Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla ogłasza przetarg
- Adres: 31-121 Kraków, ul. Skarbowa 4
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 6876330 , fax. 012 6876331
- Data zamieszczenia: 2010-01-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla
ul. Skarbowa 4 4
31-121 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 6876330, fax. 012 6876331
REGON: 35156417900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dietl.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 193 000 tys.euro na dostawę drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Szpitala Specjalistycznego im.J. Dietla w Krakowie Nr sprawy: ZP/2/2010 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie Nr sprawy: ZP/2/2010 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302321108
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy (osoby fizyczne, osoby prawne, jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, Wykonawcy występujący wspólnie), którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 PZP oraz spełniają warunki, określone w art. 22 ust. 1 PZP, dotyczące: 1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2)posiadania wiedzy i doświadczenia; 3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4)sytuacji ekonomicznej i finansowej, 2.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wykaz wymaganych dokumentów i oświad-czeń wymienionych w rozdziale VIII SIWZ. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 PZP wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (odrzuceniem jego oferty), z zastrzeżeniem art.26 ust.3 PZP. 3.Zgodnie z art.26 ust.3 PZP Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń i dokumentów oraz pełnomocnictw, o których mowa w rozdziale VIII SIWZ albo złożyli dokumenty zawierające błędy lub złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymagań określonych przez Zamawiającego dla zamawianych dostaw, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP, Zamawiający żąda następujących oświadczeń: 1)oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 PZP, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ; Wykonawca, który polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, a w szczególności przedstawić w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ust. 1 PZP, Zamawiający żąda następujących oświadczeń i dokumentów: 2)oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ; 3)aktualnego odpisu z właściwego rejestru (odpis z Krajowego Rejestru Sądowego, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 PZP, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 PZP, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda następującego dokumentu: 4) oświadczenia Wykonawcy, że zaoferowany przedmiot zamówienia posiada certyfikat CE, i o zobowiązaniu do przedłożenia deklaracji zgodności producenta przy dostawie przedmiotu zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dietl.krakow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa drukarek dla PUP
Dodano: 2016-07-19 - Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sprzętu komputerowego dla Jednostek UJ
Dodano: 2016-07-12 - Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sprzętu komputerowego dla Jednostek UJ
Dodano: 2016-06-10 - wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy drukarki laserowej dla Instytuty Psychologii Stosowanej UJ, położonej w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/218/2016
Dodano: 2016-06-07 - Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sprzętu komputerowego dla Jednostek UJ
Dodano: 2016-05-31 - wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy drukarki laserowej dla Instytuty Psychologii Stosowanej UJ, położonej w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/183/2016
Dodano: 2016-05-27 - Zakup i dostawa 5 szt. monochromatycznych drukarek laserowych A4, 6 szt. kolorowych wielofunkcyjnych urządzeń laserowych A3, 4 szt. przełączników zarządzalnych (switch), 2 szt. zasilaczy bezprzerwowych UPS typu rack, 3 szt. zasilaczy bezprzerwowych UPS typu desktop oraz 1 szt. oprogramowania do urządzenia Fortigate na potrzeby Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości
Dodano: 2016-04-21 - Wyłonienie wykonawcy w zakresie dostawy sprzętu komputerowego dla jednostek UJ
Dodano: 2016-04-07 - Sukcesywna dostawa drukarek laserowych i skanerów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. Sprawa znak: 141.2711.27.2016
Dodano: 2016-04-05 - Dostawa 2 sztuk urządzenia wielofunkcyjnego dla potrzeb Instytutu Psychologii UJ w Krakowie (30-060) przy ul. Ingardena 6.
Dodano: 2016-03-21