Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony nr 10/DKw/Ż/2011 na dostawy jaj spożywczych kurzych

Areszt Śledczy ogłasza przetarg

  • Adres: 80-803 Gdańsk, ul. Kurkowa 12
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3231000, 3231260 , fax. 058 3025125
  • Data zamieszczenia: 2011-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy
    ul. Kurkowa 12 12
    80-803 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3231000, 3231260, fax. 058 3025125
    REGON: 00062649000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony nr 10/DKw/Ż/2011 na dostawy jaj spożywczych kurzych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem przetargu są dostawy transportem wykonawcy i na koszt wykonawcy jaj spożywczych kurzych w ilości 360 000 szt. Przedmiotem zamówienia są dostawy jaj spożywczych kurzych (CPV 03142500-3 ) do bloku żywnościowego Aresztu Śledczego w Gdańsku od daty podpisania umowy przez okres 36 miesięcy. 1.Przewidywana przez zamawiającego wielkość zamówienia w skali 1 miesiąca wynosi: Lp. Przedmiot zamówienia/ Opakowania Klasa/kategoria wagowa Ilość w szt. Kod CPV Polska Norma 1 Jaja spożywcze kurze pakowane w wytłaczanki po 30szt. oraz w opakowania zbiorcze nie więcej niż 360 szt./opak. klasa A; jaja średnie - M - 53- 63g/szt. 10 000 03142500-3 PN - A - 86503/Az 1 W przypadku zamówienia ilości mniejszych od wyżej przedstawionych wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania bieżących korekt zamawianych ilości w zależności od potrzeb. 3. Zamówienia składane będą telefonicznie na tydzień przed dostawą do godziny 12.00. 4. Dostawy przedmiotu zamówienia realizowane będą w dni robocze dwa razy w miesiącu transportem wykonawcy i na koszt wykonawcy do magazynu żywnościowego AŚ Gdańsk w godz. 8.00 - 13.00. 5. Dostarczany towar powinien spełniać Polskie Normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszące te normy albo Polskie Normy. Towar musi być świeży, dobrej jakości, wolny od wad, wytworzony zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Nr 171 poz.1225 z póź. zm.) oraz zgodnie z ustawą z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego ( Dz.U. z 2006r. Nr 17 poz. 127 z póź. zm.). 6. Termin przydatności do spożycia liczony od daty dostawy musi wynosić nie mniej niż 21 dni. 7. Opakowania zbiorcze i transportowe - pojemniki metalowe lub z tworzywa sztucznego gładkie, czyste, przykryte wiekiem lub zaplombowane (zwrotne przy kolejnej dostawie) oraz kartonowe atestowane przez PZH . Opakowania powinny dobrze chronić jaja przed uszkodzeniami mechanicznymi, powinny być suche, czyste i nie uszkodzone. 8. Na każdym opakowaniu wykonawca poda informacje określone w ustawie z dnia 21.12.2000r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (tekst jednolity: Dz. U. z 2005r. Nr 187 poz.1557) oraz rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 r. w sprawie znakowania środków spożywczych i dozwolonych substancji dodatkowych (Dz. U. Nr 137 poz. 966). 9.Wykonawca zobowiązuje się przedstawiać przy każdej dostawie handlowy dokument identyfikacyjny HDI lub świadectwo zdrowia o którym mowa w § 4 pkt 9 a lub b rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dn. 29 czerwca 2004r.( Dz. U. Nr 160 poz. 1673 z póź. zm.) w sprawie wymagań weterynaryjnych przy produkcji i dla produktów mięsnych oraz innych produktów pochodzenia zwierzęcego umieszczanych na rynku na przedmiot zamówienia. 10. Zapłata za odebrany towar następować będzie przelewem bankowym na konto wskazane przez dostawcę, przy czym termin płatności wyznaczony przez wykonawcę nie może być krótszy niż 30 dni od daty dostarczenia faktury Zamawiającemu. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych, nie zamierza zawierać umowy ramowej, nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty stosując aukcję elektroniczną. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 031425003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach