Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na zorganizowanie i przeprowadzenie kursu technologa robót wykończeniowych w budownictwie.

Zakład Karny ogłasza przetarg

  • Adres: 39-200 Dębica, ul. Sandomierska 41
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-14 681-56-56, 681-56-57 , fax. 0-14 681-56-59
  • Data zamieszczenia: 2010-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny
    ul. Sandomierska 41 41
    39-200 Dębica, woj. podkarpackie
    tel. 0-14 681-56-56, 681-56-57, fax. 0-14 681-56-59
    REGON: 00078295900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na zorganizowanie i przeprowadzenie kursu technologa robót wykończeniowych w budownictwie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi zorganizowania i przeprowadzenia kursu technolog robót wykończeniowych w budownictwie dla 14 skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Dębicy i uczestniczących w projekcie systemowym Cykl szkoleniowo aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności. Kurs jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Kurs technolog robót wykończeniowych w budownictwie - CPV 80530000-8 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis jego wykonania 1.Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do wykonywania budowlanych prac wykończeniowych. 2.Uczestnicy kursu powinni zostać przygotowani do realizacji zadań zawodowych związanych z: wykańczaniem robót murarskich (budowanie ścianek działowych, wykonywanie obudowy, osadzanie drobnych elementów prefabrykowanych), kładzeniem tynków zwykłych i cienkowarstwowych, wykonywaniem okładzin ściennych z płytek ceramicznych, desek, płyt i paneli, wykonywaniem podłóg z tworzyw sztucznych, płytek ceramicznych, deszczułek podłogowych, płyt mozaikowych i paneli, malowaniem techniką emulsyjną, klejową i olejną. 3.Liczba osób do przeszkolenia - 14 skazanych. 4.Nabór kandydatów do udziału w kursie technolog robót wykończeniowych w budownictwie przeprowadzi Zamawiający, który skieruje na kurs 14 skazanych oraz dodatkowo przygotuje listę rezerwową z 4 skazanymi. Lista uczestników kursu zostanie ustalona po przeprowadzeniu przez Wykonawcę badań lekarskich. 5.Wszelkie dane osobowe uczestników kursu, niezbędne do organizacji i prowadzenia zajęć, Wykonawca winien gromadzić bezpośrednio od osadzonych, będących uczestnikami kursu, od momentu rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia. Gromadząc, przetwarzając i przechowując dane osobowe uczestników kursu, Wykonawca zobowiązany będzie przestrzegać Ustawę z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (DZ.U. z 1997r. Nr 133, poz. 883 z póź. zm.). 6.Liczba godzin dydaktycznych - łączna liczba godzin zajęć teoretycznych i praktycznych powinna wynosić 144 godzin dydaktycznych dla każdego uczestnika ( 1 godzina dydaktyczna to 45 minut). W tym zajęcia teoretyczne powinny obejmować 20 godzin, zajęcia praktyczne powinny obejmować 124 godzin. 7.Kurs powinien odbywać się codziennie od poniedziałku do soboty za wyjątkiem świąt, w godzinach od 8:30 do 16:30 z zastrzeżeniem, że w godzinach od 13:00 do 14:00 uczestników kursu obowiązuje przerwa obiadowa. Po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym dopuszcza się również możliwość prowadzenia zajęć praktycznych w godz. od 15:00 do 20:00 z przerwą na kolację od 17:00 do 17:30. Zajęcia nie mogą trwać dłużej niż 8 godzin dydaktycznych dziennie. Czas trwania kursu nie powinien być dłuższy niż 6 tygodni od dnia podpisania umowy. 8.Miejsce przeprowadzenia zajęć praktycznych i teoretycznych - Zakład Karny w Dębicy, ul. Sandomierska 41, 39-200 Dębica. Zamawiający zobowiązuje się do zapewnienia sali szkoleniowej do przeprowadzenia zajęć teoretycznych oraz wskazać miejsca, w których odbywać się będą zajęcia praktyczne. 9.Wykonawca zapewni uczestnikom kursu: 1)odzież ochronną oraz materiały szkoleniowe (skrypt lub podręcznik zgodnie z tematyką kursu oraz artykuły piśmiennicze niezbędne do prowadzenia notatek), których odbiór każdy uczestnik potwierdzi własnoręcznym podpisem na liście stanowiącej załącznik nr 2 do Umowy oraz liście stanowiącej załączniku nr 3 do Umowy. 2)sprzęt i narzędzia niezbędne do przeprowadzenia tego rodzaju kursu. Zamawiający udostępni uczestnikom kursu sprzęt oraz narzędzia zakupione z dofinansowania projektu: młot wyburzeniowy HM1304 1500W 1 szt., niwelator laserowy 1szt., bruzdownica 1 szt., przecinarka tarczowa 1szt., odkurzacz budowlany 1 szt., taczka spawana 3 szt., drabina rozst.-przyst.2x7 3.14m 4 szt. wiertarko-wkrętarka aku. 14,4V 1 szt., wiertarka HR 2460 780W 2 szt., łopata 5 szt., łopata szpadel - 5 szt., kilof 2.5 kg 2 szt., mieszarka Collomix CX10 1 szt., szlifierka kątowa 2szt., Wiertarka HP 2050 720W 3 szt., szlifierka kątowa 2200W 1 szt., spawarka inwerter THF220 DC PLUS 1 szt., betoniarka bębnowa 100L ślimak 1 szt., młotek ślusarski 5000g 1 szt., przecinak ślusarski 6 szt. 3)materiały do wykonania zajęć praktycznych, z zastrzeżeniem, że koszt materiałów musi wynieść 40% ceny kursu technolog robót wykończeniowych w budownictwie. 4)napoje chłodzące w ilości 2 l dziennie dla każdego uczestnika w trakcie zajęć praktycznych. 10.W ramach zajęć praktycznych z materiałów zakupionych przez Wykonawcę uczestnicy kursu wykonają: 1) wymianę posadzki na powierzchni 30 m2 w miejscu wskazanym przez zamawiającego. Specyfikacja wykonania posadzki: a) zerwanie istniejących płytek lastrikowych, b) wyrównanie poziomów i przygotowanie podłoża pod położenie płytek gresowych, c) zagruntowanie powierzchni posadzki, d) ułożenie płytek gresowych charakteryzujących się V-tą klasą ścieralności o wym. 30x30 cm według kolorystyki wskazanej przez zamawiającego. Płytki gresowe za wyjątkiem klatki schodowej ułożone będą w karo, e) położenie fugi w wykonanej posadzce z płytek gresowych według kolorystyki wskazanej przez zamawiającego. 2) położenie tynku mozaikowego na powierzchni 21 m2 w miejscu wskazanym przez zamawiającego. Specyfikacja wykonania tynku mozaikowego: a) ługowanie istniejącej farby olejnej, b) zagruntowanie powierzchni gruntem szczepnym, c) wyrównanie masą szpachlową ściany pod ułożenie tynku, d) zagruntowanie powierzchni, e) położenie tynku mozaikowego wg koloru i uziarnienia wskazanego przez zamawiającego. 3)malowanie ścian i sufitów na powierzchni 45 m2 w miejscu wskazanym przez zamawiającego. Specyfikacja wykonania malatury: a) zagruntowanie powierzchni gruntem szczepnym, b) wyrównanie masą szpachlową ściany pod malowanie, c) zagruntowanie powierzchni gruntem, d) malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną wg koloru wskazanego przez zamawiającego. 4)montaż 8 sztuk drzwi wewnętrznych w miejscach wskazanych przez zamawiającego. Opis drzwi: płaskie, płycinowe, w przekroju plaster miodu o wymiarach 90x200 cm, przylgowe, w kolorze gruszy, futryna metalowa, wyposażone w wkładkę, zamek i klamkę. Specyfikacja montażu drzwi wewnętrznych: a) demontaż istniejących drzwi drewnianych b) przygotowanie otworu ściennego pod montaż drzwi. c) montaż futryny metalowej za pomocą pianki montażowej i dybli stalowych. d) montaż drzwi. e) wykonanie szpalet wokół futryn. 11.Po zakończeniu kursu Wykonawca przekaże na własność Zamawiającego: 1)posadzkę z płytek gresowych, ułożoną w trakcie kursu, 2)okładzinę ścienną w postaci tynku mozaikowego, wykonaną w trakcie kursu, 3)okładzinę ścienną w postaci malatury, wykonaną w trakcie kursu, 4)8 szt. drzwi wewnętrznych w futrynie metalowej, wyposażonych w wkładkę, zamek i klamkę. 12.Podczas prowadzenia zajęć praktycznych Wykonawca będzie zobowiązany: 1)nadzorować i dbać o prawidłowe wykonanie robót w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego, zgodnie ze sztuką budowlaną i warunkami technicznymi dotyczącymi wykonania i odbioru robót, 2)dbać o zapewnienie ładu i porządku podczas wykonywania prac, 3)konsultować z osobami wyznaczonymi przez Zamawiającego wszelkich uwag, spostrzeżeń i problemów wynikających podczas trwania kursu. 13.W przypadku nie przystąpienia skazanego do kursu lub nieukończenia kursu, wynagrodzenie dla Wykonawcy zostanie zmniejszone o liczbę godzin kursu, w których skazany nie uczestniczył. Zamawiający zastrzega, że w przypadku przerwania uczestnictwa w kursie ( przed ukończeniem 20% zajęć) bądź nie przystąpienia skazanego do kursu Zamawiający może skierować na zwolnione miejsce nowego skazanego (z listy rezerwowej), który zobowiązany będzie realizować obowiązki uczestnika kursu na zasadach określonych umową. W takim przypadku Zamawiający pokryje jedynie koszt odpowiadający kosztowi kursu przewidzianego dla jednej osoby. 14.Kurs powinien zakończyć się egzaminem, który przeprowadzi komisja powołana przez Wykonawcę. Czas trwania egzaminu nie wlicza się do liczby godzin kursu. Każda osoba, która ukończy kurs z oceną pozytywną otrzyma zaświadczenie wydane przez Wykonawcę zgodnie z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2006 nr 31 poz. 216) oraz potwierdzi jego odbiór własnoręcznym podpisem na liście stanowiącej załącznik nr 4 do Umowy. Koszt przeprowadzenia egzaminu i wydania zaświadczeń pokrywa Wykonawca. Wykonawca może dopuścić do egzaminu tylko te osoby, które mają nie więcej niż 20 % nieobecności. 15.Wykonawca zobowiązany będzie: 1)przed rozpoczęciem kursu, kandydatom na kurs wykonać badania lekarskie o których mowa w § 35 Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 13 lutego 2004 r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu prowadzenia nauczania w zakładach karnych. Badanie musi zostać przeprowadzone na terenie Zakładu Karnego w Dębicy. Uzyskanie zaświadczenia lekarskiego stwierdzającego brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy, do której uczestnik kursu uzyskuje przygotowanie w wyniku ukończenia przedmiotowego kursu, jest warunkiem przyjęcia skazanego na kurs. W przypadku zaistnienia przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia nauki na kursie technolog robót wykończeniowych w budownictwie, na badanie lekarskie zostanie skierowany skazany z listy rezerwowej. Koszt badań lekarskich pokrywa Wykonawca. 2)na czas realizacji kursu ubezpieczyć od następstw nieszczęśliwych wypadków wszystkich uczestników kursu. Koszt ubezpieczenia pokrywa Wykonawca. 3)zapewnić kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzonego kształcenia. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia za pomocą osób odpowiednio przygotowanych do prowadzenia kursu, posiadających odpowiednie wykształcenie w zakresie tematyki prowadzonego kursu, 4)zapewnić nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego kształcenia, 5)prowadzić kurs zgodnie z programem i harmonogramem stanowiącymi integralną część umowy. Harmonogram kursu Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającemu w dniu podpisania umowy. Harmonogram powinien zawierać m.in.: nazwę kursu, miejsce prowadzonych zajęć, podział na zajęcia teoretyczne i praktyczne, treść szkolenia wraz z liczbą godzin, datą oraz godziny w jakich będą odbywać się poszczególne zajęcia, imię i nazwisko wykładowcy, datę przeprowadzenia egzaminu końcowego. 6)prowadzić odrębną dokumentację przebiegu kształcenia: a)program nauczania, zawierający w szczególności nazwę i zakres kursu, czas trwania i sposób organizacji, wymagania wstępne dla uczestników, cele kształcenia, plan nauczania określający nazwę zajęć edukacyjnych z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej, treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, wykaz literatury oraz niezbędnych środków oraz materiałów dydaktycznych, sposób sprawdzania efektów szkolenia, b)dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin zajęć edukacyjnych i tematy zajęć edukacyjnych, c)protokół z egzaminu, d)rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających uczestnictwo w kursie i uzyskanie kwalifikacji. 7)przeprowadzić wśród uczestników ankietę końcową oceniającą kurs, 8)prowadzić wykaz poniesionych kosztów na zakup materiałów do prowadzenia zajęć praktycznych. Ostateczna kwota powinna wynieść 40% wartości kursu technolog robót wykończeniowych w budownictwie. 9) stosować w dokumentacji kursu jednoznacznego określenia formy kształcenia, która powinna być zgodna z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. nr 31 poz. 216). 10)dostarczyć Zamawiającemu w terminie do 3 dni od zakończenia kursu kserokopie (podpisanych na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego pracownika) lub oryginały niżej wymienionych dokumentów: a) dziennik zajęć, b) listy obecności uczestników kursu, c)ewidencję czasu pracy wykładowców, d)ankiety oceniające kurs, e)listy potwierdzające odbiór odzieży ochronnej i materiałów szkoleniowych wg Załącznika nr 2 i 3 do Umowy, f)listę potwierdzającą odbiór dokumentu ukończenia kursu wg Załącznika nr 4 do Umowy, g)dokumenty potwierdzające ubezpieczenie uczestników kursu i osób prowadzących kurs oraz potwierdzenie dokonania opłaty z tego tytułu, h)protokół z przeprowadzonego egzaminu końcowego, i)wykaz poniesionych kosztów na zakup materiałów wykorzystanych do prowadzenia zajęć praktycznych. 16.Wykonawca zobowiązany będzie prowadzić systematycznie: dziennik, imienne listy obecności uczestników kursu ( na których będzie potwierdzana obecność własnoręcznym podpisem długopisem koloru niebieskiego lub zielonego) oraz ewidencję czasu pracy wykładowców. 17.Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. 18.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów BHP i ochrony p.poż. podczas kursu. 19.Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu zamówienia w całości, bez możliwości powierzenia innym podmiotom realizacji przedmiotu zamówienia lub jego części. 20.Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania przepisów obowiązujących w jednostkach organizacyjnych więziennictwa. 21.Dokumentacja kursu oraz program nauczania muszą spełniać warunki określone w przepisie §32 z Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 marca 2007r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz. U. nr 47 poz. 315). 22.Materiały szkoleniowe, dokumentacja kursu powinny zawierać logotyp Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i Unii Europejskiej oraz zapis umożliwiające identyfikację źródeł jego finansowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. 23.Sposób prowadzenia zajęć powinien być zróżnicowany i uwzględniać poziom uczestników. 24.Zamawiający oraz instytucje nadzorujące realizację Projektu zastrzegają sobie prawo do dokonywania kontroli sposobu prowadzenia zajęć i wizualizacji. Wykonawca zobowiązuje się umożliwić uprawnionym instytucjom zewnętrznym kontrolę kursu i szkolenia w zakresie i na zasadach wynikających z obowiązujących przepisów, zarówno w siedzibie Wykonawcy jak i w miejscu przeprowadzania zajęć. 25.Wykonawca zobowiązany będzie przechowywać i udostępniać dokumentacje księgowo - finansową dotyczącą realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami krajowymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach