Przetargi.pl
PRZETARG NIEOGRANICZONY nr M -33/2012 NA DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO I WIELORAZOWEGO UŻYTKU NA POTRZEBY PRACOWNI ENDOSKOPII GASTROENTEROLOGICZNEJ DLA SZPITALA POWIATOWEGO W INOWROCŁAWIU.

Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Poznańska 97
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3545587 , fax. 052 3574667
  • Data zamieszczenia: 2012-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Poznańska 97 97
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3545587, fax. 052 3574667
    REGON: 09235878000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pszozino.lo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZETARG NIEOGRANICZONY nr M -33/2012 NA DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO I WIELORAZOWEGO UŻYTKU NA POTRZEBY PRACOWNI ENDOSKOPII GASTROENTEROLOGICZNEJ DLA SZPITALA POWIATOWEGO W INOWROCŁAWIU.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1)P r z e d m i o t e m zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku na potrzeby Pracowni Endoskopii Gastroenterologicznej PSZOZ Inowrocław, w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. 2) Ilości podane w Załączniku nr 2 stanowią szacunkowe zużycie roczne i mogą ulec zmniejszeniu do 20% niewykorzystanej ilości, nie stanowiąc zobowiązania Kupującego do jej pełnej realizacji, ani też podstawy do dochodzenia przez Sprzedającego roszczeń odszkodowawczych z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości zamówienia. 3) Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument oznaczone jest znakiem sprawy M-33/2012. Uwaga! 1. Sprzedający w ramach pierwszej dostawy zobowiązuje się dostarczyć pełen asortyment artykułów jednorazowego i wielorazowego użytku wymaganego w ramach depozytu. Zużyte artykuły będą uzupełniane w ciągu 3 dni, a w przypadku zamówień pilnych do 24 godzin. 2.Wykonawca dopuszcza zmiany ilościowe asortymentu w ramach ogólnej kwoty kontraktu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 380000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pszozino.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach