Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony nr 03/ZP/PN/10 na dostawę stymulatorów jednojamowych serca z elektrodami i introducerami

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej w likwidacji ogłasza przetarg

  • Adres: 41-703 Ruda Śląska, ul. Lipa 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2482452 , fax. 032 779 59 12
  • Data zamieszczenia: 2010-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej w likwidacji
    ul. Lipa 2 2
    41-703 Ruda Śląska, woj. śląskie
    tel. 032 2482452, fax. 032 779 59 12
    REGON: 27624656600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.rsl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony nr 03/ZP/PN/10 na dostawę stymulatorów jednojamowych serca z elektrodami i introducerami
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 193000 euro nr 03/ZP/PN/10 na dostawę stymulatorów jednojamowych serca z elektrodami i introducerami
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331822104
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: : a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania. W celu potwierdzenia w/w warunku należy przedstawić oświadczenie wg załącznika nr 3 do SIWZ oraz dokumenty o których mowa w rozdziale VIII, pkt 1 SIWZ. b) posiadania wiedzy i doświadczenia. W celu potwierdzenia w/w warunku należy przedstawić oświadczenie wg załącznika nr 3 do SIWZ. c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia w/w warunku należy przedstawić oświadczenie wg załącznika nr 3 do SIWZ. d) w sytuacji ekonomicznej i finansowej. W celu potwierdzenia w/w warunku należy przedstawić oświadczenie wg załącznika nr 3 do SIWZ. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie wykażą braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia w/w warunku należy przedstawić oświadczenie wg załącznika nr 4 do SIWZ. 3. Warunki będą oceniane spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca załączy do formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ następujące dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 PZP Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 PZP wg załącznika nr 3 do SIWZ. 1.2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy PZP wg załącznika nr 4 do SIWZ. 1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z odpisu lub oświadczenia winno wynikać, kto i w jaki sposób jest upoważniony do reprezentowania Wykonawcy, w przeciwnym razie należy dołączyć listę osób uprawnionych oraz określić sposób reprezentowania. Uwaga: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) ppkt. 1.3 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w ppkt 1lit.a, a powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. W celu potwierdzenia, że przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia: 2.1. Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004r (tekst jednolity z 2004 r. DZ. U. Nr 93, poz. 896 z póżniejszymi zmianami) sporządzone wg załącznika nr 5 do SIWZ. 3. Inne dokumenty 3.1. Formularz ofertowy sporządzony wg załącznika nr 1 do SIWZ. 3.2. Oświadczenie Wykonawcy sporządzone wg załącznika nr 2 do SIWZ. 3.3. Pełnomocnictwo dla osoby składającej ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika. 3.4. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspóonie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.5. Do oferty należy dołączyć katalogi, foldery dotyczące przedmiotu zamówienia, na który Wykonawca składa ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.rsl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach