Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę rękawiczek diagnostycznych i pozostałego sprzętu medycznego

Świętokrzyskie Centrum Matki i Noworodka - Szpital Specjalistyczny w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-371 Kielce, ul. Prosta
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 618 525 , fax. 413 687 424
  • Data zamieszczenia: 2019-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Świętokrzyskie Centrum Matki i Noworodka - Szpital Specjalistyczny w Kielcach
    ul. Prosta 30
    25-371 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 618 525, fax. 413 687 424
    REGON: 29050391100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpgin.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę rękawiczek diagnostycznych i pozostałego sprzętu medycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa rękawiczek diagnostycznych oraz pozostałego sprzętu medycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu, ilości oraz wymagań jakościowych wchodzących w zakres poszczególnych części zamówienia, znajduje się w ofercie asortymentowo-cenowej stanowiącej Załącznik Nr 2 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania od 1 do 8. Wszystkie pozycje dotyczące przedmiotu zamówienia w danym zadaniu stanowią jedną całość i nie podlegają wyłączeniu. Wykonawca przystępujący do postępowania przetargowego winien zaoferować realizację danego zadania w całości, bez dzielenie go na poszczególne pozycje. W przypadku gdy oferta jednego Wykonawcy złożona na więcej niż jedno zadanie niniejszego postępowania, okaże się najkorzystniejsza, Zamawiający zawrze jedną umowę na realizację zamówienia publicznego. Zadanie nr 1 – Rękawiczki diagnostyczne, Zadanie nr 2 – Błony i odczynniki do mammografii, Zadanie nr 3 – Filtr antybakteryjny z ustnikiem do sedacji wziewnej, Zadanie nr 4 – Wkłady workowe jednorazowego użytku do ssaków, Zadanie nr 5 – Zestawy do pompy Alarais, Zadanie nr 6 – Narzędzia histeroskopowe i laparoskopowe, Zadanie nr 7 – Narzędzia do elektrochirurgii, Zadanie nr 8 – Narzędzia laparoskopowe. Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania określone w: ustawie z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (tj. Dz.U. z 2019r. poz. 175).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę przetargową (Załącznik nr 1 do SIWZ). Ofertę asortymentowo-cenową (Załącznik nr 2 do SIWZ). Wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru Załącznika nr 3 do SIWZ. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (Załącznik nr 7 do SIWZ). Dokumenty potwierdzające, że oferowane w postępowaniu przetargowym asortyment dopuszczony jest do obrotu na terenie RP i spełnia wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (tj. Dz.U. z 2019r. poz. 175) tzn. posiadają, zgodnie z przyjętą klasyfikacją, następujące dokumenty: a) Certyfikat CE i/lub Deklarację zgodności, b) Dokument potwierdzający zgłoszenie i/lub wpis do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania (dotyczy wyrobów objętych obowiązkiem zgłoszenia/wpisu do ww. rejestru, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami). UWAGA! Jeżeli zgodnie z obowiązującymi przepisami oferowane w przetargu wyroby nie wymagają posiadania któregoś z ww. dokumentów – Wykonawca składa stosowne oświadczenie z zaznaczeniem, której pozycji ono dotyczy. Próbki proponowanego sprzętu medycznego zgodne z opisem zawarty w Załączniku nr 2 do SIWZ. Ilość wymaganych próbek do oceny jakościowej Zamawiający określił pod tabelami asortymentowo-cenowymi. Prospekty, katalogi, foldery lub opisy w języku polski potwierdzające parametry techniczne oferowanego asortymentu. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do przedłożenia dodatkowych dokumentów w celu potwierdzenia, że zaoferowany asortyment odpowiada warunkom zawartym w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach