Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony nr 16/PN/16 na dostawę tlenku azotu o wartości szacunkowej nieprzekraczającej 209 000 euro

Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-703 Ruda Śląska, ul. W. Lipa 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 248 24 52 , fax. 32 779 59 12
  • Data zamieszczenia: 2016-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
    ul. W. Lipa 2 2
    41-703 Ruda Śląska, woj. śląskie
    tel. 32 248 24 52, fax. 32 779 59 12
    REGON: 24146865300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalruda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Sp. z o.o

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony nr 16/PN/16 na dostawę tlenku azotu o wartości szacunkowej nieprzekraczającej 209 000 euro
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tlenku azotu dla Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ/UMOWY. 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania przewidziane ustawą Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2008 r. Nr 45 poz. 271 z późn. zm.). 3. Oferowany przedmiot zamówienia musi być wprowadzony do obrotu i używania w jednostkach służby zdrowia na terytorium RP zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej oraz posiadać wszelkie wymagane prawem certyfikaty, świadectwa, atesty, dopuszczenia, wpisy do odpowiednich rejestrów. 4. Dostawa tlenku azotu obejmuje dostawę tlenku azotu sprężonego wraz z dzierżawą butli o pojemnościach 10l (zawór butli do podłączenia urządzenia do podawania tlenku azotu posiada gwint M 30 x 2) przy stężeniu gazu 400 PPM lub 450 PPM. 5. Wykonawca udostępni Zamawiającemu dwa aparaty do podaży tlenku azotu na wózkach jezdnych, na których będą umieszczone dwie oferowane butle. Butle przełączają się automatycznie tak aby po skończeniu jednej butli nie trzeba było przerywać terapii. Aparaty muszą współpracować z posiadanymi przez Zamawiającego respiratorami i aparatami do CPAP: Avea (Carestream), Sensor Medics 3100A (Carestream), Fabian (Acustronics), Infant Flow (Carestream), Servo-i (Maquet). 6. Wykonawca dostarczy wszystkie niezbędne elementy do zapewnienia współpracy aparatów z respiratorami posiadanymi przez Zamawiającego. 7. Aparaty muszą automatycznie (samodzielnie) dostosowywać przepływ gazu do zadanych przez użytkownika wartości ppm. 8. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć aparaty maksymalnie w terminie 3 dni od daty zawarcia niniejszej umowy do Oddziału Neonatologicznego. Aparaty zostaną przekazane protokołem zdawczo-odbiorczym podpisanym przez przedstawicieli obu stron z określeniem wartości brutto dzierżawionych aparatów. 9. Wykonawca zapewni bezpłatny serwis, przeglądy oraz kalibrację oferowanych aparatów. W przypadku awarii Wykonawca jest zobowiązany w terminie 7 dni od daty zgłoszenia do wymiany aparatu na wolny od wad lub jego naprawę. 10. Zamawiający wymaga, aby dostarczone butle były kompatybilne z zestawem do terapii tlenkiem azotu - NoxBox. 11. Zamówiony towar winien być dostarczony w godzinach 7.00-14.00 do pomieszczenia w Aptece Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. w terminie do 48 godzin od chwili złożenia zamówienia, transportem Wykonawcy lub za pośrednictwem profesjonalnej firmy przewozowej. Jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy lub poza godzinami pracy Apteki, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. 12. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie się odbywała każdorazowo na podstawie zamówienia, określającego rodzaj i ilość przedmiotu zamówienia. 13. Zamówienie dotyczące realizacji dostaw może być złożone w formie ustnej lub pisemnej - w tym poprzez przesłanie faksem. Każde ustne zamówienie zostanie niezwłocznie potwierdzone pisemnie. 14. Wykonawca gwarantuje, że dostarczony tlenek azotu odpowiada wymogom obowiązujących norm jakościowych -do każdej dostawy należy dołączyć odpowiedni atest. 15. Wymagany termin płatności wynosi 60 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 241122004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalruda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach