Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę do siedziby Zamawiającego hormonu glikoproteinowego, testu diagnostycznbego i wkładek ginekologiczno-położniczych

Świętokrzyskie Centrum Matki i Noworodka - Szpital Specjalistyczny w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-371 Kielce, ul. Prosta 30
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3618525 , fax. 041 3687424
  • Data zamieszczenia: 2010-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Świętokrzyskie Centrum Matki i Noworodka - Szpital Specjalistyczny w Kielcach
    ul. Prosta 30 30
    25-371 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3618525, fax. 041 3687424
    REGON: 29050391100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpgin.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę do siedziby Zamawiającego hormonu glikoproteinowego, testu diagnostycznbego i wkładek ginekologiczno-położniczych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania asortymentu ilościowego hormonu glikoproteinowego, testu diagnostycznego do wykrywania płynu owodniowego w pochwie i wkładek silikonowych ginekologiczno-położniczych (pessarów)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie pobiera się
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą uczestniczyć wszyscy Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. z późniejszymi zmianami, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 tejże ustawy oraz spełniają wymagania zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. z późniejszymi zmianami, oświadczenie o niepodlegniu wykluczeniu na podstawie art. 24 tejże ustawy, aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS oraz oraganu podatkowego potwierdzające brak zaległości w opłacaniu składek i podatków lub zgo0da na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatniczych w opłacaniu składek na ZUS i opłacaniu podatków lub opłat w Urzędzie Skarbowym wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego wystawioną nie wcześnij niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, koncesję obejmującą obrót hurtowy produktami leczniczymi, zezwolenie na wytwarzanie środków farmaceutycznych i materiałów medycznych, środków odurzających i psychotropowych w przypadku producentów, pozwolenie na dopuszczenie produktów leczniczych do obrotu, wypełniony formularz ofertowy, który stanowi integralną część z załącznikiem nr 2 zalączony jako załącznik nr 1 do SIWZ, projekt umowy zaakceptowany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawacy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpgin.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach