Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Poznańska 97
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3545587 , fax. 052 3574667
- Data zamieszczenia: 2013-07-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Poznańska 97 97
88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3545587, fax. 052 3574667
REGON: 09235878000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pszozino.lo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZETARG NIEOGRANICZONY nr M - 31/2013 DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU NA POTRZEBY PRACOWNI ENDOSKOPII GASTROENTEROLOGICZNEJ SZPITALA WIELOSPECJALISTYCZNEGO W INOWROCŁAWIU. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1)P r z e d m i o t e m zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby Pracowni Endoskopii Gastroenterologicznej Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu. 2)Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument oznaczone jest znakiem sprawy M 31-2013. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1)Sukcesywne dostawy sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby Pracowni Endoskopii Gastroenterologicznej Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. a)Przedmiot zamówienia został podzielony na 15 części. b) Oferty można składać na : - Sprzęt jednorazowego użytku stanowiący pierwszą część oraz opisany w Załączniku Nr 2 ( 1 część ) - Poszczególne pozycje sprzętu jednorazowego użytku zawarte w Załączniku Nr 3 ( 14 części ) c) Zakres i wielkość oraz asortyment przedmiotu zamówienia został opisany szczegółowo w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załączniki Nr 2 i 2A do SIWZ. d) oferowane produkty musza posiadać wymagane świadectwa dopuszczenia do stosowania w publicznej służbie zdrowia. e)Ilości podane w Załączniku nr 2 stanowią szacunkowe zużycie roczne i mogą ulec zmniejszeniu do 20% niewykorzystanej ilości, nie stanowiąc zobowiązania Kupującego do jej pełnej realizacji, ani też podstawy do dochodzenia przez Sprzedającego roszczeń odszkodowawczych z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości zamówienia. Uwaga! 1. Sprzedający w ramach pierwszej dostawy zobowiązuje się dostarczyć pełen asortyment artykułów jednorazowego użytku wymaganego w ramach depozytu. Zużyte artykuły będą uzupełniane w ciągu 3 dni, a w przypadku zamówień pilnych do 24 godzin. 2.Wykonawca dopuszcza zmiany ilościowe asortymentu w ramach ogólnej kwoty kontraktu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 380000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pszozino.lo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa zestawu do ilościowej analizy PCR techniką emulsyjną PCR oraz termocyklera PCR z modułem 96 x 0,2 ml. Nr sprawy 924/P/2016
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa urządzenia do automatycznej elektroforezy preparatywnej DNA
Dodano: 2016-07-12 - Dostawa suszarki laboratoryjnej, mieszadła mechanicznego z wyposażeniem oraz wagosuszarki
Dodano: 2016-06-28 - Dostawa systemu sekwencjonowania następnej generacji wraz z urządzeniami dodatkowymi zapewniającymi pełną funkcjonalność systemu
Dodano: 2016-06-23 - Dostawa zamrażarki
Dodano: 2016-06-20 - Dostawa urządzenia do automatycznej elektroforezy preparatywnej DNA
Dodano: 2016-06-20 - Zakup wraz z dostawą urządzeń laboratoryjnych dla jednostek CM UMK w Bydgoszczy
Dodano: 2016-06-17 - Dostawa odczynników, sprzętu laboratoryjnego i aparatury badawczej
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa komór fitotronowych
Dodano: 2016-06-06 - Zakup wraz z dostawą komór laminarnych
Dodano: 2016-05-25