Areszt Śledczy ogłasza przetarg
- Adres: 80-803 Gdańsk, ul. Kurkowa 12
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 3231000, 3231260 , fax. 058 3025125
- Data zamieszczenia: 2010-06-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy
ul. Kurkowa 12 12
80-803 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 058 3231000, 3231260, fax. 058 3025125
REGON: 00062649000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony nr 1/FPP/2010 na usługę szkoleniową - kurs stylizacji paznokcia - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie jednego szkolenia w formie kursu o nazwie (Kurs stylizacji paznokcia). Kurs przeznaczony jest dla 4 kobiet - skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Areszcie Śledczym w Gdańsku, posiadających wykształcenie min. podstawowe. Celem głównym kursu jest przyuczenie osób do pracy w zawodzie stylista paznokcia. Całkowity czas trwania kursu: 80 godzin, przy czym godzina szkolenia = godzina dydaktyczna = 45 minut. (w tym 8 godzin zajęć teoretycznych i 72 godziny zajęć praktycznych). Na zakończenie kursu Wykonawca przeprowadza egzamin, którego czasu nie wlicza się do całkowitej liczby godzin kursu. Kurs powinien obejmować m.in. następujące zagadnienia: - BHP i podstawy dermatologii, budowa paznokcia, choroby paznokcia, przeciwwskazania do wykonywania zabiegów ; - Manicure biologiczny, mechaniczny; - Przedłużanie paznokci metodą żelową ; - Przedłużanie paznokci metodą akrylową; - Zdobienie paznokci żelem, akrylem, lakierami i farbkami; Czas realizacji kursu oraz wymagany ostateczny termin wykonania - od podpisania umowy maksymalnie do 31 lipca 2010r. Kurs musi zakończyć się egzaminem, wydaniem zaświadczeń o ukończeniu kursu oraz oddzielnych certyfikatów zawierających informację o realizacji kursu . Wydane zaświadczenia muszą być zgodne z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). Zamawiający zapewnia: -dostęp do miejsca zajęć teoretycznych, salę wykładowa dla uczestników kursu, dostęp do miejsca, w którym przeprowadzane będą zajęcia praktyczne; Wykonawca zapewnia: - ubezpieczenie uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków - NNW (na cały okres trwania kursu); - przeprowadzenie na koszt wykonawcy właściwych badań lekarskich przed rozpoczęciem kursu na terenie Aresztu Śledczego w Gdańsku. - materiały szkoleniowe oraz materiały biurowe (zeszyt, długopis) dla każdego uczestnika kursu, stające się jego własnością po ukończeniu kursu; - wszelkiego rodzaju materiały zużywalne i narzędzia niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia zajęć praktycznych w zakresie określonym w pkt. 4. Zakup materiałów zużywalnych i narzędzi oraz ich dostawę na teren jednostki penitencjarnej zapewnia Wykonawca. Sprzęt i materiały zużywalne zakupione z środków przeznaczonych na realizację kursu stają się własnością Zamawiającego po jego zakończeniu. Kurs musi zostać zrealizowany w całości na terenie Aresztu Śledczego w Gdańsku. Miejsce przeprowadzenia kursu- wyznaczone pomieszczenie zamawiającego Płatność za realizację kursu- przelewem bankowym na numer konta wskazany przez wykonawcę z 30-sto dniowym terminem płatności Zamawiający wymaga, aby zajęcia odbywały się codziennie, od poniedziałku do piątku, w godzinach pracy administracji (od 9.00 do 15.00 ), po 6 godzin dydaktycznych, przy zachowaniu terminu wykonania zamówienia z przerwą na posiłek. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Prowadzenie Centrum Integracji Społecznej
Dodano: 2016-06-21 - prowadzenie Centrum Integracji Społecznej
Dodano: 2016-06-02 - ABC przedsiębiorczości
Dodano: 2016-05-24 - Krawiec - powrót do zawodu
Dodano: 2016-05-10 - Fryzjer - powrót do zawodu
Dodano: 2016-05-10 - zorganizowanie szkoleń dla osób bezrobotnych realizowanych w Projekcie Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych powyżej 30 roku życia z powiatu słupskiego i miasta Słupsk (II) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na temat: Sprzedawca-magazynier z obsługą wózków jezdniowych, Pracownik magazynowy z obsługą wózków jezdniowych
Dodano: 2016-05-06 - zorganizowanie szkoleń dla osób bezrobotnych realizowanych w Projekcie Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych powyżej 30 roku życia z powiatu słupskiego i miasta Słupsk (II) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na temat: Księgowość, Specjalista ds. kadr i płac z elementami obsługi biura oraz archiwizacji dokumentów
Dodano: 2016-05-06 - zorganizowanie szkolenia dla osób bezrobotnych na temat: Specjalista ds. kadr i płac z elementami obsługi biura oraz archiwizacji dokumentów, realizowanego w Projekcie Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie słupskim i mieście Słupsk (II) w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2016-05-06 - zorganizowanie szkoleń dla osób bezrobotnych na temat: Pracownik magazynowy z obsługą wózków jezdniowych, Operator obrabiarek sterowanych numerycznie, realizowanych w Projekcie Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie słupskim i mieście Słupsk (II) w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2016-05-06 - Kwalifikacja wstępna przyspieszona do C lub D
Dodano: 2016-04-15