Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę płynów infuzyjnych

Świętokrzyskie Centrum Matki i Noworodka - Szpital Specjalistyczny w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-371 Kielce, ul. Prosta 30
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3618525 , fax. 041 3687424
  • Data zamieszczenia: 2009-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Świętokrzyskie Centrum Matki i Noworodka - Szpital Specjalistyczny w Kielcach
    ul. Prosta 30 30
    25-371 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3618525, fax. 041 3687424
    REGON: 29050391100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpgin.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę płynów infuzyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sukcesywna dostawa przez okres jednego roku od daty zawarcia umowy płynów infuzyjnych zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336925002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie pobiera się
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postepowaniu mogą brać udział wszyscy Wykonawcy, którzy spełniaja warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. z 2008r. nr 171 poz. 1058), nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 tejże ustawy, posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnianiu warunków na podstawie art. 22 i nie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. z 2008r. nr 171 poz. 1058), oryginał lub kserokopie poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, oryginał lub kserokopie poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem aktualnego zaświadczenia z właściwego organu podatkowego potwierdzającego brak zaległości w opłacaniu podatków, opłat lub zgoda na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości w płatnościach, orygianał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału ZUS potwierdzającego brak zaległości w opłacaniu składek lub zgoda na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości w płatnościach, oryginał lub kserokopie poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego, koncesję obejmującą obrót hurtowy produktami leczniczymi, zezwolenie na wytwarzanie środków farmaceutycznych i materiałów medycznych, środków odurzających i psychotropowych w przypadku producentów, pozwolenie na dopuszczenie produktów leczniczych do obrotu, projekt umowy zaakceptowany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpgin.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach