Zespół Obsługi Szkolnictwa w Otmuchowie ogłasza przetarg
- Adres: 48-385 Otmuchów, ul. Żeromskiego 1
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4314014 , fax. 077 4315016
- Data zamieszczenia: 2009-12-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Obsługi Szkolnictwa w Otmuchowie
ul. Żeromskiego 1 1
48-385 Otmuchów, woj. opolskie
tel. 077 4314014, fax. 077 4315016
REGON: 53159588700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na zakup oleju opałowego wraz z dostawą do placówek oświatowych na terenie gminy Otmuchów w 2010 roku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest : 1/ zakup oleju opałowego wraz z dostawą w ilości 50 tys. litrów. 2/ olej opałowy należy dostarczy do : 20 tys. litrów - Szkoły Podstawowej w Otmuchowie, 15 tys. litrów - Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Grądach , 15 tys. litrów - Publicznego Przedszkola Nr 2 w Otmuchowie. 3/ olej należy dostarczyć sukcesywnie do poszczególnych placówek oświatowych wg zgłoszenia zamawiającego do trzech dni od daty zgłoszenia. 4/ rozliczenie finansowe wykonanego zamówienia będzie dokonane w sposób określony we wzorze umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych (jednolity tekst ustawy - Dz.U. z 29 listopada 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.). 2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia. 3.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał warunki ogólne i szczegółowe określone w punkcie 6 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć : 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym Załącznik nr 4 do niniejszej siwz. 2.Oświadczenie że nie podlega wykluczeniu z postępowaniu o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym Załącznik nr 5 do niniejszej siwz. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczanie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami przetargu i umowy załączonych do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz, że przyjmuje je w całości - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6. do niniejszej siwz. 5.Podpisany i opieczętowany projekt umowy na dowóz - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej siwz. 6.Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, (podstawa z art.36 ust.3 pzp.) - Załącznik nr 3 do niniejszej siwz 7. Aktualną koncesję na obrót paliwem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: umig@otmuchow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZAKUP PALIW DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW W 2015/2016 r.
Dodano: 2015-04-21 - Dostawa paliwa do pojazdów Zakład Komunalny Spółka z o.o. na zasadzie indywidualnego, bezgotówkowego tankowania w sieci stacji paliw Wykonawcy w tym na stacji paliw w Opolu.
Dodano: 2015-03-19 - Dostawa paliwa do pojazdów Zakład Komunalny Spółka z o.o. na zasadzie indywidualnego, bezgotówkowego tankowania w sieci stacji paliw Wykonawcy w tym na stacji paliw w Opolu.
Dodano: 2015-03-10 - Przetarg nieograniczony na zakup oleju opałowego wraz z dostawą do placówek oświatowych na terenie gminy Otmuchów w 2015 roku.
Dodano: 2014-11-19 - Zakup oleju napędowego dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu na zasadzie indywidualnego, bezgotówkowego tankowania - 20 / EOZ / 2014
Dodano: 2014-05-15 - ZAKUP PALIWA DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW W 2014/2015 r.
Dodano: 2014-04-23 - Zakup oleju napędowego do pojazdów służbowych SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu na zasadzie indywidualnego, bezgotówkowego tankowania - 9/EOZ/2014
Dodano: 2014-04-09 - Przetarg nieograniczony na zakup oleju opałowego wraz z dostawą do placówek oświatowych na terenie gminy Otmuchow w 2014 roku .
Dodano: 2013-11-27 - Zakup paliwa do pojazdów służbowych SP ZOZ w Głubczycach na zasadzie indywidualnego, bezgotówkowego tankowania - PN / 18 / XI / 13
Dodano: 2013-11-19 - DOSTAWA WĘGLA DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW (BOBOLUSZKI, DZBAŃCE) W 2013/2014
Dodano: 2013-10-08