Przetargi.pl
PRZETARG NIEOGRANICZONY O WARTOŚCI NIEPRZEKARACZAJĄCEJ 60000EURO NA PROWADZENIE BIEŻĄCEGO RACHUNKU BANKOWEGO

Powiatowy Urząd Pracy w Gryfinie ogłasza przetarg

  • Adres: 74-100 Gryfino, ul. Łużycka 55
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4164515 , fax. 091 4163803
  • Data zamieszczenia: 2009-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Gryfinie
    ul. Łużycka 55 55
    74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4164515, fax. 091 4163803
    REGON: 81014619400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZETARG NIEOGRANICZONY O WARTOŚCI NIEPRZEKARACZAJĄCEJ 60000EURO NA PROWADZENIE BIEŻĄCEGO RACHUNKU BANKOWEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie bieżącego rachunku bankowego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa dla obsługi środków finansowych Funduszu Pracy będących w dyspozycji Powiatowego Urzędu Pracy w Gryfinie oraz jego Filii w Chojnie. KOD CPV- 66000000-0 Przedmiot zamówienia składa się z trzech części: A) CZĘSĆ I Prowadzenie rachunku bankowego: podstawowego oraz 10 rachunków pomocniczych do rachunku podstawowego; HOME - BANKING; dokonywanie przelewów ;sporządzanie odpisów wyciągów i innych dokumentów; oraz dokonywanie wypłat gotówkowych z rachunku w punktach na terenie gmin Gryfino , Banie , Widuchowa. B) CZĘSĆ II Prowadzenie rachunku bankowego: podstawowego oraz 10 rachunków pomocniczych do rachunku podstawowego; HOME - BANKING; dokonywanie przelewów; sporządzanie odpisów wyciągów i innych dokumentów; oraz dokonywanie wypłat gotówkowych z rachunku w punktach na terenie gminy Stare Czarnowo. C) CZĘSĆ III Prowadzenie rachunku bankowego: podstawowego oraz 10 rachunków pomocniczych do rachunku podstawowego; HOME-BANKING; dokonywanie przelewów; sporządzanie odpisów wyciągów i innych dokumentów; oraz dokonywanie wypłat gotówkowych z rachunku w punktach na terenie gmin: Chojna, Moryń, Trzcińsko Zdrój, Mieszkowice. KAŻDA Z CZĘSCI ZAMÓWIENIA MUSI BYĆ REALIZOWANA ZGODNIE Z PONIŻSZYMI WYMOGAMI Okres, przez jaki ma być prowadzony rachunek bankowy Rachunek podstawowy będzie prowadzony przez okres 3 lat od dnia podpisania umowy. Wymagania dotyczące prowadzenia rachunku bankowego 1. Bank będzie realizował wyłącznie dyspozycje podpisane przez osoby upoważnione do dysponowania rachunkiem wymienionym na karcie wzorów podpisów. 2. Bank uruchomi rachunki pomocnicze do rachunku podstawowego na podstawie pisemnego wniosku posiadacza rachunku na okres wskazany we wniosku. 3. Bank będzie zobowiązany: - przyjmować dyspozycje w godzinach pracy banku, - realizować dyspozycje rozliczeniowe składane w banku do godz.13:00 tego samego dnia, a złożone po godz. 13: 00 w dniu następnym w pierwszej kolejności przed innymi płatnościami z wyjątkiem tytułów egzekucyjnych, - realizować z rachunku zlecenia płatnicze rachunków międzybankowych i międzyoddziałowych w terminie nieprzekraczającym 2 dni roboczych, - wykonywać dyspozycje rozliczeniowe do wysokości środków znajdujących się na rachunku bankowym w danym dniu, w którym dyspozycja została złożona w banku, - na wniosek posiadacza rachunku realizować pilne płatności uwzględniając wpływy bieżące. 4. Bank zwróci bez wykonania dyspozycje rozliczeniowe w przypadku wystąpienia w dyspozycji istotnych uchybień o charakterze formalnym tj. podanie niewłaściwego lub niepełnego numeru rachunku zleceniodawcy lub kontrahenta, zamieszczenie na dyspozycji podpisów i stempli niezgodnych z kartą wzorów podpisów, brak środków na rachunku wystarczających na pokrycie dyspozycji rozliczeniowej. 5. Środki zgromadzone na rachunku podstawowym oraz na rachunkach pomocniczych, będą oprocentowane wg zmiennej stopy procentowej obowiązującej dla rachunków bieżących. Odsetki od środków naliczane będą miesięcznie lub rocznie i dopisywane do salda rachunku podstawowego na koniec każdego miesiąca lub na koniec roku. Bank będzie zobowiązany informować na bieżąco posiadacza rachunku o zmianach wysokości oprocentowania. 6. Bank będzie ponosił odpowiedzialność za szkody powstałe z jego winy, wskutek nieterminowej lub nieprawidłowej realizacji zlecenia płatniczego posiadacza rachunku w wysokości stanowiącej równowartość odsetek obliczonych od kwoty nierealizowanego w terminie zlecenia za każdy dzień opóźnienia według 2 krotności zmiennej stopy oprocentowania środków pieniężnych zgromadzonych na rachunku bankowym. 7. Bank będzie prowadził usług HOME- BANKING z obowiązującym bank regulaminem świadczeń tych usług - regulamin stanowi załącznik do oferty. Bank będzie miał prawo do pokrycia swoich należności ( opłat i prowizji) za wykonanie czynności bankowych bez dyspozycji Posiadacza rachunku w pierwszej kolejności przed wszystkimi innymi płatnościami z wyjątkiem tytułów egzekucyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 660000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNOSZENIA WADIUM
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1 nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) 1.2 Spełniają warunki określone w art. 22 w/w ustawy 1. Spełniający wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 1.1. Oświadczenie wykonawcy wg wzoru w załączniku nr 3 do SIWZ, stwierdzające, że: a) Posiada uprawnienia do wykonywania działalności zgodnie z zakresem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub załączają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych 1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.3 Zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na utworzenie banku. w przypadku banku państwowego podanie rocznika, numeru i pozycji właściwego Dziennika Ustaw zawierającego rozporządzenie o utworzeniu banku. 2. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy nie złożą w wyznaczonym terminie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 1 podpkt 1.2 i 1.3 do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie, jeżeli ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. 3. Ponadto oferta powinna zawierać a) opis oferowanego przedmiotu b) oferowany przedmiot zamówienia i warunki realizacji zamówienia musza być zgodne z Przedmiotem i warunkami zamówienia opisanymi w załączniku nr 1 do specyfikacji 4. Oferty, które nie będą zawierały dokumentów, o których mowa w pkt 3 zostaną odrzucone na podstawie art.89 ust., 1 pkt 2 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.gryfino.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach