Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony nr AM/AZ/PN-38/4.1.1./POKL/2009 na: Przeprowadzenie kursu z języka angielskiego w medycynie z dostępem on-line dla Zadania: Szkolenia dla kadry akademickiej

Akademia Medyczna im. Piastów Śląskich ogłasza przetarg

  • Adres: 50-537 Wrocław, ul. Pasteura 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (071) 784 00 44; 784-11-73 , fax. (071) 784 00 45
  • Data zamieszczenia: 2009-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Medyczna im. Piastów Śląskich
    ul. Pasteura 1 1
    50-537 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. (071) 784 00 44; 784-11-73, fax. (071) 784 00 45
    REGON: 00028898100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony nr AM/AZ/PN-38/4.1.1./POKL/2009 na: Przeprowadzenie kursu z języka angielskiego w medycynie z dostępem on-line dla Zadania: Szkolenia dla kadry akademickiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przeprowadzenie kursu z języka angielskiego w medycynie z dostępem on-line dla Zadania: Szkolenia dla kadry akademickiej Wymagania: 1.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za rzetelne i terminowe wykonanie usług na rzecz Zamawiającego. 2.Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania i przekazania kursantom bezpłatnych materiałów szkoleniowych ologowanych zgodnie z wytycznymi POKL. 3.Wykonawca zapewni bezpłatny dostęp do sprzętu komputerowego z niezbędnym oprogramowaniem uczestnikom kursu w celu umożliwienia dostępu do systemu informatycznego w okresie trwania kursu oraz zapewni utrzymanie infrastruktury serwerowej niezbędnej do funkcjonowania systemu przez okres trwania umowy. 4.Wykonawca zapewni salę szkoleniową, w której będą znajdować się co najmniej dwa plakaty (jeden w Sali szkoleniowej, drugi na drzwiach Sali szkoleniowej), informujące o realizacji i finansowaniu projektu. Projekt plakatu musi być przesłany do akceptacji Kierownikowi Projektu na adres e-mail: projekty@am.wroc.pl przed rozpoczęciem kursu. 5.Wykonawca zobowiązuje się do informowania uczestników kursu o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 6.Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia testu sprawdzającego poziom wiedzy z języka angielskiego uczestników kursu i dobór uczestników kursu do grup na zbliżonym poziomie. Po każdym zakończonym 3 miesięcznym kursie Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia testu sprawdzającego i wystawienia certyfikatów ukończenia kursu ologowanych zgodnie z wytycznymi POKL. 7.Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia list obecności (ologowanych zgodnie z wytycznymi POKL), które zostaną przekazane Zamawiającemu jako załącznik do faktury VAT i protokołu odbioru. Wymagania techniczne dotyczące platformy informatycznej: 1.prowadzenie zabezpieczonych (z wykorzystaniem protokołów SSL) przed niepowołanym dostępem wykładów online przy wykorzystaniu technologii konferencji audio/video w jakości Full HD z funkcją wykrywania aktywnego mówcy i przekierowaniem na niego wizji oraz możliwością jednoczesnego udostępniania i współdzielenia interaktywnych materiałów multimedialnych (pliki, klipy wideo, dokumenty, prezentacje w formacie ppt, pptx oraz udostępnianie pulpitu lub aktywnej aplikacji dla pozostałych uczestników spotkania) oraz funkcją centralnego zarządzania pytaniami od uczestników (kolejkowanie, odpowiedzi publicznie lub w kanale prywatnym) i systemem współdzielonych notatek ze spotkania 2.nagrywanie spotkania (wykładu, konsultacji) i możliwość ponownego jego odtworzenia z archiwum w dowolnym czasie z zachowaniem wszystkich elementów (wideo, głos, udostępniane w trakcie konferencji materiały oraz proces ich wspólnej edycji, sesje udostępniania pulpitu, aplikacji) wraz z automatycznie stworzonym spisem treści i podziałem na części (zmieniający się prezenterzy, sesje udostępniania pulpitu, itp.) 3.tworzenie biblioteki organizującej tematycznie dostępne materiały (klipy wideo, prezentacje, dokumenty, quizy, nagrania spotkań), dostępnej przez interfejs przeglądarki internetowej oraz możliwość rozbudowy jej funkcji przez uprawnionych użytkowników (tworzenie nowych forów, tablic ogłoszeń, nowych podziałów tematycznych, dodawanie materiałów) zintegrowanej z systemem zarządzania poufnością informacji w celu zabezpieczenia materiałów szkoleniowych przed udostępnieniem osobom trzecim (blokada drukowania, print-screen, pendrive, restrykcje w zależności od poziomu uprawnień użytkownika - integracja z Active Directory). 4.przeprowadzanie bezpiecznych ankiet, testów i egzaminów z zachowaniem bezpieczeństwa i poufności wyników - również w czasie rzeczywistym w trakcie trwania spotkania z możliwością włączenia trybu treningu - podpowiedzi do wypełnianego testu oraz ze zintegrowanym systemem automatycznego generowania statystyk oraz monitorowania postępów w nauce 5.posiadanie funkcji bezpiecznego czatu (również audio/video) w czasie rzeczywistym (pomiędzy uczestnikami oraz w trybie konsultacji z trenerem) z możliwością grupowania, wyszukiwania, opisywania kontaktów i podglądem aktualnego statusu dostępności użytkowników 6.posiadanie systemu zarządzania rozmowami i konferencjami przez osoby trzecie oraz możliwość uczestnictwa w konferencji za pomocą telefonu (integracja systemu z PSTN - dostęp wdzwaniany). Termin realizacji (czas trwania kursu): a)od 15 lipca 2009 r. do 15 października 2009 r., 2 godziny lekcyjne (po 45minut) 3 razy w tygodniu każda z grup. Zastrzega się możliwość wydłużenia terminu w przypadku braku zgłoszenia pięcioosobowej grupy. W takim przypadku zostanie zorganizowany kurs dla brakujących grup w terminie od 15 września 2009 r. do 15 grudnia 2009 r. b)od 1 kwietnia 2010 do 30 czerwca 2010, 2 godziny lekcyjne (po 45minut) 3 razy w tygodniu każda z grup. c)od 1 kwietnia 2011 do 30 czerwca 2011, 2 godziny lekcyjne (po 45minut) 3 razy w tygodniu każda z grup. Łącznie dla każdej z grup w ciągu 3 miesięcy przewiduje się 75 godzin lekcyjnych. Liczba uczestników kursu: 4 grupy po 5 osób w danym roku, łącznie 60 osób w okresie od 15 lipca 2009 r. do 30 czerwca 2011 r. Lokalizacja: Firma zapewni salę szkoleniową na terenie miasta Wrocławia, w odległości od centrum (Rynek) nie większej niż 4 km
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805800003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 i spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych oraz którzy: a) Zrealizowali min. 1 projekt przy wykorzystaniu proponowanej platformy informatycznej o wartości co najmniej PLN-50.000,00 brutto w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, b) dysponują co najmniej 2 native speakerami ze znajomością terminologii medycznej oraz co najmniej dwoma osobami z wykształceniem wyższym z języka angielskiego ze znajomością terminologii medycznej, posiadającymi min. 1 doświadczenie w prowadzeniu kursów języka angielskiego w medycynie. Na potwierdzenie spełniania w/w warunków Wykonawcy muszą złożyć dokumenty wymienione w pkt. 4 SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych dokumentów oraz oświadczeń wg formuły: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) wykaz zrealizowanych projektów przy wykorzystaniu proponowanej platformy informatycznej o wartości co najmniej PLN-50.000,00 brutto (min. 1 projekt), z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców wraz z załączonym dokumentem potwierdzającym, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik Wykonawcy, c) wykaz osób przeznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z informacją o uzyskanych przez te osoby kwalifikacjach (dyplom ukończenia studiów - nie dotyczy native speakerów), niezbędnych do wykonania usługi - załącznik Wykonawcy wraz z dokumentami, potwierdzającymi min. 1 doświadczenie w prowadzeniu kursów języka angielskiego w medycynie (co najmniej jeden dokument dla każdej osoby), d) pełnomocnictwo pełnomocnika reprezentującego wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, jeżeli zachodzi taka okoliczność.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.am.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach