Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony nr AM/AZ/PE - POKL / PN - 6 /2010 na: Przeprowadzenie kursu z języka angielskiego w medycynie z dostępem on-line dla Zadania: Szkolenia dla kadry akademickiej

Akademia Medyczna im. Piastów Śląskich ogłasza przetarg

  • Adres: 50-537 Wrocław, ul. Pasteura 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (071) 784 00 44; 784-11-73 , fax. (071) 784 00 45
  • Data zamieszczenia: 2010-03-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Medyczna im. Piastów Śląskich
    ul. Pasteura 1 1
    50-537 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. (071) 784 00 44; 784-11-73, fax. (071) 784 00 45
    REGON: 00028898100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony nr AM/AZ/PE - POKL / PN - 6 /2010 na: Przeprowadzenie kursu z języka angielskiego w medycynie z dostępem on-line dla Zadania: Szkolenia dla kadry akademickiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przeprowadzenie kursu z języka angielskiego w medycynie z dostępem on-line dla Zadania: Szkolenia dla kadry akademickiej Wymagania: 1.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za rzetelne i terminowe wykonanie usług na rzecz Zamawiającego. 2.Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania i przekazania kursantom bezpłatnych materiałów szkoleniowych ologowanych zgodnie z wytycznymi POKL. 3.Wykonawca zapewni bezpłatny dostęp do sprzętu komputerowego z niezbędnym oprogramowaniem uczestnikom kursu w celu umożliwienia dostępu do systemu informatycznego w okresie trwania kursu oraz zapewni utrzymanie infrastruktury serwerowej niezbędnej do funkcjonowania systemu przez okres trwania umowy. 4.Wykonawca zapewni salę szkoleniową, w której będą znajdować się co najmniej dwa plakaty (jeden w Sali szkoleniowej, drugi na drzwiach Sali szkoleniowej), informujące o realizacji i finansowaniu projektu. Plakaty należy odebrać osobiście przed rozpoczęciem kursu w Biurze Projektu, mieszczącym się przy ul. Pasteura 1, pokój 1 (poziom -1). 5.Wykonawca zobowiązuje się do informowania uczestników kursu o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 6.Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia testu sprawdzającego poziom wiedzy z języka angielskiego uczestników kursu i dobór uczestników kursu do grup na zbliżonym poziomie. Po każdym zakończonym 3 miesięcznym kursie Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia testu sprawdzającego i wystawienia certyfikatów ukończenia kursu ologowanych zgodnie z wytycznymi POKL. 7.Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia list obecności (ologowanych zgodnie z wytycznymi POKL), które zostaną przekazane Zamawiającemu jako załącznik do faktury VAT i protokołu odbioru. 8.Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego przekazania (po wykonanej usłudze) na rzecz Uczelni materiałów szkoleniowych wraz z prawami autorskimi, zamieszczanych na serwerze w trakcie trwania kursu oraz do przekazania użytej do wykonania usługi aplikacji łącznie z licencjami. W celu zachowania trwałości projektu AM zamierza wykorzystać przekazane materiały szkoleniowe i aplikacje na serwerze do odtwarzania opracowanych przez Wykonawcę materiałów szkoleniowych (wykłady, ćwiczenia, testy). Wymagania techniczne dotyczące platformy informatycznej: 1.Prowadzenie zabezpieczonych (z wykorzystaniem protokołów SSL) przed niepowołanym dostępem wykładów online przy wykorzystaniu technologii konferencji audio/video w jakości Full HD z funkcją wykrywania aktywnego mówcy i przekierowaniem na niego wizji oraz możliwością jednoczesnego udostępniania i współdzielenia interaktywnych materiałów multimedialnych (pliki, klipy wideo, dokumenty, prezentacje w formacie ppt, pptx oraz udostępnianie pulpitu lub aktywnej aplikacji dla pozostałych uczestników spotkania) oraz funkcją centralnego zarządzania pytaniami od uczestników (kolejkowanie, odpowiedzi publicznie lub w kanale prywatnym) i systemem współdzielonych notatek ze spotkania. 2.Nagrywanie spotkania (wykładu, konsultacji) i możliwość ponownego jego odtworzenia z archiwum w dowolnym czasie z zachowaniem wszystkich elementów (wideo, głos, udostępniane w trakcie konferencji materiały oraz proces ich wspólnej edycji, sesje udostępniania pulpitu, aplikacji) wraz z automatycznie stworzonym spisem treści i podziałem na części (zmieniający się prezenterzy, sesje udostępniania pulpitu, itp.). 3.Tworzenie biblioteki organizującej tematycznie dostępne materiały (klipy wideo, prezentacje, dokumenty, quizy, nagrania spotkań), dostępnej przez interfejs przeglądarki internetowej oraz możliwość rozbudowy jej funkcji przez uprawnionych użytkowników (tworzenie nowych forów, tablic ogłoszeń, nowych podziałów tematycznych, dodawanie materiałów) zintegrowanej z systemem zarządzania poufnością informacji w celu zabezpieczenia materiałów szkoleniowych przed udostępnieniem osobom trzecim (blokada drukowania, print-screen, pendrive, restrykcje w zależności od poziomu uprawnień użytkownika - integracja z Active Directory). 4.Przeprowadzanie bezpiecznych ankiet, testów i egzaminów z zachowaniem bezpieczeństwa i poufności wyników - również w czasie rzeczywistym w trakcie trwania spotkania z możliwością włączenia trybu treningu - podpowiedzi do wypełnianego testu oraz ze zintegrowanym systemem automatycznego generowania statystyk oraz monitorowania postępów w nauce. 5.Posiadanie funkcji bezpiecznego czatu (również audio/video) w czasie rzeczywistym (pomiędzy uczestnikami oraz w trybie konsultacji z trenerem) z możliwością grupowania, wyszukiwania, opisywania kontaktów i podglądem aktualnego statusu dostępności użytkowników. 6.Posiadanie systemu zarządzania rozmowami i konferencjami przez osoby trzecie oraz możliwość uczestnictwa w konferencji za pomocą telefonu (integracja systemu z PSTN - dostęp wdzwaniany). Termin realizacji (czas trwania kursu): 1)od 1 kwietnia 2010 r. do 30 czerwca 2010 r., 2 godziny lekcyjne (po 45 minut) 3 razy w tygodniu każda z grup. 2)od 1 kwietnia 2011 do 30 czerwca 2011, 2 godziny lekcyjne (po 45 minut) 3 razy w tygodniu każda z grup. Łącznie dla każdej z grup w terminie 3 miesięcy przewiduje się 75 godzin lekcyjnych. Liczba uczestników kursu: 2 grupy po 5 osób w danym roku, łącznie 20 osób w okresie od 1 kwietnia 2010 r. do 30 czerwca 2011 r. Lokalizacja: Wykonawca zapewnia salę szkoleniową na terenie miasta Wrocław, w odległości od centrum (Rynek) nie większej niż 4 km
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805800003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium w niniejszym postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.am.wroc.pl; link Przetargi Projekty zewnętrzne 2010
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach