Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 73-110 Stargard Szczeciński, ul. Wojska Polskiego 27
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 0915776355 wew. 226
- Data zamieszczenia: 2009-03-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
ul. Wojska Polskiego 27 27
73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie
tel. 0915776355 wew. 226 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://spzzoz.stargard.w.interia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony nr 12/n/do/2009 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa fabrycznie nowego sprzętu medycznego do rehabilitacji, jego montaż, uruchomienie i szkolenie personelu. GRUPA 1 - Hydroterapia GRUPA 2 - Elektroterapia GRUPA 3 - Sprzęt rehabilitacyjny różny GRUPA 4 - Bieżnia wysoko specjalistyczna z oprogramowanie do oceny parametrów chodu pacjenta - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331962002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W celu wzięcia udziału w postępowaniu należy wnieść wadium w następującej wysokości 15.000,00 zł. słownie : piętnaście tysięcy zł. 00/100
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający wymaga minimum 18 miesięcznej gwarancji na wszystkie zaoferowane urządzenia. 2. Dostawa sprzętu, montaż, uruchomienie i szkolenie personelu oraz opracowanie w języku polskim i trwałe zamocowanie instrukcji stanowiskowych należy zakończyć najpóźniej do dnia 18.05.2009 r. 3. Spełnią minimalne warunki zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - Zał. A 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wzięcia udziału w postępowaniu należy złożyć następujące dokumenty : 1. Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 oraz załącznik A - opis przedmiotu zamówienia z załączonymi folderami reklamowymi w postaci zdjęć i opisów 2. Dokument potwierdzający wniesienie wymaganego wadium 3. Podpisane oświadczenie - załącznik nr 2 4. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 5. Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Dokumenty dopuszczające oferowane towary do użytkowania wymagane zgodnie z ustawą O wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r. Dz. U. Nr 93 poz. 896.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozstargard.nazwa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- OFERTA NA DOSTAWĘ 3 WÓZKÓW TRANSPORTOWO- KĄPIELOWYCH DLA SP ZOZ W CHOSZCZNIE
Dodano: 2016-02-23 - Zakup sprzętu do Regionalnej Placówki Opiekuńczo-Terapeutycznej w Dębnie
Dodano: 2014-09-29 - Zakup sprzętu do Regionalnej Placówki Opiekuńczo - Terapeutycznej w Dębnie
Dodano: 2014-09-16 - Dostawa sprzętu do rehabilitacji medycznej osób niepełnosprawnych
Dodano: 2014-07-04 - dostawa i montaż sprzętu na potrzeby osób niepełnosprawnych w ramach programu PITAGORAS 2007
Dodano: 2009-10-29