Szpital Wielospecjalistyczny w Inowrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Poznańska 97
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3545587 , fax. 052 3574667
- Data zamieszczenia: 2014-04-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Wielospecjalistyczny w Inowrocławiu
ul. Poznańska 97 97
88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3545587, fax. 052 3574667
REGON: 09235878000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pszozino.lo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony nr M-16/2014 na dostawę odzieży i bielizny szpitalnej i operacyjnej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży i bielizny szpitalnej i operacyjnej opisanych szczegółowo w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załączniki Nr 2 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony i opisany w 2 częściach. Każdy cześć zamówienia określona będzie dalej w SIWZ mianem - PAKIET, który został oznaczony w dokumentacji jako pakiet od nr 1 do nr 2. Każdy z pakietów stanowi odrębny przedmiot zamówienia. Zakres i wielkość każdego pakietu została opisana szczegółowo w formularzach asortymentowo - cenowych, oznaczonych i opisanych w SIWZ jako Załącznik nr 2, w którym to szczegółowo podano wymagany asortyment. Zamówienie może być realizowane w części w ramach wybranego pakietu lub dla całości zamówienia. Oferowane produkty muszą posiadać wymagane świadectwa dopuszczenia do stosowania w publicznej służbie zdrowia. Ilości podane w załączniku nr 2 do SIWZ stanowią szacunkowe zużycie roczne i może ulec zmniejszeniu do 20% w stosunku do ilości określonej w Załączniku nr 2 do SIWZ, nie stanowiąc zobowiązania Kupującego do jej pełnej realizacji, ani tez podstawy do dochodzenia przez Sprzedającego roszczeń odszkodowawczych z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 181100003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Kwotę wadium należy wnosić w wysokości: Pakiet nr 1 - 1.700,00 zł Pakiet nr 2 - 1.200,00 zł 2. Miejsce wnoszenia wadium w pieniądzu na wskazany rachunek bankowy: GETIN NOBLE BANK SPÓŁKA AKCYJNA Z SIEDZIBĄ PRZY UL. PRZYOKOPOWEJ 33, 01-208 WARSZAWA 69 1560 0013 2514 6086 2000 0004 3. Wadium wnoszone w pieniądzu można wpłacać przelewem na wskazane konto. 4. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 5. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju, Przedsiębiorczości, należy dołączyć do oferty w formie nienaruszonego oryginału lub zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny(z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5. 7. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 08 maja 2014 r. do godz. 9:30. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania. 9. Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców, Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a) wyborze najkorzystniejszej oferty, unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, za wyjątkiem Wykonawcy , którego oferta została uznana za najkorzystniejszą -z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4 a ustawy Pzp. oraz niezwłocznie na wniosek Wykonawcy , który wycofał ofertę przed upływem terminu spływania ofert. b) zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni , że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: JAKOŚĆ
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pszozino.lo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup odzieży i obuwia dla personelu medycznego
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa odzieży branżowej
Dodano: 2016-04-13 - Dostawa odzieży roboczej, obuwia roboczego i rękawic roboczych
Dodano: 2016-01-12 - Dostawa odzieży branżowej dla policjantów i pracowników Policji woj. kujawsko-pomorskiego
Dodano: 2015-05-07 - P r z e d m i o t e m zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej dla pracowników Zakładu Pomocy Doraźnej i Ratownictwa Medycznego
Dodano: 2015-01-29 - Dostawa odzieży roboczej, obuwia roboczego i rękawic roboczych
Dodano: 2014-11-26 - Dostawa odzieży branżowej dla policjantów i pracowników Policji woj. kujawsko-pomorskiego
Dodano: 2014-03-12 - Dostawa odzieży roboczej
Dodano: 2013-11-26 - PRZETARG NIEOGRANICZONY nr M-16/2013 NA DOSTAWĘ ODZIEŻY OCHRONNEJ I OBUWIA ROBOCZEGO DLA PERSONELU SZPITALA WIELOSPECJALISTYCZNEGO W INOWROCŁAWIU.
Dodano: 2013-05-17 - Przetarg nieograniczony nr M-19/2013 na dostawę odzieży i bielizny szpitalnej i operacyjnej
Dodano: 2013-05-07