Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę bonów towarowych dla pracowników Powiatowego urzędu Pracy w Częstochowie

Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Szymanowskiego 15
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3706100 w. 186 , fax. 034 3243130
  • Data zamieszczenia: 2009-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
    ul. Szymanowskiego 15 15
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 034 3706100 w. 186, fax. 034 3243130
    REGON: 15152765800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę bonów towarowych dla pracowników Powiatowego urzędu Pracy w Częstochowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa bonów towarowych w formie papierowej, na okaziciela dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie uprawniających do ich wymiany na towary lub usługi o równowartości odpowiadającej ich wartości nominalnej. 2. Pod pojęciem bonów towarowych należy rozumieć emitowane i oferowane przez Wykonawcę znaki legitymacyjne na okaziciela podlegające wymianie na towary lub usługi w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j Dz. U. nr 153, poz. 1503) 3. Dostawa bonów nastąpi w następujących nominałach i ilościach: 470 szt po 100,00zł 702 szt po 50,00zł 4. Okres ważności bonów (uprawniający do ich wymiany na towar lub usługi ) nie może być krótszy niż 6 miesięcy od daty ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego. 5. Termin realizacji zamówienia: dostarczenie bonów do siedziby Zamawiającego nastąpi w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy. 6. Koszt dostawy bonów towarowych do siedziby Zamawiającego ponosi Wykonawca. 7. Przedmiotem dostawy są znaki legitymacyjne na okaziciela podlegające wymianie na towary lub usługi. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, stąd nie dopuszcza elektronicznych instrumentów płatniczych (instrumentów pieniądza elektronicznego), czyli tzw. bonów towarowych w postaci kart elektronicznych. Rozwiązanie wariantowe nie odpowiada potrzebom Zamawiającego. Bony towarowe mają trafić do różnych grup pracowników, w tym emerytowanych pracowników. Zaoferowanie bonów w postaci kart elektronicznych uznane zostanie jako niezgodne ze SIWZ, a oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Zamawiający wymaga aby zaoferowane bony towarowe uprawniały do wymiany na towary lub usługi, co najmniej w następujących branżach: spożywczej, chemicznej, gastronomicznej, kosmetycznej, odzieżowej, AGD, RTV. 9. Zamawiający wymaga, aby bony towarowe były realizowane (co najmniej) w placówkach położonych na terenie miasta Częstochowa oraz na terenie powiatu częstochowskiego. - Przy ocenie ofert w zakresie kryterium Ilość placówek realizujących bony na terenie miasta Częstochowa oraz powiatu częstochowskiego pod uwagę nie będą brane poszczególne stoiska w ramach danego punktu handlowego czy usługowego, również nie będą brane pod uwagę placówki o charakterze stoisk na placach targowych, kioski ruchu oraz uliczne bary. 10. Wykonawca przedstawi wykaz placówek realizujących oferowane bony, zawierający dokładną liczbę , nazwy, adresy i branże placówek. 11. Wskazane do realizacji bonów placówki muszą być czynne nie krócej niż od godz. 10.00 do godz. 18.00 we wszystkie dni robocze w okresie ważności bonów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301997605
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ oraz dokumentów określonych w SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych przez Wykonawcę do oferty. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Oferty podlegać będą weryfikacji przez Komisję Przetargową. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia. Niespełnienie któregokolwiek z powyższych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Aktualny wypis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, zawierające informację o osobach upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych lub, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego(data wystawienia zaświadczenia nie może być wcześniejsza niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert). Aktualne zaświadczenie z ZUS-u o braku zaległości w opłatach składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego(data wystawienia zaświadczenia nie może być wcześniejsza niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert). 4. Oryginalne pełnomocnictwo potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, jeżeli uprawnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy lub z przepisów prawa. 5. Umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej 6. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiące załącznik nr 2 do specyfikacji. 7. Wykaz części zamówienia przekazanych do realizacji przez podwykonawców zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ ( jeżeli dotyczy). 8. Informacja o numerze konta i nazwie banku Wykonawcy. 9. Wykaz placówek zawierający dokładną liczbę, nazwy , adresy i branże placówek realizujących oferowane bony z wyłączeniem poszczególnych stoisk w ramach danego punktu handlowego czy usługowego, placówek o charakterze stoisk na placach targowych, kiosków ruchu oraz ulicznych barów. 10. Na mocy art. 23 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty określone w pkt 2 oraz pkt 3 każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa osobno. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. 11. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87,poz. 605) Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być załączone do oferty wraz z tłumaczeniami w języku polskim dokonanymi przez tłumaczy przysięgłych Wszystkie w/w dokumenty Wykonawca przedkłada w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej Za zgodność z oryginałem (każda ze stron) przez osobę -y upoważnioną -e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy (opatrzone datą i imienną pieczątką lub czytelnym podpisem).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ilość placówek realizujących bony na ter. Częstochowy i pow. częstochowskiego
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.czestochowa.bip-gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną