Przetargi.pl
PRZETARG NIEOGRANICZONY NR 25/PN/09 NA ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE PRZEBUDOWY KOTŁOWNI GAZOWEJ W ZWIĄZKU Z MODERNIZACJĄ ODDZIAŁU DLA PRZEWLEKLE CHORYCH PRZY UL. JANIKA 18 W ZABRZU

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Rejonowy w likwidacji ogłasza przetarg

  • Adres: 41-803 Zabrze, ul. Zamkowa 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2776210 , fax. 032 2776210
  • Data zamieszczenia: 2009-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Rejonowy w likwidacji
    ul. Zamkowa 4 4
    41-803 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 032 2776210, fax. 032 2776210
    REGON: 24008525200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srzabrze.med.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZETARG NIEOGRANICZONY NR 25/PN/09 NA ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE PRZEBUDOWY KOTŁOWNI GAZOWEJ W ZWIĄZKU Z MODERNIZACJĄ ODDZIAŁU DLA PRZEWLEKLE CHORYCH PRZY UL. JANIKA 18 W ZABRZU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie modernizacji kotłowni przy u. Janika 18, Zabrze (CPV 45000000 roboty budowlane, 45300000 roboty instalacyjne, 45331110 instalowanie kotłów,45332200 roboty instalacyjne hydrauliczne, 45320000, roboty izolacyjne,45321000 izolacja cieplna) tj. wykonanie prac na podstawie programu funkcjonalno - użytkowego w zakresie: - części budowlanej, - części instalacji gazowej dla kotłowni, - części instalacji wod - kan. i co, - części instalacji i urządzeń elektrycznych, - części instalacji wentylacyjnej. Przedmiot zamówienia obejmuje również: demontaż i utylizację istniejących urządzeń, wykonanie instrukcji obsługi, przeszkolenie personelu kotłowni, usługę serwisową w okresie gwarancyjnym, wykonanie dokumentacji powykonawczej do końcowego odbioru, przeprowadzenie odbioru końcowego (UDT) we własnym zakresie i na własny koszt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wadium w wysokości: 4000,00 złotych wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tzn. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie tożsamym z przedmiotem zamówienia o wartości 200000 zł każda, 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 24 ust 1 -2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawa zamówień publicznych z późn. zm.). 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w Rozdziale VII SIWZ, poprzez zastosowanie kryterium spełnia/nie spełnia tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone w tabeli wymagania. Brak któregokolwiek z ww. oświadczeń, dokumentów i załączników lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy na mocy art. 24 ust. 2 pkt. 3 z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Oświadczenie - załącznik nr 2 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.1. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzającym, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (albo oświadczenie złożone przed właściwym organem) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.2. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (albo oświadczenie złożone przed właściwym organem) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.1. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego (albo oświadczenie złożone przed właściwym organem) w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4 - 8 ustawy (tj. dla wszystkich osób jak obok) - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.1. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego (albo oświadczenie złożone przed właściwym organem) w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.1. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania - załącznik nr 3 6.2. Dokument potwierdzający należyte wykonanie robót wymienionych w powyższym wykazie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srzabrze.med.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach