Areszt Śledczy ogłasza przetarg
- Adres: 80-803 Gdańsk, ul. Kurkowa 12
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 3231000, 3231260 , fax. 058 3025125
- Data zamieszczenia: 2012-02-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy
ul. Kurkowa 12 12
80-803 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 058 3231000, 3231260, fax. 058 3025125
REGON: 00062649000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony nr 2/POKL/2012 poniżej 130.000 Euro na usługę szkoleniową-kurs brukarza - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie jednego szkolenia w formie kursu o nazwie Kurs brukarza I/2012 dla 12-stu skazanych przebywających w Areszcie Śledczym w Gdańsku realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki projekt pt. Cykl szkoleniowo- aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Opis przedmiotu zamówienia: Nazwa szkolenia: kurs brukarza Ilość godzin: Ogółem -112 h (pod godziną rozumie się godzinę lekcyjną trwającą 45 minut) w tym: Zajęcia teoretyczne -16h Zajęcia praktyczne- 96 Ilość uczestników kursu: 12 osób pozbawionych wolności Czas trwania : kurs powinien być realizowany w dni robocze od poniedziałku do piątku , w godzinach ustalonych przez zamawiającego , jednak nie wcześniej niż 8.00 i nie później niż 15.30 , uwzględniając przerwy 5-minutowe pomiędzy lekcjami teoretycznymi i przerwę na obiad ( 13.00-14.00). Należy również przeznaczyć niezależnie dodatkowy czas na egzamin. Przedmiotem jest przeprowadzenie przez Wykonawcę szkolenia w formie kursu, kończącego się uzyskaniem przez przeszkolonych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu(zgodnie ze wzorem załącznika nr 1 i załącznika nr 2), określonych w § 6 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 Nr 31, poz.216) oraz certyfikatu poświadczającego ukończenie kursu. Wymagania wobec wykonawcy Wykonawcą może być tylko podmiot wymieniony w § 1 pkt. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych ( Dz. U. z 2006 Nr31, poz. 216) Wykonawca prowadzi szkolenie zgodnie z programem szkolenia spełniającym wszystkie wymogi określone w § 32 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Pracy i polityki Społecznej z dnia 2 marca 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy(Dz. U. z 2007r. nr 47, poz.315). Miejsce przeprowadzenia kursu- Areszt Śledczy w Gdańsku Wykonawca ubezpiecza wszystkich uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków Wykonawca przekazuje na własność każdemu kursantowi skrypty opracowane przez wykładowców, materiały do nauki części teoretycznej jak również materiały biurowe w postaci długopisu, ołówka, zeszytu i teczki papierowej. Wszystkie materiały muszą oznaczone być logotypami. Jeden egzemplarz skryptów będzie przeznaczony dla koordynatora projektu. Wykonawca ponosi koszty transportu związane z organizacją i przeprowadzeniem szkolenia Wykonawca przeprowadza stosowne badania lekarskie uczestników kursu przed jego rozpoczęciem na terenie Aresztu Śledczego w Gdańsku Wykonawca zapewnia niezbędną odzież ochronną dla uczestników kursu stosownie do pory roku oraz z uwzględnieniem przepisów BHP. Wykonawca zobowiązuje się, że wartość materiałów niezbędnych do przeprowadzenia zajęć praktycznych nie przekroczy 40% wartości całej usługi Wykonawca zobowiązany jest zapewnić sprzęt niezbędny do przeprowadzenia kursu brukarza(sprzęt nie przechodzi na własność kursantów) Po zakończeniu kursu brukarza Wykonawca zapewnia wywóz gruzu z placu na którym odbywał się kurs. Zamawiający dysponuje sprzętem: vibro-zagęszczarka, betoniarka, piła stołowa . W ostatnim dniu zajęć teoretycznych wykładowca przeprowadzi test z poznanych zagadnień przepisów BHP oraz PPOŻ, natomiast w ostatnim dniu zajęć praktycznych po przeprowadzonych lekcjach, przeprowadzi egzamin z umiejętności i wiedzy nabytej podczas zajęć praktycznych. Egzamin przeprowadzi trzyosobowa wykwalifikowana komisja ze strony Wykonawcy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe Wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych(Dz.U. z 2006r. nr 31 poz 216) Celem kursu brukarza jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników wykonywania pracy w zawodzie brukarza. W części teoretycznej kursanci poznają przepisy prawa pracy oraz przepisy BHP i p/poż. Po skończonym zajęciach z zagadnień BHP uczestnicy muszą podpisać dokument potwierdzający uczestnictwo w zajęciach z przepisów BHP. Ponadto skazani w trakcie zajęć teoretycznych pozna rodzaje, ocenę i zastosowanie materiałów do budowy dróg. W wyniku kursu praktycznego uczestnik powinien m.in. posiąść umiejętność układania kostki brukowej. Każdy kursant będzie ćwiczył na powierzchni ok. 10 m?. Do zakresu ćwiczeń należy obniżanie podłoża, rozebranie obecnej powierzchni do szkolenia, co się łączy z wywiezieniem ziemi przez wykonawcę, obniżanie studzienek, regulacja pionowa włazów, wyrabianie spadu. Uczestnik powinien przejść szkolenie bhp oraz przeciwpożarowe, zapoznanie się narzędziami i maszynami do układania bruku. W trakcie i po zakończeniu kursu wykonawca ma obowiązek zachować porządek i uprzątnąć teren ze zbędnego gruzu. Wykonawca zapewnia uprawnionych wykładowców Termin wykonania zamówienia upływa dnia 18 maja 2012 roku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Prowadzenie Centrum Integracji Społecznej
Dodano: 2016-06-21 - prowadzenie Centrum Integracji Społecznej
Dodano: 2016-06-02 - ABC przedsiębiorczości
Dodano: 2016-05-24 - Krawiec - powrót do zawodu
Dodano: 2016-05-10 - Fryzjer - powrót do zawodu
Dodano: 2016-05-10 - zorganizowanie szkoleń dla osób bezrobotnych realizowanych w Projekcie Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych powyżej 30 roku życia z powiatu słupskiego i miasta Słupsk (II) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na temat: Sprzedawca-magazynier z obsługą wózków jezdniowych, Pracownik magazynowy z obsługą wózków jezdniowych
Dodano: 2016-05-06 - zorganizowanie szkoleń dla osób bezrobotnych realizowanych w Projekcie Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych powyżej 30 roku życia z powiatu słupskiego i miasta Słupsk (II) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na temat: Księgowość, Specjalista ds. kadr i płac z elementami obsługi biura oraz archiwizacji dokumentów
Dodano: 2016-05-06 - zorganizowanie szkolenia dla osób bezrobotnych na temat: Specjalista ds. kadr i płac z elementami obsługi biura oraz archiwizacji dokumentów, realizowanego w Projekcie Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie słupskim i mieście Słupsk (II) w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2016-05-06 - zorganizowanie szkoleń dla osób bezrobotnych na temat: Pracownik magazynowy z obsługą wózków jezdniowych, Operator obrabiarek sterowanych numerycznie, realizowanych w Projekcie Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie słupskim i mieście Słupsk (II) w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2016-05-06 - Kwalifikacja wstępna przyspieszona do C lub D
Dodano: 2016-04-15