Uniwersytet Warszawski - Wydział Zarządzania ogłasza przetarg
- Adres: 02678 Warszawa, ul. Szturmowa 1/3
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225 534 047 , fax. 225 534 001
- Data zamieszczenia: 2016-11-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Warszawski - Wydział Zarządzania
ul. Szturmowa 1/3
02678 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 225 534 047, fax. 225 534 001
REGON: 125800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
przetarg nieograniczony Nr 26/5/2016 na wykonanie okresowej kontroli, zgodnie z art. 62 Ustawy prawo budowlane (Dz.U. z 2013 r., poz. 1118, art. 62 z późn. zm.), stanu technicznego i przydatności do użytkowania budynków Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego przy ulicy Szturmowej 1/3 w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kontroli okresowej, w zakresie zgodnym z art. 62 ust. 1 p. 1), 2) i 6) ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.), stanu technicznego budynków Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Szturmowej 1/3 w Warszawie. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami Ustawy z dnia 07.07.1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.) oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja - załącznik nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwanej dalej Specyfikacją lub SIWZ). 4. Usługi będą wykonywane w czynnych budynkach. Wymaga się prowadzenia prac w sposób mało uciążliwy dla użytkowników. 5. Prace muszą być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością, właściwą organizacją pracy oraz zachowaniem wymagań i obowiązujących przepisów Ustawy prawo budowlane oraz przepisów branżowych. 6. Wszelkie uzgodnienia z użytkownikami budynku dokonywane będą za pośrednictwem osoby wskazanej przez zamawiającego w § 15 umowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: 450,00 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych) lub równowartością tej kwoty wg średniego kursu NBP z dnia wniesienia wadium. W tytule przelewu należy wpisać „wadium” i numer postępowania. 2.Z postępowania o udzielenie zamówienia zostanie wykluczony wykonawca, który nie wniesie wadium. 3.Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wnosi się wyłącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Nie jest dopuszczalna bezpośrednia wpłata kwoty wadium np. w kasie zamawiającego lub banku. Zaleca się potwierdzenie kopi przelewu – za zgodność z oryginałem – zgodnie z zapisem art. 10 ust. 6 niniejszej SIWZ. 5.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6.Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: Nr 12 1160 2202 0000 0001 5249 4191 z podaniem numeru przetargu (na przelewach nr rachunku należy pisać w sposób ciągły – bez spacji) 7.Wadium wniesione przelewem na konto UW uznane będzie za wniesione w terminie, jeżeli przed terminem składania ofert konto zamawiającego będzie uznane kwotą wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie 5-letniego przeglądu instalacji elektrycznej na WSiMR
Dodano: 2024-07-26 - Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Działu ds. Studiów w budynku Stołówki Centralnej Politechniki Warszawskiej przy ul. Rektorskiej 2 – etap I -prace przygotowawcze i projektowe
Dodano: 2024-07-18 - Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa i rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Woli Władysławowskiej wraz z zagospodarowaniem terenu”
Dodano: 2024-07-10 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego”
Dodano: 2024-07-08 - PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO”
Dodano: 2024-07-04 - Opracowanie ekspertyzy tech. z zakresu ochrony ppoż. wraz z inwentaryzacją architektoniczno–budowlaną dla budynków Sądu Okręgowego w Płocku przy pl. Gabriela Narutowicza 4 i pl. Gabriela Narutowicza 6
Dodano: 2024-06-06 - Kompleksowe opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania "Przebudowa i rozbudowa infrastruktury techniczno-estradowej Muzeum Jana Kochanowskiego w Czarnolesie-etap I dokumentacja".
Dodano: 2024-05-13 - Zaprojektowanie i wybudowanie sieci kanalizacji sanitarnej w m. Wincentówek Nowe Gniewniewice Głusk oraz sieci wodociągowej w miejscowościach Stare Grochale Nowe Grochale Stanisławów gmina Leoncin
Dodano: 2024-04-11 - Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej budowy drogi w procedurze ZRID w Chotomowie.
Dodano: 2024-04-02 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. „Modernizacja przystani jachtowej nad jeziorem Świecajty w miejscowości Ogonki”
Dodano: 2024-03-26