Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 41-703 Ruda Śląska, ul. W. Lipa 2
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 248 24 52 , fax. 32 779 59 12
- Data zamieszczenia: 2015-08-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
ul. W. Lipa 2 2
41-703 Ruda Śląska, woj. śląskie
tel. 32 248 24 52, fax. 32 779 59 12
REGON: 24146865300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalruda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Sp. z o.o.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony nr 55/PN/15 na dostawę worków na zwłoki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa worków na zwłoki dla Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ/Umowy. 2.Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w załączniku nr 1 są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający będzie składał w trakcie trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Podane ilości mogą ulec zmniejszeniu. 3.Zamawiający wymaga, aby każde opakowanie zbiorcze zaopatrzone było w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim i zawierała co najmniej: rodzaj i nazwę wyrobu, jego wytwórcę/producenta oraz informację, że posiada atest higieniczny. 4.Zamówiony towar winien być dostarczony w godzinach 8.00-14.00 do pomieszczeń Magazynu Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. w terminie do 5 dni od daty złożenia zamówienia, transportem Wykonawcy lub za pośrednictwem profesjonalnej firmy przewozowej. 5.Dostawa przedmiotu zamówienia będzie się odbywała każdorazowo na podstawie zamówienia, określającego rodzaj i ilość przedmiotu zamówienia. 6.Dostawa będzie następowała sukcesywnie na podstawie okresowych zamówień określających rodzaj i ilość przedmiotu zamówienia. 7.Zamawiający będzie uprawniony do sprawdzenia partii dostarczonego przedmiotu zamówienia i w razie stwierdzenia zastrzeżeń, do zgłoszenia reklamacji oraz zwrotu wadliwego towaru albo skorzystania z innych uprawnień przewidzianych w kodeksie cywilnym. 8.Wykonawca będzie uwzględniał reklamacje jakościowe i ilościowe dotyczące dostaw przedmiotu zamówienia na swój koszt w ciągu 5 dni licząc od dnia przesłania zgłoszenia reklamacji. Termin załatwienia reklamacji jakościowej będzie liczony od dnia przesłania pisma reklamacyjnego wraz z reklamowanym towarem. 9.Koszty dostarczenia przedmiotu zamówienia do Zamawiającego obciążają Wykonawcę. 10.Wymagany termin płatności wynosi 60 dni od doręczenia prawidłowo pod względem merytorycznym i formalnym wraz ze wskazaniem numeru umowy, wystawionej faktury Zamawiającemu. 11.Zamówienie może być złożone w formie pisemnej - w tym poprzez przesłanie faksem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 195200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalruda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa 160 sztuk urn wyborczych
Dodano: 2016-07-05 - Dostawa worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów
Dodano: 2016-03-08 - Zakup i sukcesywna dostawa worków do selektywnego gromadzenia odpadów, do gromadzenia odpadów w koszach ulicznych oraz obsługi administracyjnej Spółki.
Dodano: 2016-02-01 - Przetarg nieograniczony nr 75/PN/15 na dostawę worków foliowych
Dodano: 2015-12-24 - Dostawa worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów.
Dodano: 2015-12-07 - Przetarg nieograniczony nr 68/PN/15 na dostawę worków foliowych
Dodano: 2015-11-17 - Dostawa kaset polipropylenowych do szkółki kontenerowej w Nadleśnictwie Kobiór
Dodano: 2015-10-19 - dostawa profesjonalnego kompletu band hokejowych wraz z wyposażeniem dodatkowym
Dodano: 2015-10-01 - Dostawa pojemników do segregacji i utylizacji odpadów medycznych
Dodano: 2015-09-24 - RGŚ.271.28.2015.JP Dostawa i montaż siatek oporowych utrzymujących śnieg na zeskoku skoczni HS10, HS20 i HS40 w Wiśle
Dodano: 2015-09-15