Przetargi.pl
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ZAKUP I DOSTAWĘ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH, FARMACEUTYKÓW I PRODUKTÓW DO PIELĘGNACJI CIAŁA ORAZ POMOCY DYDAKTYCZNYCH W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PT. WSPÓLNIE MOŻEMY WIĘCEJ

Miasto Piotrków Trybunalski ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, Pasaż Karola Rudowskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 327 796 , fax. 447 327 798
  • Data zamieszczenia: 2018-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Piotrków Trybunalski
    Pasaż Karola Rudowskiego 10
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 447 327 796, fax. 447 327 798
    REGON: 590648468
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piotrkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ZAKUP I DOSTAWĘ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH, FARMACEUTYKÓW I PRODUKTÓW DO PIELĘGNACJI CIAŁA ORAZ POMOCY DYDAKTYCZNYCH W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PT. WSPÓLNIE MOŻEMY WIĘCEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, zestawów audiowizualnych, urządzeń medycznych, farmaceutyków i produktów do pielęgnacji ciała oraz pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu pt. Wspólnie możemy więcej. Zamówienie składa się z części: I. Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do pracowni szkolnych w Gimnazjum (G) nr 1, G nr 2, G nr 6. II. Zakup i dostawa urządzeń medycznych, farmaceutyków i produktów do pielęgnacji ciała dla G nr 2. III. Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni szkolnych w G nr 1, G nr 2, G nr 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I, II, III, stanowi załącznik nr 10. Zamawiający nie zastrzega prac, które Wykonawca ma wykonać siłami własnymi. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia umowy o pracę osób zatrudnionych przez wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium dla części I i części III. 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium do dnia 5.02.2018r. do godz. 9:00 w wysokości: CZĘŚĆ I: 1 500,00 zł CZĘŚĆ III: 2 000,00 zł 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy GETIN NOBLE BANK S.A. KONTO DEPOZYTÓW: 58 1560 0013 2323 1404 1000 0003 Uwaga: Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium – przetarg nieograniczony na wykonanie zadania pn.: CZĘŚĆ I: ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM DO PRACOWNI SZKOLNYCH W GIMNAZJUM (G) NR 1, G NR 2, G NR 6. CZĘŚĆ III: ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH DO PRACOWNI SZKOLNYCH W G NR 1, G NR 2, G NR 6. – znak SPZ.271.4.2018. a) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) gwarancjach bankowych, c) gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. (DZ. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275) o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za wniesione 2. w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3. Oryginał poręczeń i gwarancji należy przekazać za pokwitowaniem do Referatu Zamówień Publicznych w Urzędzie Miasta, do pokoju nr 317 przed terminem składania ofert, a do oferty załączyć kserokopię. 4. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 pkt 1 ust 7b. 5. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty (załącznik nr 1 – Formularz ofertowy) każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w tym oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie – załącznik nr 2) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów wykonawca zamieszcza w oświadczeniu – załącznik nr 2, informacje o tych podmiotach w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. W przypadku, gdy wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy/om (niebędących podmiotem/ami, na którego/ych zasoby powołuje się wykonawca), zobowiązany jest wypełnić pkt 10 Formularza ofertowego, oraz wskazać części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać firmy podwykonawców oraz w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścić informacje o podwykonawcach w oświadczeniu zawartym w Formularzu ofertowym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach