Świętokrzyskie Centrum Matki i Noworodka - Szpital Specjalistyczny w Kielcach ogłasza przetarg
- Adres: 25371 Kielce, ul. Prosta
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 413 618 525 , fax. 413 687 424
- Data zamieszczenia: 2018-10-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Świętokrzyskie Centrum Matki i Noworodka - Szpital Specjalistyczny w Kielcach
ul. Prosta 30
25371 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 413 618 525, fax. 413 687 424
REGON: 29050391100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpgin.kielce.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę obłożeń operacyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego różnego rodzaju ubrań chirurgicznych j.u, czepków, zestawów do zabiegów, fartuchów chirurgicznych oraz pozostałego asortymentu wymienionego w Załączniku nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w Ustawie z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (tj. Dz.U. 2017.211 ze zm.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu, ilości oraz wymagań jakościowych wchodzących w zakres przedmiotu poszczególnych części zamówienia znajduje się w zestawieniu asortymentowo-cenowym przedmiotu zamówienia dołączony jako Załącznik Nr 2 do SIWZ. Dostawę należy prowadzić sukcesywnie, zgodnie z zamówieniami częściowymi zgłaszanymi przez Zamawiającego telefonicznie lub faksem, czas dostawy do siedziby Zamawiającego nie może być dłuższy niż 72 godziny od chwili otrzymania zgłoszenia. Ilość zgłaszanego zapotrzebowania na przedmiot niniejszego postępowania będzie uzależniony od aktualnego zapotrzebowania zgłaszanego przez oddziały szpitalne. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji dostawy w dni robocze (od poniedziałku do piątku). Jeżeli termin dostawy upływa w dniu wolnym od pracy lub poza godzinami pracy Zamawiającego, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów, które należy złożyć do oferty przetargowej tj. do daty składania ofert: Ofertę przetargową – Załącznik nr 1 do SIWZ. Ofertę asortymentowo-cenową – Załącznik nr 2 do SIWZ. Wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru Załącznika nr 3 do SIWZ. Dokumenty potwierdzające, że oferowany w postępowaniu przetargowym asortyment dopuszczony jest do obrotu na terenie RP i spełnia wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2017.211 ze zm.), tj. posiadają, zgodnie z przyjętą klasyfikacją, następujące dokumenty: a) Certyfikat CE i/lub Deklarację zgodności, b) Dokument potwierdzający zgłoszenie i/lub wpis do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania (dotyczy wyrobów objętych obowiązkiem zgłoszenia/wpisu do ww. rejestru, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami). UWAGA! Jeżeli zgodnie z obowiązującymi przepisami oferowane w przetargu wyroby nie wymagają posiadania któregoś z ww. dokumentów – Wykonawca składa stosowne oświadczenie z zaznaczeniem, której pozycji ono dotyczy. Próbki proponowanych obłożeń operacyjnych zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 2 do SIWZ. Ilość wymaganych próbek do oceny jakościowej Zamawiający określił pod tabelą asortymentowo-cenową (Załącznik nr 2 do SIWZ). Złożone próbki winny być oryginalnie zapakowane, dokładnie opisane tzn. opis winien zawierać min. nazwę artykułu, nr katalogowy (jeżeli posiada), producenta, numer serii, datę ważności itp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Dostawa materiałów opatrunkowych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej we Włoszczowie - Szpitala Powiatowego im. Jana Pawła II”
Dodano: 2024-02-13 - Zakup i dostawa obłożeń operacyjnych i opatrunków
Dodano: 2023-11-17 - Dostawa obłożeń pola operacyjnego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. ZOZ/DO/OM/ZP//18/23
Dodano: 2023-06-07 - Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego na potrzeby chirurgii szczękowo-twarzowej dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II
Dodano: 2023-06-02 - Dostawa materiałów opatrunkowych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
Dodano: 2023-04-11 - Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego oraz płynów do hemodiafiltracji dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
Dodano: 2023-04-11 - Zakup i dostawa obłożeń operacyjnych i opatrunków
Dodano: 2023-04-07 - Sukcesywne dostawy przez okres 12 miesięcy sprzętu jednorazowego użytku według zadań 1 - 9
Dodano: 2022-09-05 - ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
Dodano: 2022-08-30 - Zakup maseczek w związku z art. 6a ustawy z dnia 20.10.2020 r. o szczególnych rozwiązaniach z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem Covid-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (tj. Dz.U. z 2020r. poz. 1842)
Dodano: 2021-10-13