Przetargi.pl
przetarg nieograniczony na zakup i dostawę rur i osprzętu

Zakład Wodociągów i Kanalizacji ogłasza przetarg

  • Adres: 55-050 Sobótka, ul. Czysta 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 316 22 86 , fax. 0-71 316 22 93
  • Data zamieszczenia: 2009-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Wodociągów i Kanalizacji
    ul. Czysta 7 7
    55-050 Sobótka, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 316 22 86, fax. 0-71 316 22 93
    REGON: 93002106540000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwiksobotka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przetarg nieograniczony na zakup i dostawę rur i osprzętu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZAKUP I DOSTAWĘ RUR I OSPRZĘTU przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów wodociągowych określonych, co do rodzaju: Rury PCV do kanalizacji zewnętrznej, L1000,L2000,L3000,L6000 mm, ? 200,160 mm,Rury PCV wodociągowe zewnętrzne, ? 200, 160, 110, 90, 65, 50Rury PEHD DN 32-50 mmOpaska naprawcza 80,110, 125, 160, 300, 400 mmZasuwy z miękkim uszczelnieniem 40-150 mmSkrzynka do zasilania 50Obudowa nawiertki Obudowa do zasuwy teleskopObudowa do zasuwy sztywnaNawiertka 150,160,110,90,63,Zawór kulowy od 15 do 40 Zawór zwrotny klapowyKróciec kołnierzowy FW 80-150Krócic kolankowy F80-L1000Kompensator 100 L 290-480Zwężka kołnierzowa 150/80,80,100Trójnik Kołnierzowy 80,100,100/80,150/80Kolano kołnierzowe 80,150Pokrywa włazu typu ciężkiegoKrata wpustu ulicznegoWłaz drogowy GG/BET 600 H150 KL C250, GG600 H115Kl B125, Właz typ lekki 600 A15Łącznik Wodomierza 20Złączki 32,32/20,32/25,32/32,40/1,40/6/4,40/3250,63/2,63,20/15,20/3/4,25/20,25/25,32,Kolano 32,25,40,50,40/32,25/20,100,32,50/32,50,40/32,50/32,50/50,Uszczelka płaska 50, 80,150,100,Uszczelka ciśnieniowa 90,110,160Łuk PCV 90,110,63,Nasuwka 160,110,90,63,szara 110;50Kolanko PCV szare 110/15Nasuwka PCV 200,160,Kineta zbiorcza 315/200,315/160,400/200,Kineta przelotowa 315/160,Rura wzn. gładka 400 L1000Teleskop 315 z włazemTeleskop z włazem 400Łuk PCV 200 K,160Redukcja PCV 200/160,250/200Korek PCV 200Trójnik szary 110 PCV kan,160/160,200/200Taśma ostrzegawcza z metalemTaśma biało czerwonaKolano OC 20,20/7,32,32/7,15/7,15,25,25,40,50/7,50Trójnik czarny 15,20,25,Złącze GEBO 0 32,25,15,20,50,40,Złączka (mufka) 15,20,25,32,40,50Hydranty nadziemne i podziemne DN 80 mm
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441630000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga złożenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie zgodnie z Art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych musi spełnić następujące warunki: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ww. warunki zostaną uznane za spełnione jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa punkcie VI niniejszej specyfikacji. Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne w celu spełnienia ww. warunków musi założyć wraz z ofertą niżej wymagane dokumenty: A) Złożenie oświadczenia, że Wykonawca ubiegający się o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz spełnia warunki z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia - załącznik nr 2/2. Złożenie oświadczenia o zapoznaniu się z treścią wzoru umowy - załącznik nr 2/3, załączonej do niniejszej SIWZ według wzoru - jak w FORMULARZU OFERTY-CENY (załącznik nr 2/1 i 2/1a) B) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C) Zestawienie materiałów i cen zawarte w załączniku nr 1 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentu składa dokument zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r.). W przypadku gdy ofertę składają podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, tj. grupy podmiotów określanej jako konsorcjum lub przedsiębiorców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w , postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i składają wraz z ofertą pełnomocnictwa w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie albo umowy spółki cywilnej lub wyciągu z umowy spółki cywilnej w zakresie reprezentacji spółki (oryginał lub kopii poświadczonej przez wykonawcę). Ponadto każdy z członków podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu składa dokumenty określone w SIWZ w punkcie VI podpunkt: B) tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument określony w SIWZ w punkcie VI podpunkt: A) należy złożyć wspólnie. Druk oświadczenia ze względu na oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych musi zostać podpisany przez wszystkich członków podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia. Dokument określony w pkt. A należy złożyć w oryginale, dokument wymagany w pkt. B należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii. Na kserokopiach należy wprowadzić zapis: potwierdzam za zgodność z oryginałem lub za zgodność z oryginałem, oraz podpis osoby (osób) upoważnionych do reprezentowania wykonawcy. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Oferta i pozostałe dokumenty muszą być podpisane przez osobę (osoby) upoważnione do reprezentowania wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwiksobotka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach