Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej ogłasza przetarg
- Adres: 41-703 Ruda Śląska, ul. Lipa 2
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2482452 , fax. 032 779 59 12
- Data zamieszczenia: 2009-12-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej
ul. Lipa 2 2
41-703 Ruda Śląska, woj. śląskie
tel. 032 2482452, fax. 032 779 59 12
REGON: 27624656600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.rsl.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
przetarg nieograniczony nr 25/ZP/PN/09 na dostawę nici chirurgicznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
przetarg nieograniczony nr 25/ZP/PN/09 na dostawę nici chirurgicznych o wartości poniżej 206 000 euro - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411214
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W celu potwierdzenia w/w warunku należy przedstawić oświadczenie wg załącznika nr 2 do SIWZ oraz dokumenty o których mowa w pkt. VIII, ppkt 1 SIWZ. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia w/w warunku należy przedstawić oświadczenie wg załącznika nr 2 do SIWZ. c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia w/w warunku należy przedstawić oświadczenie wg załącznika nr 2 do SIWZ. d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 24 ust 1 -2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawa zamówień publicznych z późn. zm.). W celu potwierdzenia w/w warunku należy przedstawić oświadczenie wg załącznika nr 2 do SIWZ. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 3. Warunki będą oceniane według formuły spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca załączy do formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ następujące dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów: 1.1 Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 PZP i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP wg załącznika nr 2 do SIWZ. 1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z odpisu lub oświadczenia winno wynikać, kto i w jaki sposób jest upoważniony do reprezentowania Wykonawcy, w przeciwnym razie należy dołączyć listę osób uprawnionych oraz określić sposób reprezentowania. Uwaga: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) ppkt. 1.2 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. W celu potwierdzenia, że przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia: 2.1 Oświadczenie, że oferowany sprzęt medyczny spełnia wymagania przewidziane ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004r. ( tekst jednolity Dz. U. z 2004r. nr 93, poz. 896 z późniejszymi zmianami). Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia odpowiednich dokumentów potwierdzających prawidłowość złożonego oświadczenia na każde żądanie Zamawiającego. 2. 2 W celu umożliwienia dokonania właściwej oceny jakości, Wykonawcy dostarczą Zamawiającemu najpóźniej w terminie składania ofert bezpłatne próbki oferowanych nici chirurgicznych w ilościach zgodnych z rozdziałem XV pkt. 2.3 - dot. pakietów: I, II, IV, V. Na każdej próbce winna być informacja której pozycji dotyczy. 3. Inne dokumenty 3.1 Formularz ofertowy sporządzony wg załącznika nr 1 do SIWZ. 3.2 Wykaz dostarczonych próbek.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.rsl.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA SZWÓW CHIRURGICZNYCH 2
Dodano: 2016-07-18 - Dostawa nici oraz materiałów szewnych dla potrzeb CPiT w Bystrej
Dodano: 2016-07-06 - DOSTAWA SZWÓW CHIRURGICZNYCH
Dodano: 2016-06-14 - Dostawa materiałów szewnych
Dodano: 2016-05-16 - Dostawa materiałów szewnych, siatek chirurgicznych i innych produktów stosowanych do zamykania ran oraz innych wyrobów medycznych
Dodano: 2016-05-11 - Dostawy materiałów szewnych
Dodano: 2016-04-15 - Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. dostaw materiałów szewnych.
Dodano: 2016-04-05 - Dostawa nici chirurgicznych - powtórka
Dodano: 2016-03-30 - Dostawa materiałów szewnych
Dodano: 2016-03-10 - Dostawa igieł i materiałów szewnych dla SP ZOZ MSW w Katowicach Nr ref. 05/16
Dodano: 2016-03-08