Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony nr 36/PN/17 na dostawę gazów medycznych i technicznych

Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-703 Ruda Śląska, ul. W. Lipa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48322482452, , fax. +48327795912
  • Data zamieszczenia: 2017-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
    ul. W. Lipa 2
    41-703 Ruda Śląska, woj. śląskie
    tel. +48322482452, , fax. +48327795912
    REGON: 241468653
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalruda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony nr 36/PN/17 na dostawę gazów medycznych i technicznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa gazów medycznych i technicznych wraz z dzierżawą butli dla Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o. o. Oferowane gazy muszą spełniać określone wymogi prawne i techniczne: gazy medyczne – PN-C-84911:1997 wg FP IV lub Farmakopea Europejska; gazy techniczne – PN-C-84905:1998, PN-C-84909:1997, PN-C-84910:1997, PN-C-84912:1997, PN-C-84913:1974, PN-C-84920:1997. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ/UMOWY. 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w Ustawie o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (tj. Dz. U. z 2017r., poz. 211 z późn. zm.) – dotyczy pakietu nr 1 poz. 1, 3. 3. Przedmiot zamówienia będzie dostarczony do wskazanego pomieszczenia: 1) Pakiet 1 poz. 6, winien być dostarczony do pomieszczeń Poradni Dermatologicznej i Rehabilitacji mieszczących się w budynku ,,E” Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze od daty złożenia zamówienia do zbiorników o pojemności 30 litrów i 20 litrów będących własnością Zamawiającego, w godzinach 7.00-14.00. Jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy lub poza godzinami pracy Apteki, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie, 2) Pakiet 1 poz. 1, 3 i pakiet 2, winien być dostarczony do wskazanego magazynu tlenowego Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o., którego obiekty mieszczą się: - 41 – 703 Ruda Śląska, ul. Wincentego Lipa 2, - 41 – 711 Ruda Śląska, ul. Główna 11 - dot. acetylenu w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze od daty złożenia zamówienia, w godzinach 7.00-15.00. Jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy lub poza godzinami pracy magazynu tlenowego, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. 4. Wykonawca gwarantuje, że dostarczane gazy odpowiadają wymogom obowiązujących norm jakościowych - do każdej dostawy zostanie dołączony odpowiedni atest. 5. Zamówienie dotyczące realizacji dostaw może być złożone w formie ustnej (telefonicznie) lub pisemnej – w tym poprzez przesłanie faksem. Każde ustne zamówienie zostanie niezwłocznie potwierdzone pisemnie. 6. Dostawa będzie realizowana pojazdami z urządzeniami pozwalającymi na przyłączenie do zaworów zbiorników znajdujących się u Zamawiającego – dot. pakietu 1 poz. 6. 7. Wykonawca zamówienia kontroluje i odpowiada za prawidłowe napełnienie zbiorników ciekłym azotem. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania dostawy zamówienia – dot. pakietu 1 poz. 6. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do zrealizowania zapotrzebowania własnym transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe lub za pośrednictwem profesjonalnej firmy przewozowej. 9. Wykonawca będzie uwzględniał reklamacje jakościowe i ilościowe dotyczące dostaw przedmiotu zamówienia na swój koszt. Wykonawca zobowiązuje się rozpoznać i załatwić reklamacje ilościowe Zamawiającego poprzez uzupełnienie partii towaru błędnie dostarczonego przez dostawcę, w terminie 2 dni roboczych od zawiadomienia o reklamacji od Zamawiającego (faks). Wykonawca ma obowiązek rozpoznać reklamacje jakościowe dotyczące dostaw przedmiotu zamówienia na swój koszt w ciągu 7 dni licząc od dnia przesłania zgłoszenia reklamacji. Termin rozpoznania reklamacji jakościowej będzie liczony od dnia przesłania pisma reklamacyjnego wraz z reklamowanym towarem. 10. Zamawiający będzie uprawniony do sprawdzenia partii dostarczonego przedmiotu zamówienia i w razie stwierdzenia zastrzeżeń, do zgłoszenia reklamacji oraz zwrotu wadliwego towaru albo skorzystania z innych uprawnień przewidzianych w kodeksie cywilnym. 11. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w załączniku nr 1 są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający będzie składał w trakcie trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Podane ilości mogą ulec zmniejszeniu. 12. Wymagany termin płatności wynosi 60 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu – dotyczy pakietu 1, 2. 18. Zamówienie może być złożone w formie pisemnej – w tym poprzez przesłanie faksem lub e-mailem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24111500-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenie o którym mowa powyżej zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach