konto Wykonawcy. Terminem zapłaty jest dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.woj-pomorskie.pl w Biuletynie Informacji Publicznej Zamówienia Publiczne i Ogłoszenia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach