Szpital Wielospecjalistyczny w Inowrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Poznańska 97
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3545587 , fax. 052 3574667
- Data zamieszczenia: 2015-07-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Wielospecjalistyczny w Inowrocławiu
ul. Poznańska 97 97
88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3545587, fax. 052 3574667
REGON: 09235878000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pszozino.lo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony nr M-26/2015 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
P r z e d m i o t e m zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku wg zadań opisanych szczegółowo w formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu, w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Przedmiot zamówienia został podzielony i opisany w 14 zadaniach częściowych. Czas trwania realizacji zamówienia określony na 12 miesięcy może ulec przedłużeniu przez Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający nie wykorzystał ilości asortymentu określonego przedmiotem umowy. Zamówienie może być realizowane w ramach wybranego Zadania, kilku zadań bądź dla całości zamówienia. Zakres i wielkość oraz asortyment przedmiotu zamówienia został opisany szczegółowo w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. Oferowane produkty muszą posiadać wymagane świadectwa dopuszczenia do stosowania w publicznej służbie zdrowia. Ilości podane w Załączniku nr 2 stanowią szacunkowe zużycie roczne i mogą ulec zmniejszeniu do 20% niewykorzystanej ilości, nie stanowiąc zobowiązania Kupującego do jej pełnej realizacji, ani też podstawy do dochodzenia przez Sprzedającego roszczeń odszkodowawczych z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331410000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Kwoty wadium należy wnosić w wysokości: Zadanie nr 1 - 730,00 złotych Zadanie nr 2 - 190,00 złotych Zadanie nr 3 - 470,00 złotych Zadanie nr 4 - 180,00 złotych Zadanie nr 5 - 480,00 złotych Zadanie nr 6 - 1.990,00 złotych Zadanie nr 7 - 450,00 złotych Zadanie nr 8 - 2.00,00 złotych Zadanie nr 9 - 600,00 złotych Zadanie nr 10 - 1.750,00 złotych Zadanie nr 11 - 3.475,00 złotych Zadanie nr 12 - 90,00 złotych Zadanie nr 13 - 570,00 złotych Zadanie nr 14 - 420,00 złotych 2. Miejsce wnoszenia wadium w pieniądzu na wskazany rachunek bankowy: GETIN NOBLE Bank S.A., ul. Przyokopowa 33 , 01-208 Warszawa. Nr rachunku: 69 1560 0013 2514 6086 2000 0004. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu można wpłacać przelewem na wskazane konto. 4. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 5. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju,Przedsiębiorczości, należy dołączyć do oferty w formie nienaruszonego oryginału lub zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny(z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 23.07.2015 r. godz. 09:30 8) Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania. 9. Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców, Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a) wyborze najkorzystniejszej oferty, unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, za wyjątkiem Wykonawcy , którego oferta została uznana za najkorzystniejszą -z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4 a ustawy Pzp. oraz niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu spływania ofert. b) zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni , że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy (w dniach roboczych), maksymalnie do 3 dni, mimimalnie - 24h
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pszozino.lo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa drobnego sprzętu jednorazowego użytku, materiałów medycznych oraz sprzętu okulistycznego
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa podkładów i mat chłonnych
Dodano: 2016-06-15 - dostawy sukcesywne materiałów jednorazowego użytku dla Gastrologii i Pulmonologii
Dodano: 2016-06-02 - PCZ/II-ZP/10/2016 Przetarg nieograniczony na dostawę opatrunków w Grupach 1-9
Dodano: 2016-05-31 - Produkty z tworzyw sztucznych. Zestawy diagnostyczne do badań techniką real time PCR I.
Dodano: 2016-04-25 - dostawy sukcesywne sprzętu jednorazowego użytku
Dodano: 2016-01-22 - Dostawa sprzętu zabiegowego chirurgiczno-urologicznego jednorazowego użytku.
Dodano: 2015-12-01 - Dostawa zestawów z przetwornikiem do pomiaru ciśnienia krwi metodą inwazyjną
Dodano: 2015-11-25 - Dostawy sukcesywne materiałów dla Zakładu Radiologii Lekarskiej
Dodano: 2015-11-19 - Dostawa odzieży i bielizny z włókniny
Dodano: 2015-11-17