Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 41-703 Ruda Śląska, ul. W. Lipa 2
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 248 24 52 , fax. 32 779 59 12
- Data zamieszczenia: 2012-04-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
ul. W. Lipa 2 2
41-703 Ruda Śląska, woj. śląskie
tel. 32 248 24 52, fax. 32 779 59 12
REGON: 24146865300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalruda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Sp. z o. o.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony nr 16/PN/12 na dostawę płynów infuzyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa płynów infuzyjnych dla Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. wartości szacunkowej poniżej 200 000 euro. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. 2.Oferowane płyny infuzyjne muszą spełniać wymagania przewidziane ustawą Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 r. Nr 45 poz. 271). 3.Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w załączniku nr 1 są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający będzie składał w trakcie trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Podane ilości mogą ulec zmniejszeniu. 4.Zamówiony towar winien być dostarczony do wskazanego pomieszczenia Apteki Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. w terminie 24 godzin od daty złożenia zamówienia, w godzinach 7.00-14.00, transportem Wykonawcy lub za pośrednictwem profesjonalnej firmy przewozowej. 5.Dostawa płynów infuzyjnych będzie się odbywała każdorazowo na podstawie zamówienia, określającego rodzaj i ilość przedmiotu zamówienia. 6.Wymagany termin płatności wynosi 60 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336925105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalruda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy preparatów odżywiania pozajelitowego i wewnątrzjelitowego
Dodano: 2016-03-23 - Sukcesywne dostawy preparatów odżywiania pozajelitowego i wewnątrzjelitowego
Dodano: 2015-05-15 - DOSTAWA PREPARATÓW I SPRZĘTU DO ŻYWIENIA DOJELITOWEGO
Dodano: 2015-03-16 - Dostawa środków spożywczych specjalnego przeznaczenia medycznego ( żywienie wewnątrzjelitowe) dla Apteki Szpitala Powiatowego w Zawierciu
Dodano: 2014-08-07 - Dostawa środków spożywczych specjalnego przeznaczenia medycznego dla Apteki Szpitala Powiatowego w Zawierciu
Dodano: 2014-07-22