Miasto Piotrków Trybunalski ogłasza przetarg
- Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, Pasaż Karola Rudowskiego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 447 327 796 , fax. 447 327 798
- Data zamieszczenia: 2018-01-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Piotrków Trybunalski
Pasaż Karola Rudowskiego 10
97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
tel. 447 327 796, fax. 447 327 798
REGON: 590648468 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piotrkow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ZAKUP I DOSTAWĘ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH, FARMACEUTYKÓW I PRODUKTÓW DO PIELĘGNACJI CIAŁA ORAZ POMOCY DYDAKTYCZNYCH W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PT. WSPÓLNIE MOŻEMY WIĘCEJ - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, zestawów audiowizualnych, urządzeń medycznych, farmaceutyków i produktów do pielęgnacji ciała oraz pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu pt. Wspólnie możemy więcej. Zamówienie składa się z części: I. Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do pracowni szkolnych w Gimnazjum (G) nr 1, G nr 2, G nr 6. II. Zakup i dostawa urządzeń medycznych, farmaceutyków i produktów do pielęgnacji ciała dla G nr 2. III. Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni szkolnych w G nr 1, G nr 2, G nr 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I, II, III, stanowi załącznik nr 10. Zamawiający nie zastrzega prac, które Wykonawca ma wykonać siłami własnymi. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia umowy o pracę osób zatrudnionych przez wykonawcę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162110-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium dla części I i części III. 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium do dnia 5.02.2018r. do godz. 9:00 w wysokości: CZĘŚĆ I: 1 500,00 zł CZĘŚĆ III: 2 000,00 zł 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy GETIN NOBLE BANK S.A. KONTO DEPOZYTÓW: 58 1560 0013 2323 1404 1000 0003 Uwaga: Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium – przetarg nieograniczony na wykonanie zadania pn.: CZĘŚĆ I: ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM DO PRACOWNI SZKOLNYCH W GIMNAZJUM (G) NR 1, G NR 2, G NR 6. CZĘŚĆ III: ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH DO PRACOWNI SZKOLNYCH W G NR 1, G NR 2, G NR 6. – znak SPZ.271.4.2018. a) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) gwarancjach bankowych, c) gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. (DZ. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275) o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za wniesione 2. w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3. Oryginał poręczeń i gwarancji należy przekazać za pokwitowaniem do Referatu Zamówień Publicznych w Urzędzie Miasta, do pokoju nr 317 przed terminem składania ofert, a do oferty załączyć kserokopię. 4. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 pkt 1 ust 7b. 5. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty (załącznik nr 1 – Formularz ofertowy) każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w tym oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie – załącznik nr 2) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów wykonawca zamieszcza w oświadczeniu – załącznik nr 2, informacje o tych podmiotach w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. W przypadku, gdy wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy/om (niebędących podmiotem/ami, na którego/ych zasoby powołuje się wykonawca), zobowiązany jest wypełnić pkt 10 Formularza ofertowego, oraz wskazać części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać firmy podwykonawców oraz w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścić informacje o podwykonawcach w oświadczeniu zawartym w Formularzu ofertowym.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mobilnych miasteczek rowerowych oraz edukacyjnych mobilnych miasteczek ruchu drogowego
Dodano: 2023-07-10 - Dostawa mobilnych miasteczek rowerowych oraz edukacyjnych mobilnych miasteczek ruchu drogowego
Dodano: 2023-04-19 - Dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu TIK dla XIII Liceum Ogólnokształcącego w ramach Projektu nr RPLD.11.01.04-10-0003/21, pn. ”TIK? TAK! Multimedialn@Trzynastka”
Dodano: 2022-10-18 - Dostawę pomocy dydaktycznych i sprzętu TIK dla XIII Liceum Ogólnokształcącego w ramach Projektu nr RPLD.11.01.04-10-0003/21, pn. ”TIK? TAK! Multimedialn@Trzynastka”
Dodano: 2022-08-12 - Dostawa sprzętu dydaktycznego dla Szkoły Podstawowej nr 182 w Łodzi w ramach realizacji projektu „Laboratoria przyszłości”
Dodano: 2022-08-10 - ZAKUP I DOSTAWA: POMOCY DYDAKTYCZNYCH I WYPOSAŻENIA PRACOWNI ZAWODOWYCH W ZSP NR 2 W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PT. „WYSOKA JAKOŚĆ KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W ZESPOLE SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 2 W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM”, WSPÓŁFINANSOWANEGO Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH DZIAŁANIA XI. 3.1 REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO
Dodano: 2021-02-15 - Dostawa sprzętu dydaktycznego dla Zespołu Szkół Zawodowych w Ozorkowie w ramach realizacji projektu „Uczymy ciekawiej”.
Dodano: - Modernizacja Stanowiska MPS 500 firmy Festo będącego na wyposażeniu Zamawiającego do standardów wymaganych przez firmę Siemens to prowadzenia szkoleń i certyfikacji w ramach projektu ”Mechatroniczne kwalifikacje dla Przemysłu 4.0”
Dodano: 2020-10-08 - „Dostawa sprzętu dydaktycznego dla potrzeb Pracowni programowania i użytkowania obrabiarek sterowanych numerycznie w ŁCDNiKP w Łodzi. Zamówienie podzielone na części, od 1 do 4”
Dodano: 2020-09-14 - Dostawa zestawów edukacyjnych stanowiących nagrody w informatycznych zawodach regionalnych w ramach realizacji projektu CMI
Dodano: 2020-05-20