Przetargi.pl
przetarg nieograniczony Nr 26/ 5 /2013 pn. Przeprowadzenie wywiadowych i sondażowych badań społecznych dla Projektu Uwarunkowania rozwoju gospodarki doświadczeń w aspekcie wirtualnym i realnym w związku z realizacją projektu finansowanego przez Narodowe Centrum Nauki w ramach konkursu OPUS

Uniwersytet Warszawski - Wydział Zarządzania ogłasza przetarg

  • Adres: 02-678 Warszawa, ul. Szturmowa 1/3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5534047 , fax. 22 5534001
  • Data zamieszczenia: 2013-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Warszawski - Wydział Zarządzania
    ul. Szturmowa 1/3
    02-678 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5534047, fax. 22 5534001
    REGON: 00000125800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wz.uw.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przetarg nieograniczony Nr 26/ 5 /2013 pn. Przeprowadzenie wywiadowych i sondażowych badań społecznych dla Projektu Uwarunkowania rozwoju gospodarki doświadczeń w aspekcie wirtualnym i realnym w związku z realizacją projektu finansowanego przez Narodowe Centrum Nauki w ramach konkursu OPUS
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy zakres badań: ETAPY - Części Zamówienia I. Przeprowadzenie zogniskowanych wywiadów grupowych (Focus Group Interview - FGI) klasycznych oraz naturalnych. II. Przeprowadzenie ilościowego badania sondażowego III. Przeprowadzenie pogłębionych wywiadów indywidualnych (Individual Depth Interview - IDI). Szczegółowa specyfikacja zamówienia I. Przeprowadzenie zogniskowanego wywiadu grupowego 1. Próba badawcza dobrana zostanie w oparciu o dobór celowy. 2. Respondentami w badaniu mają być osoby, które czynnie uczestniczą w procesie zakupowym gospodarstwa domowego. 3. Szczegółowe kryteria doboru próby ustalone zostaną wspólnie przez Zamawiającego i Wykonawcę. 4. W przypadku wywiadu klasycznego przebadane zostaną 3 grupy po 6 osób każda. 5. W fokusie naturalnym w warunkach domowych ma się odbyć dyskusja wśród znajomych osób na temat dokonywanych przez nich zakupów. Przebadane zostaną 2 grupy po 6 osób każda 6. Badanie przeprowadzone zostanie w oparciu o nieustrukturalizowany scenariusz badania. 7. Scenariusz napisany zostanie wspólnie przez Zlecającego i Wykonawcę. 8. Badanie zostanie utrwalone na nośniku elektronicznym i przekazane Zamawiającemu po zakończeniu badania. 9. Z przeprowadzonego badania sporządzony zostanie raport jakościowy. 10. Raport ten zaprezentowany zostanie przez Wykonawcę Zamawiającemu ustnie. 11. Raport przekazany zostanie Zamawiającemu także w wersji elektronicznej oraz papierowej. II. Ilościowe badanie ankietowe 1. Celem badań ilościowych jest stworzenie segmentacji rynku polskich konsumentów w oparciu o stopień ich gotowości do udziału w gospodarce doświadczeń. 2. Wykonawca przeprowadzi minimum 800 ustrukturalizowanych i wystandaryzowanych wywiadów bezpośrednich ze wszystkimi respondentami przynależącymi do panelu badawczego. 3. Wywiad bezpośredni zostanie przeprowadzony w oparciu o kwestionariusz wywiadu, który zostanie napisany wspólnie przez Zamawiającego i Wykonawcę w oparciu o wyniki z badań metodą FGI. 4. Kwestionariusz ankiety będzie zawierał ok. 30 stwierdzeń wyskalowanych według 5-stopniowego formatu Likerta. 5. Wykonawca powinien zebrać od każdego respondenta odpowiedzi na wszystkie pytania kwestionariusza. 6. Zamawiający dopuszcza modyfikację niektórych sformułowań w kwestionariuszu, kolejności pytań oraz sposobów skalowania odpowiedzi w ramach współpracy z Wykonawcą w przypadku, gdy takie modyfikacje pozwolą na podniesienie skuteczności pozyskiwania danych od respondentów. Ewentualne modyfikacje muszą być zatwierdzone przez Zamawiającego. 7. Zamawiający przeprowadzi szkolenie dla ankieterów, pracujących dla Wykonawcy, w zakresie: a wprowadzenia do tematyki badawczej, b wyjaśnienia celów i sposobów formułowania pytań w badaniu, c uczulenia na możliwe sytuacje problematyczne w rozmowach z respondentami, d przygotowania do odpowiedzi na ewentualne pytania i wątpliwości respondentów. 8. Zamawiający nie udostępnia Wykonawcy sprzętu niezbędnego do wykonania zadania. 9. W przypadku niemożliwości uzyskania od pojedynczego respondenta odpowiedzi na pytania, wykonawca musi zidentyfikować innego respondenta na jego miejsce. Nowy respondent musi spełniać wszystkie te same kryteria, które spełniał zastępowany poprzednik pod względem kryteriów doboru dopróby. Modyfikacja nie może wpływać na zmianę proporcji/liczebności, które gwarantują dobór losowo-kwotowy próby reprezentatywnej. 10. Dane uzyskane w ramach badania metodą wywiadu bezpośredniego (odpowiedzi respondentów) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w formie zbioru danych - arkusza kalkulacyjnego programu Microsoft Excel (plik w formacie *.xls, bez makroinstrukcji), w którym wiersze odpowiadają rekordom (kolejnym osobom), a kolumny zawierają odpowiedzi tych osób na wszystkie pytania z kwestionariusza, powiązaniu z danymi z operatu badawczego (w tym: numerem telefonu respondenta). 11. Zbiór danych z wynikami badania musi zawierać tyle rekordów, ile respondentów zostanie przebadanych. 12. Zbiór danych musi spełniać kryterium wyłączności - te same jednostki nie mogą powtarzać się w różnych rekordach. 13. Zbiór danych musi spełniać kryterium identyfikowalności - musi zawierać dane pozwalające dotrzeć do rozmówcy osobie wyznaczonej przez Zamawiającego. 14. Zamawiający przewiduje weryfikację zawartości zbioru danych poprzez połączenia telefoniczne z losowo wybranymi respondentami i sprawdzenie danych, umieszczonych w zbiorze. III. Przeprowadzenie pogłębionych wywiadów indywidualnych 1. Próba badawcza dobrana zostanie w oparciu o dobór celowo-kwotowy. 2. Respondentami w badaniu będą osoby, które czynnie uczestniczą w procesie zakupowym. 3. Szczegółowe kryteria doboru ustalone zostaną wspólnie przez Zamawiającego i Wykonawcę. 4. Przebadanych zostanie 20 osób, z czego 10 osób będą to respondenci dokonujący jedynie zakupów w realnym świecie, a 10 to osoby, których przynajmniej 60% zakupów przypada na zakupy drogą elektroniczną. 5. Badanie przeprowadzone zostanie w oparciu o nieustrukturalizowany scenariusz badania. 6. Scenariusz napisany zostanie wspólnie przez Zlecającego i Wykonawcę 7. Każdy z wywiadów zostanie poddany transkrypcji, a następnie przekazany Zamawiającemu. 8. Z przeprowadzonego badania sporządzony zostanie raport jakościowy. 9. Raport ten zaprezentowany zostanie przez Wykonawcę Zamawiającemu ustnie. 10. Raport przekazany zostanie Zamawiającemu także w wersji elektronicznej oraz papierowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793150000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: sposób przeprowadzenia badania ilościowego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wz.uw.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną