Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na zorganizowanie i przeprowadzenie w Zakładzie Karnym w Dębicy Zadanie I kursu technolog robót wykończeniowych w budownictwie - CPV 80530000-8 Zadanie II szkolenie zajęć aktywizacyjnych CPV 80500000-9

Zakład Karny ogłasza przetarg

  • Adres: 39-200 Dębica, ul. Sandomierska 41
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-14 681-56-56, 681-56-57 , fax. 0-14 681-56-59
  • Data zamieszczenia: 2010-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny
    ul. Sandomierska 41 41
    39-200 Dębica, woj. podkarpackie
    tel. 0-14 681-56-56, 681-56-57, fax. 0-14 681-56-59
    REGON: 00078295900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na zorganizowanie i przeprowadzenie w Zakładzie Karnym w Dębicy Zadanie I kursu technolog robót wykończeniowych w budownictwie - CPV 80530000-8 Zadanie II szkolenie zajęć aktywizacyjnych CPV 80500000-9
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi zorganizowania i przeprowadzenia kursu technolog robót wykończeniowych w budownictwie jako zadanie I i szkolenia grupowego Zajęcia aktywizacyjne jako zadanie II dla 12 skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Dębicy i uczestniczących w projekcie systemowym Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności.Kurs i szkolenie są współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Wykonawca musi złożyć ofertę na wykonanie całego przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zadanie I - kurs technolog robót wykończeniowych w budownictwie - CPV 80530000-8 Zadanie II - szkolenie zajęcia aktywizacyjne - CPV 80500000-9 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis jego wykonania Zadanie I - Kurs technolog robót wykończeniowych w budownictwie 1.Celem kursu jest uzyskanie wiedzy i umiejętności zawodowych w zawodzie technolog robót wykończeniowych w budownictwie. 2.Uczestnicy kursu powinni zostać przygotowani do realizacji zadań zawodowych związanych z wykańczaniem robót murarskich (budowanie ścianek działowych, wykonywanie obudowy, osadzanie drobnych elementów prefabrykowanych), kładzeniem tynków zwykłych i cienkowarstwowych, wykonywaniem okładzin ściennych z płytek ceramicznych, desek, płyt i paneli, wykonywaniem podłóg z tworzyw sztucznych, płytek ceramicznych, deszczułek podłogowych, płyt mozaikowych i paneli, malowaniem techniką emulsyjną, klejową i olejną. 3.Liczba osób do przeszkolenia na kursie - 12 skazanych. 4.W ramach zajęć praktycznych z materiałów zakupionych przez Wykonawcę uczestnicy kursu wykonają 1)montaż 8 sztuk drzwi wewnętrznych w miejscach wskazanych przez zamawiającego. Opis drzwi: płaskie, płycinowe, w przekroju plaster miodu o wymiarach 90x200 cm, przylgowe, w kolorze gruszy, futryna metalowa, wyposażone w wkładkę, zamek i klamkę. Specyfikacja montażu drzwi wewnętrznych: a) demontaż istniejących drzwi drewnianych, b) przygotowanie otworu ściennego pod montaż drzwi, c) montaż futryny metalowej za pomocą pianki montażowej i dybli stalowych, d) montaż drzwi, e) wykonanie szpalet wokół futryn. 2)wyrównanie 60 m2 ściany tynkiem cementowo-wapiennym w miejscu wskazanym przez zamawiającego. Specyfikacja wyrównania ścian tynkiem cementowo-wapiennym: a)zagruntowanie powierzchni gruntem szczepnym, b)położenie tynku cementowo-wapiennego, c)zatarcie tynku cementowo-wapiennego. 5. Po zakończeniu kursu Wykonawca przekaże na własność Zamawiającego: 1)8 szt. drzwi wewnętrznych w futrynie metalowej, wyposażonych w wkładkę, zamek i klamkę. 2)wyrównanie ściany tynkiem cementowo-wapiennym - 60m2. 6. Podczas prowadzenia zajęć praktycznych Wykonawca będzie zobowiązany: 1)nadzorować i dbać o prawidłowe wykonanie prac w ramach zajęć praktycznych w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego, zgodnie ze sztuką budowlaną i warunkami technicznymi dotyczącymi wykonania i odbioru robót, 2)dbać o zapewnienie ładu i porządku podczas wykonywania prac, 3)konsultować z osobami wyznaczonymi przez Zamawiającego wszelkich uwag, spostrzeżeń i problemów wynikających podczas trwania kursu. 15.Wykonawca zobowiązany będzie: 1)przed rozpoczęciem kursu, kandydatom na kurs wykonać badania lekarskie o których mowa w § 35 Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 13 lutego 2004 r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu prowadzenia nauczania w zakładach karnych. Badanie musi zostać przeprowadzone na terenie Zakładu Karnego w Dębicy. Uzyskanie zaświadczenia lekarskiego stwierdzającego brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy, do której uczestnik kursu uzyskuje przygotowanie w wyniku ukończenia przedmiotowego kursu, jest warunkiem przyjęcia skazanego na kurs. W przypadku zaistnienia przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia nauki na kursie technolog robót wykończeniowych w budownictwie, na badanie lekarskie zostanie skierowany skazany z listy rezerwowej. Koszt badań lekarskich pokrywa Wykonawca. 2)na czas realizacji kursu ubezpieczyć od następstw nieszczęśliwych wypadków wszystkich uczestników kursu. Koszt ubezpieczenia pokrywa Wykonawca, 3)zapewnić kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzonego kształcenia. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia za pomocą osób odpowiednio przygotowanych do prowadzenia kursu, posiadających odpowiednie wykształcenie w zakresie tematyki prowadzonego kursu, 4)zapewnić nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego kształcenia, 5)prowadzić kurs zgodnie z programem i harmonogramem stanowiącymi integralną część umowy. Harmonogram kursu Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającemu w dniu podpisania umowy. Harmonogram kursu powinien zawierać m.in.: nazwę kursu, miejsce prowadzonych zajęć, podział na zajęcia teoretyczne i praktyczne, treść szkolenia wraz z liczbą godzin, datą oraz godziny w jakich będą odbywać się poszczególne zajęcia, imię i nazwisko wykładowcy, datę przeprowadzenia egzaminu końcowego. 6)prowadzić odrębną dokumentację przebiegu kształcenia: a)program nauczania, zawierający w szczególności nazwę i zakres kursu, czas trwania i sposób organizacji, wymagania wstępne dla uczestników, cele kształcenia, plan nauczania określający nazwę zajęć edukacyjnych z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej, treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, wykaz literatury oraz niezbędnych środków oraz materiałów dydaktycznych, sposób sprawdzania efektów szkolenia, b)dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin zajęć edukacyjnych i tematy zajęć edukacyjnych, c)protokół z egzaminu, d)rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających uczestnictwo w kursie i uzyskanie kwalifikacji, 7)przeprowadzić wśród uczestników ankietę końcową oceniającą jakość kursu, 8)prowadzić wykaz poniesionych kosztów na zakup materiałów do prowadzenia zajęć praktycznych, Ostateczna kwota powinna wynieść 40% wartości kursu technolog robót wykończeniowych w budownictwie, 9) stosować w dokumentacji kursu jednoznacznego określenia formy kształcenia, która powinna być zgodna z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. nr 31 poz. 216), 10)systematycznie prowadzić: dziennik, imienne listy obecności uczestników kursu, na których potwierdzana będzie obecność własnoręcznym podpisem długopisem koloru niebieskiego lub zielonego oraz ewidencję czasu pracy wykładowców, 11)dostarczyć Zamawiającemu w terminie do 5 dni od zakończenia kursu kserokopie (podpisanych na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego pracownika) lub oryginały niżej wymienionych dokumentów: a) dziennik zajęć, b)listy obecności uczestników kursu, c)ewidencję czasu pracy wykładowców, d)ankiety oceniające kurs, e)listy potwierdzające odbiór odzieży ochronnej i materiałów szkoleniowych wg Załącznika nr 2 do Umowy zadanie I i Załącznika nr 3 do Umowy zadanie I, f)listę potwierdzającą odbiór dokumentu ukończenia kursu wg Załącznika nr 4 do Umowy zadanie I, g)dokumenty potwierdzające ubezpieczenie uczestników kursu oraz potwierdzenie dokonania opłaty z tego tytułu, h)protokół z przeprowadzonego egzaminu końcowego, i)wykaz poniesionych kosztów na zakup materiałów wykorzystanych do prowadzenia zajęć praktycznych. Zadanie II -szkolenie zajęcia aktywizacyjne 1.Celem szkolenia Zajęcia aktywizacyjne jest nabycie przez skazanego umiejętności potrzebnych do samodzielnego oraz aktywnego poszukiwania pracy i podjęcia zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej po opuszczeniu zakładu karnego. 2.Uczestnikami szkolenia będą skazani, którzy w ramach projektu zostali zakwalifikowani do udziału w kursie technolog robót wykończeniowych w budownictwie realizowanym przez Wykonawcę. 3.Liczba osób do przeszkolenia -12 skazanych. W przypadku nie przystąpienia skazanego do szkolenia lub nieukończenia szkolenia, wynagrodzenie dla Wykonawcy zostanie zmniejszone o liczbę godzin szkolenia w których skazany nie uczestniczył. 4.Program szkolenia powinien zawierać co najmniej następujące zagadnienia: 1)ocena własnych cech i predyspozycji zawodowych, 2)skuteczna komunikacja, 3)rynek pracy, 4)analiza ofert pracy, 5)metody poszukiwania pracy w kraju i za granicą, 6)autoprezentacja, 7)dokumenty aplikacyjne, 8)tworzenie dokumentów aplikacyjnych - ćwiczenia w sali komputerowej z edytorem tekstu, 9)rozmowa kwalifikacyjna, 10)własna firma. 5.Szkolenie może być realizowane po zakończeniu kursu technolog robót wykończeniowych w budownictwie jak również w trakcie kursu w dni w których kurs nie będzie realizowany. Szkolenie może trwać nie dłużej niż 5 dni, zajęcia w ramach szkolenia mogą odbywać się codziennie od poniedziałku do soboty za wyjątkiem świąt, w godzinach między 8:30 a 16:30 nie więcej niż 8 godzin dydaktycznych dziennie z zastrzeżeniem, że w godzinach od 13:00 do 14:00 uczestników szkolenia obowiązuje przerwa obiadowa. 6.Liczba godzin - w ramach szkolenia zajęcia aktywizacyjne Wykonawca powinien przeprowadzić łącznie 30 godzin dydaktycznych w tym 10 godzin w Sali komputerowej i 20 godzin dydaktycznych z pozostałej tematyki szkolenia (1 godzina dydaktyczna to 45 minut) z zastrzeżeniem, że szkolenie prowadzone w sali komputerowe z wykorzystaniem komputerów będzie prowadzone w dwóch grupach 6 osobowych przez dwa dni w godzinach między 8:30 a 13:00 (jeden dzień przewidziany jest dla jednej grupy) i będzie obejmowało 5 godzin dla każdej grupy. Pozostałe 20 godzin szkolenia zajęcia aktywizacyjne, Wykonawca musi realizować jako szkolenie grupowe w okresie 3 dni. Każdy uczestnik szkolenia skorzysta z 25 godzin dydaktycznych, 7.Miejsce przeprowadzenia szkolenia - Zakład Karny w Dębicy, ul. Sandomierska 41, 39-200 Dębica. Zamawiający zobowiązuje się do zapewnienia sali szkoleniowej oraz sali komputerowej do przeprowadzenia zajęć. Sala komputerowa wyposażona jest z dofinansowania projektu w 11 stanowisk komputerowych (zestaw komputerowy z monitorem, oprogramowanie Office Small Buisnes 2007 bez dostępu do Internetu), rzutnik multimedialny, drukarkę, kopiarkę. 8.Każda osoba, która ukończy szkolenie otrzyma zaświadczenie wydane przez Wykonawcę oraz potwierdzi jego odbiór własnoręcznym podpisem na liście stanowiącej załącznik nr 4 do Umowy zadanie II. Wydany dokument będzie potwierdzał obecność uczestnika w co najmniej 80% godzin lekcyjnych objętych szkoleniem. 9.Wykonawca zapewni: a)każdemu uczestnikowi materiały szkoleniowe (skrypt lub podręcznik - zgodnie z tematyką szkolenia, artykuły piśmiennicze niezbędne do prowadzenia notatek), których odbiór każdy uczestnik szkolenia potwierdzi własnoręcznym podpisem na liście stanowiącej załącznik nr 2 do Umowy zadanie II, b)materiały dydaktyczne, c)wykwalifikowaną kadrę do prowadzenia szkolenia. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia za pomocą osób odpowiednio przygotowanych do prowadzenia szkolenia, posiadających doświadczenie i odpowiednie wykształcenie. d)nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego kształcenia. 10.Wykonawca będzie zobowiązany: 1)prowadzić odrębną dokumentację szkolenia: a)program nauczania, zawierający w szczególności nazwę i zakres szkolenia, czas trwania i sposób organizacji, wymagania wstępne dla uczestników, cele kształcenia, plan nauczania określający nazwę zajęć edukacyjnych, treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, wykaz literatury oraz niezbędnych środków oraz materiałów dydaktycznych, sposób sprawdzania efektów szkolenia, b)dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin zajęć edukacyjnych i tematy zajęć edukacyjnych, c)rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających uczestnictwo szkoleniu, d)systematycznie prowadzić: dziennik, imienne listy obecności uczestników szkolenia, na których potwierdzana będzie obecność własnoręcznym podpisem długopisem koloru niebieskiego lub zielonego oraz ewidencję czasu pracy wykładowców. 2)przeprowadzić wśród uczestników ankietę końcową oceniającą jakość szkolenie, 3)ubezpieczyć od następstw nieszczęśliwych wypadków wszystkich uczestników szkolenia na czas realizacji szkolenia. 4)prowadzić szkolenie zgodnie z programem i harmonogramem stanowiącymi integralną część umowy. Harmonogram szkolenia, Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającemu w dniu podpisania umowy. Harmonogram szkolenia powinien zawierać m.in.: nazwę szkolenia, miejsce prowadzonych zajęć, treść szkolenia wraz z liczbą godzin, datą oraz godziny w jakich będą odbywać się poszczególne zajęcia, imię i nazwisko wykładowcy, wyszczególniony podział na grupy. 11.Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w terminie do 5 dni od zakończenia szkolenia kserokopie (podpisanych na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego pracownika) lub oryginały niżej wymienionych dokumentów: 1)dziennik zajęć, 2)listy obecności uczestników szkolenia, 3)ewidencję czasu pracy wykładowców 4)ankiety oceniające szkolenie, 5)listę potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych wg Załącznika nr 2 do Umowy zadanie II 6)listę potwierdzającą odbiór zaświadczeń ukończenia zajęć aktywizacyjnych wg Załącznika nr 4 do Umowy zadanie II, 7)dokumenty potwierdzające ubezpieczenie uczestników szkolenia oraz potwierdzenie dokonania opłaty z tego tytułu. Dotyczy zadania I i II 1.Wszelkie dane osobowe uczestników kursu i szkolenia, niezbędne do organizacji i prowadzenia zajęć, Wykonawca winien gromadzić bezpośrednio od osadzonych, będących uczestnikami zajęć, od momentu rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia. Gromadząc, przetwarzając i przechowując dane osobowe uczestników szkolenia, Wykonawca zobowiązany będzie przestrzegać Ustawę z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (DZ.U. z 1997r. Nr 133, poz. 883 z póź. zm.). 2.Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. 3.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów BHP i ochrony p.poż. podczas kursu i szkolenia. 4.Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu zamówienia w całości, bez możliwości powie- rzenia innym podmiotom realizacji przedmiotu zamówienia lub jego części. 5.Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania przepisów obowiązujących w jednostkach organizacyjnych więziennictwa. 6.Dokumentacja kursu i szkolenia oraz program nauczania muszą spełniać warunki określone w przepisie §32 z Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 marca 2007r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz. U. nr 47 poz. 315). 7.Materiały szkoleniowe, dokumentacja kursu i szkolenia powinny zawierać logotyp Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i Unii Europejskiej oraz zapis umożliwiające identyfikację źródeł jego finansowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. 8.Sposób prowadzenia zajęć powinien być zróżnicowany i uwzględniać poziom uczestników. 9.Zamawiający oraz instytucje nadzorujące realizację Projektu zastrzegają sobie prawo do dokonywania kontroli sposobu prowadzenia zajęć i wizualizacji. Wykonawca zobowiązuje się umożliwić uprawnionym instytucjom zewnętrznym kontrolę kursu i szkolenia w zakresie i na zasadach wynikających z obowiązujących przepisów, zarówno w siedzibie Wykonawcy jak i w miejscu przeprowadzania zajęć. 10.Wykonawca zobowiązany będzie przechowywać i udostępniać dokumentacje księgowo - finansową dotyczącą realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami krajowymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach