Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę leków różnych

Świętokrzyskie Centrum Matki i Noworodka - Szpital Specjalistyczny w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-371 Kielce, ul. Prosta
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 618 525 , fax. 413 687 424
  • Data zamieszczenia: 2019-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Świętokrzyskie Centrum Matki i Noworodka - Szpital Specjalistyczny w Kielcach
    ul. Prosta 30
    25-371 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 618 525, fax. 413 687 424
    REGON: 29050391100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpgin.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę leków różnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego leków różnych i surowców recepturowych dla Apteki Szpitalnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu i ilości znajduje się w zestawieniu asortymentowo-cenowym przedmiotu zamówienia, który stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ. Niniejsze zestawienie stanowi roczne zapotrzebowanie Szpitala w leki różne oraz surowce recepturowe, podane ilości mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, ponieważ postępowanie będzie realizowane z podziałem na 12 zadań, przy czym dane zadanie musi być zaoferowane w całości, brak jakiejkolwiek pozycji spowoduje odrzucenie oferty jako niekompletnej. Zadanie nr 1 – Leki różne, Zadanie nr 2 – Leki różne, Zadanie nr 3 – Leki różne, Zadanie nr 4 – Leki różne, Zadanie nr 5 – Leki różne, Zadanie nr 6 – Leki różne, Zadanie nr 7 – Leki różne, Zadanie nr 8 – Leki z importu docelowego, Zadanie nr 9 – Test diagnostyczny wykrywający płyn owodniowy w pochwie, Zadanie nr 10 – Wkładki silikonowe ginekologiczno-położnicze (pessary), Zadanie nr 11 – Proszek hemostatyczny, Zadanie nr 12 – Surowce recepturowe. W przypadku gdy oferta jednego Wykonawcy złożona na więcej niż jedno zadanie niniejszego postępowania okaże się najkorzystniejsza, Zamawiający zawrze jedną umowę na realizację zamówienia publicznego. Zamawiający wyraża zgodę na wycenę preparatów zamiennie tj. drażetek zamiast tabletek powlekanych i odwrotnie. Tabletek i tabletek powlekanych zamiast kapsułek i odwrotnie. Tabletek i tabletek powlekanych zamiast drażetek i odwrotnie. Kapsułek zamiast drażetek i odwrotnie. Tabletek zamiast tabletek powlekanych i odwrotnie itp. UWAGA! W przypadku zaprzestania lub braku produkcji danego preparatu należy taki lek wycenić i pod tabelą asortymentową w danym pakiecie zamieścić na ten temat informację.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca w celu spełnienia powyższego warunku zobowiązany jest przedstawić dokument/y: ważne zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej w zakresie obrotu hurtowego produktami leczniczymi w przypadku gdy Wykonawca jest dystrybutorem, ważne zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na wytwarzanie środków farmaceutycznych i materiałów medycznych, środków odurzających i psychotropowych w przypadku producentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta przetargowa – Załącznik nr 1 do SIWZ. Formularz asortymentowo-cenowy oferty - Załącznik nr 2 do SIWZ. Wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru Załącznika nr 3 do SIWZ. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO dołączony jako Załącznik nr 7 do SIWZ. Ewentualne pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach