Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony NIER-15/09/ZP na wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją systemu grzewczego ZOZ MSWiA w Krakowie przy ul. Kronikarza Galla 25

Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-053 Kraków, ul. Kronikarza Galla 25
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6151721 , fax. 012 6151705
  • Data zamieszczenia: 2009-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Krakowie
    ul. Kronikarza Galla 25 25
    30-053 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6151721, fax. 012 6151705
    REGON: 35099510900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-mswia.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony NIER-15/09/ZP na wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją systemu grzewczego ZOZ MSWiA w Krakowie przy ul. Kronikarza Galla 25
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie robót budowlanych pn.:Modernizacja systemu grzewczego Zakładu Opieki Zdrowotnej MSWiA w Krakowie przy ul. Kronikarza Galla, w zakresie określonym szczegółowo w załącznikach do niniejszej SIWZ. Zamówienie dzieli się na 2 części. Zakres zamówienia dla części I obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z termomodernizacją budynków ZOZ MSWiA w Krakowie następujących zadań: 1.Ocieplenie stropodachów granulatem wełny mineralnej metodą pneumatyczną, 2.Ocieplenie ścian zewnętrznych metodą lekką - mokrą, 3.Przebudowa dachu w budynku Szpitala wraz z zabezpieczeniem przeciwpożarowym. stropodachów. Zakres zamówienia dla części II obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z termomodernizacją budynków ZOZ MSWiA w Krakowie następujących zadań: 1.Zakup i montaż instalacji solarnych z kolektorami słonecznymi, naczyniami przeponowymi, armaturą, orurowaniem i automatyką sterującą, 2.Modernizacja wewnętrznej instalacji c.o. w budynkach oraz wyposażenie instalacji w armaturę regulującą, 3.Montaż zakupionych przez Zamawiającego kotłów gazowych wraz z urządzeniami technologicznymi oraz prace budowlane w kotłowni. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA NIE OBEJMUJE WYMIANY STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ UJĘTEJ W PROJEKCIE.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wysokość wadium: Część I - 26000.00 zł; Część II - 27000.00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, czyli: a) Wykonawca w celu potwierdzenia, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, a także dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia przedstawi wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. b) Wykonawca musi dysponować min jednym, pracownikiem posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności zgodnej z przedmiotem zamówienia. Wykaz należy przygotować według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. c) Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień tj. decyzji o nadaniu wymaganych uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej Izby Zawodowej. W przypadku, gdy uprawnienia/wykształcenie uzyskane nie obejmuje branży zgodnej z przedmiotem zamówienia wraz z uprawnieniami należy przedstawić stanowisko właściwej Izby, co do zakwalifikowania posiadanego wykształcenia jako odpowiedniego lub pokrewnego dla specjalności zgodnej z przedmiotem zamówienia (zgodnie z §29 Rozporządzenia ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - Dz. U. Nr 83 poz. 578). d) Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. a wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował e) Wykonawca wykaże, że wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej 3 budów lub przebudowy budynków użyteczności publicznej wraz z instalacjami elektrycznymi, odpowiadające swoim rodzajem, złożonością i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz odbiorców z załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane z należytą starannością., przedstawi referencje od min. trzech Zamawiających o prawidłowo wykonanych pracach stanowiących przedmiot zamówienia. f) Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali przynajmniej 3 zadań polegających na wykonaniu instalacji kolektorów słonecznych o powierzchni absorpcyjnej nie mniejszej niż 100 m2, w tym co najmniej 1 instalacje w obiektach użyteczności publicznej spełniających powyższe kryteria. Każde zadanie powinno być wykonane za kwotę nie mniejszą niż 400 000,00 brutto zł. /dotyczy tylko części 2 zamówienia/ 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej, w którym posiadają rachunek, w wysokości 50 wartości brutto oferty; b) przedstawią polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w związku z wykonywanym przedmiotem zamówienia, na minimalną sumę gwarancyjną odpowiadającą 50% zaoferowanej cenie wg składanej oferty przetargowej, na okres obejmujący co najmniej okres wykonania niniejszego zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ponadto Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonujący zamówienie w części finansowanej przez EKOFUNDUSZ korzystał z dostawców lub wykonawców z krajów Unii Europejskiej lub Stanów Zjednoczonych, Szwajcarii i Norwegii.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: 1) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami zamówienia i przyjmuje je bez zastrzeżeń; 4)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległ podatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania niemniej niż 3 oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 6) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; 6a) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 7) decyzji o nadaniu wymaganych uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej Izby Zawodowej. W przypadku, gdy uprawnienia/wykształcenie uzyskane nie obejmuje branży zgodnej z przedmiotem zamówienia wraz z uprawnieniami należy przedstawić stanowisko właściwej Izby, co do zakwalifikowania posiadanego wykształcenia jako odpowiedniego lub pokrewnego dla specjalności zgodnej z przedmiotem zamówienia (zgodnie z §29 Rozporządzenia ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - Dz. U. Nr 83 poz. 578). 8) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy minimum na kwotę 50% wartości oferty brutto, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem składania ofert; 9) polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 50% wartość brutto oferty dla każdej z części zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-mswia.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach