Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony nr 13/PN/14 na dostawę pasków do badania ogólnego moczu wraz z dzierżawą czytnika pasków

Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-703 Ruda Śląska, ul. W. Lipa 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 248 24 52 , fax. 32 779 59 12
  • Data zamieszczenia: 2014-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
    ul. W. Lipa 2 2
    41-703 Ruda Śląska, woj. śląskie
    tel. 32 248 24 52, fax. 32 779 59 12
    REGON: 24146865300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Sp. z o.o

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony nr 13/PN/14 na dostawę pasków do badania ogólnego moczu wraz z dzierżawą czytnika pasków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pasków do badania ogólnego moczu wraz z dzierżawą czytnika pasków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w załączniku nr 1 są ilościami orientacyjnymi. Podane ilości mogą ulec zmniejszeniu. 3. Dostawa pasków do badania ogólnego moczu będzie następowała sukcesywnie, na podstawie okresowych zamówień zgłaszanych przez Zamawiającego wg rzeczywistych potrzeb. 4. Zamówienie może być złożone w formie pisemnej - w tym poprzez przesłanie faksem. 5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć paski do moczu do wskazanego magazynu Szpitala w czasie jego pracy, to jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00, transportem Wykonawcy w terminie 3 dni od daty złożenia zamówienia. Jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy lub poza godzinami pracy magazynu szpitalnego, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. 6. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania zapotrzebowania transportem na koszt Wykonawcy zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe. 7. Zamawiający jest uprawniony do bieżącej kontroli partii dostarczonego przedmiotu zamówienia, a w razie stwierdzenia zastrzeżeń co do jego jakości lub ilości, do jego zwrotu lub wymiany na niewadliwy. Powyższe nie zwalnia Zamawiającego z możliwości skorzystania z uprawnień przyznanych mu w tym zakresie przez odpowiednie przepisy prawa. 8. Wykonawca będzie uwzględniał reklamacje jakościowe i ilościowe dotyczące dostaw przedmiotu zamówienia na swój koszt w terminie do 14 dni licząc od daty zgłoszenia reklamacji. Postanowienie to dotyczy także urządzenia. 9. Dostawa i instalacja czytnika pasków do moczu nastąpi w terminie do 21 (dwudziestu jeden) dni od dnia podpisania umowy do wskazanego pomieszczenia w Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej. Urządzenie zostanie przekazane protokołem zdawczo-odbiorczym podpisanym przez przedstawicieli obu stron. Koszty dostawy i instalacji poniesie Wykonawca. Wykonawca przekaże Zamawiającemu -na start- bezpłatnie dwa opakowania pasków do badania ogólnego moczu. 10. Zamawiający wymaga, aby analizator był nowy lub używany, jednak nie starszy niż z 2011 roku po udokumentowanym przeglądzie technicznym. 11. Wykonawca na swój koszt zapewni przeszkolenie personelu w zakresie obsługi aparatu w placówce Zamawiającego w terminie do 14 dni od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego urządzenia. Szkolenie zostanie potwierdzone protokołem podpisanym przez osobę szkolącą i osoby przeszkolone. 12. Zamawiający wymaga, aby aparat współpracował z systemem laboratoryjnym InfoMedica/Amms firmy Asseco Poland S.A. 13. Wykonawca na swój koszt włączy czytnik pasków do sieci firmy Asseco Poland S.A. w terminie do 14 dni od podpisania protokołu uruchomienia czytnika. 14. Wszelkie koszty związane z podłączeniem aparatu do systemu ponosi Wykonawca. 15. Wykonawca dostarczy instrukcję obsługi analizatora w języku polskim najpóźniej w dniu podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. 16. Najpóźniej w dniu podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego Wykonawca przekaże Zamawiającemu metodykę wykonywania badań w języku polskim. 17. Wykonawca w dniu podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego urządzeń jest zobowiązany do dostarczenia Kierownikowi Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej w formie papierowej kopii aktualnych kart charakterystyki substancji niebezpiecznych i preparatów niebezpiecznych zgodnie z ustawą o substancjach i preparatach chemicznych z dnia 11.01.2001 r. (t.j. Dz. U. z 2009r. Nr 152, poz. 1222) dla odczynników posiadających w składzie substancje sklasyfikowane jako niebezpieczne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 28 września 2005 r. w sprawie wykazu substancji niebezpiecznych wraz z ich klasyfikacją i oznakowaniem oraz w przypadku odczynników, które nie posiadają w składzie substancji sklasyfikowanych jako niebezpieczne Wykonawca dostarczy oświadczenia producenta odczynników potwierdzające, że oferowane odczynniki są bezpieczne zgodnie z Dyrektywą o preparatach niebezpiecznych nr 1999/45/EC. 18. Dostarczony czytnik pasków do moczu będzie wyposażony we wszystkie akcesoria umożliwiające natychmiastowe podjęcie pełnego zakresu pracy. 19. Zamawiający będzie objęty bez dodatkowych opłat programem międzynarodowej kontroli jakości badania ogólnego moczu, min. 2 razy w roku. 20. Oferowany analizator będzie objęty gwarancją i bezpłatnym serwisem technicznym przez cały okres trwania umowy. Wymagany czas reakcji serwisu 48 godzin. W przypadku naprawy trwającej dłużej niż 48 godzin Wykonawca zapewni urządzenie zastępcze lub pokryje koszty wykonywania badań podczas przestoju dzierżawionego analizatora w najbliższym laboratorium wybranym przez Zamawiającego. 21. Zamawiający wymaga, aby dostawa i wymiana części zamiennych (dostarczenie i zamontowanie - czyli transport i usługi serwisanta wraz z jego przyjazdem) następowały na koszt Wykonawcy. 22. Oferowany czytnik pasków do moczu i paski do moczu muszą spełniać wymagania przewidziane ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (Dz. U. 2010 r. Nr 107 poz. 679). 23. Wymagane jest oznaczenie znakiem zgodności CE dla czytnika pasków do moczu, akcesoriów i pasków do moczu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331241312
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalruda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach